Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Yippie 600 gram afgevallen
Goed zo dames deze week hebben jullie goed je best gedaan..
Ga zoo door:goedzo:
liefs Iness
INESSSS harstikke goed dame....:goedzo:
dames
ik zal niet meer reageren aangezien ik maandag aan een nieuwe baan begin en ik niet eens weet of ik wel uberhaupt internet heb, en thuis zijn we bezig aan het verhuizen dus hebben we ook nog geen internet.
ik zal maandag reageren als ik internet heb in mijn nieuwe werk en anders tot over 2 weken inschallah.
volhouden dames, doe ik ook inschallah
kusjes
Aaaah we zullen je missen en hopen je snel wweer te zien hoor dame doe rustig aaan xxxxxxxxxxxx:D
goedemorgen dames,. ik ben van de 1350gram die ik aangekomen was weer 550 gram kwijt, (heb de duivel maar gewoon gewogen vanochtend.) joepie ik ben geen mietje...
:banana: :banana:
hahahah goed zoooooo!!!!:banana:
Meryema harstikke goed meid,..als je zo doorgaat kom jij er zeker wel hooor TOPPER 2 VAN DE WEEK.:goedzo:
Dank je lieve schat!! dankzij jouwwww ook!!!:banana: :kus:
Yippie 600 gram afgevallen
Goed zo dames deze week hebben jullie goed je best gedaan..
Ga zoo door:goedzo:
liefs Iness
gaat goed he! netjes dame!!:goedzo:
dames
ik zal niet meer reageren aangezien ik maandag aan een nieuwe baan begin en ik niet eens weet of ik wel uberhaupt internet heb, en thuis zijn we bezig aan het verhuizen dus hebben we ook nog geen internet.
ik zal maandag reageren als ik internet heb in mijn nieuwe werk en anders tot over 2 weken inschallah.
kusjes
Jammer meid, kijk maar als het maandag kan! veel succes met je nieuwe baan!
:hoera: La7biba, Iness2002, Meryema, Modesty!!!!!:hoera:
Een topprestatie!!! Bij wie kan ik vanavond komen feesten??
dames
kusjes
We zullen je missen meid! Alvast veel succes met je nieuwe baan en het afvalen gaat door :hadj:
:hoera: La7biba, Iness2002, Meryema, Modesty!!!!!:hoera:
Een topprestatie!!! Bij wie kan ik vanavond komen feesten??
:banana: Goed HE!!!!:D
hahahah goed zoooooo!!!!:banana:
hahaha tis nog geen topprestatie maar ja i.v.m de eetdips die ik had deze week ben k toch zeer tevreden hoor:D
hahaha tis nog geen topprestatie maar ja i.v.m de eetdips die ik had deze week ben k toch zeer tevreden hoor:D
Daarom ben trots op je! :D
Dames waar blijven de uitnodigingen??? Ik wilde vandaag eigenlijk gaan sporten maar het is er niet van gekomen omdat de sportschool maar tot 12.00 uur open is....
Ik ga straks maar Pilates doen of Bootcamp.....???
P.s. Is het jullie ook opgevallen dat er opeens véél topics op m.nl over afvalen gaan??
heel veel topics over afvallen iedereen heeft een eigen groepje
ik ben niet afgevallen
heb net weer 20 minuten tae bo gedaan en voel echt mijn heupen
maar ben er wel blij mee en ga het proberen helemaal vol te houden
maar dames ik ben van plan om niet meer af te vallen de eerste 2 maanden ben blij met mijn gewicht
en ga het gewoon proberen zo te houden
maar ik blijf nog wel altijd reageren en jullie volgen meiden
sterkte
achermijnpc suc6 met je nieuwe baan en veel plezier met je nieuwe woning
Arabische_Meid
02-12-2005, 12:57
Ben ook weer een kilotje afgevallen deze week :),
val niet zo veel af omdat ik niet veel sport doe denk ik ..
maar ga er vanavond insha'allah mee beginnen met te gaan lopen !
En proficiat meiden die ook zijn afgevallen .. ;)
Veel sterkte verder .. vooral niet opgeven :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.