Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
New day !! Weer wat grammen verliezen !! :D
Nieuwe TIP van cambou
Ik steek jullie een hart onder de riem mensen ga door en ik help graag vandaag tip 1
1 Meet uw vetpercentage! Als u zegt dat u overgewicht heeft, dan bedoelt u eigenlijk u teveel vet op de taille, buik, heupen of benen heeft! Om te bepalen of u écht afvalt (dus vet verliest), kunt u uw vetpercentage laten meten in een sport- en fitnesscentrum. De weegschaal weegt namelijk niet alleen vet, hij meet ook het gewicht van botten, vocht en organen en spieren
mvg cambou
toprakkizi
24-07-2005, 15:11
nou dames en hoe gaat het er allemaal mee ???
heb vanochtend een glas thee met een snee boterham met slankie kaas op ...
enne CAMBOU je hebt helemaal gelijk !!!
f_mouslima2
24-07-2005, 15:36
hier gaaat t goed hmdolillah.. ben dus 2kilo kwijt in een week.. :banana:
heb vandaag alleen wel laat ontbeten helaas..pas 12u..
toprakkizi
24-07-2005, 15:59
hier gaaat t goed hmdolillah.. ben dus 2kilo kwijt in een week.. :banana:
heb vandaag alleen wel laat ontbeten helaas..pas 12u..
ja heb ook rond die tijd ontbeten maar ja zondag dus dan sta je soiso later op , maar goed meid 2 kg in een week (wel veel) ik ga me pas morgen weer wegen ben benieuwd !!! :D
nou dames en hoe gaat het er allemaal mee ???
heb vanochtend een glas thee met een snee boterham met slankie kaas op ...
enne CAMBOU je hebt helemaal gelijk !!!
TIP 2
Een goed ontbijt is belangrijk daar sta je heel de dag op. Eet voldoende maar wel bewust. Beweeg ernaast.
een snee boterham is niet voldoende.
durf te eten eet vezelrijke voeding dat geeft een verzadigd gevoel en zit niet zoveel CAL. in
veel succes dames
Quercifia_lady
24-07-2005, 19:11
Zo dus het gaat wel goed bij de meeste dames...
Goed zo zo houden dan...!!
Nou ik ga jullie maar weer ff vertellen wat ik tot nu toe heb gegeten..
Om half 12: Heb ik een glas multivitamine gedronken en 2 getoasterde broodjes met worst er in...
Om half 6: Paar Aardbeien snoepjes...jullie kunnen ze zeker wel...;)
Let op tussen half 12 en half 6 heb ik helemaal niks tussen door gegeten...!!
En ik ga zo groentesoep eten....:D
Ewa en jullie dan wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag...???
k0es I.
Zo dus het gaat wel goed bij de meeste dames...
Goed zo zo houden dan...!!
Nou ik ga jullie maar weer ff vertellen wat ik tot nu toe heb gegeten..
Om half 12: Heb ik een glas multivitamine gedronken en 2 getoasterde broodjes met worst er in...
Om half 6: Paar Aardbeien snoepjes...jullie kunnen ze zeker wel...;)
Let op tussen half 12 en half 6 heb ik helemaal niks tussen door gegeten...!!
En ik ga zo groentesoep eten....:D
Ewa en jullie dan wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag...???
k0es I.
Gelieve je te melden op deze forum: http://groups.msn.com/SuperAfvalRace Waar alles veel overzichtelijker is.
En ik wil je zeggen dat je tijden waarin je eet niet goed is. tussen half 12 en half 6 niets?? En dan eet je snoep? Niet goed als je op dieet bent. Eet gezond, maar ook regelmatig. :)
marroqui_tropic
24-07-2005, 20:52
Gelieve je te melden op deze forum: http://groups.msn.com/SuperAfvalRace Waar alles veel overzichtelijker is.
En ik wil je zeggen dat je tijden waarin je eet niet goed is. tussen half 12 en half 6 niets?? En dan eet je snoep? Niet goed als je op dieet bent. Eet gezond, maar ook regelmatig. :)
Hoi meid,
ik heb lidmaatschap aangevraagd..... :o
Vandaag heb ik een als ontbrijt een lekkere ciabatta met mozarella gegeten. (vrij laat). En rond 18 uur pealla met daarnaast allerlei soorten gebakken vis. Was de hele dag in de stad en ben door de drukte vergeten veel water te drinken :traan1:
Normaal gesproken eet ik tussen half 12 en hals 6 wel iets (lunchen als ik vroeg ben opgestaan of een appel etc.), alleen had het vandaag geen nut aangezien ik laat was opgestaan.
Ik hoop dat het ook goed is gegaan bij iedereen op het forum.
Dikke kus
MArooqui_tropic
Quercifia_lady
24-07-2005, 23:09
Ik heb me aangemald maar snap er geen bal van :confused:
Ja ik weet dat ik het slecht heb aangepakt...!!!
Morgen inchallah zal ik het anders doen...!!
k0es I.
Yahya_al_Islaam
25-07-2005, 10:38
Salaam allaikom dames,
Dat jullie dit race organiseren, ik ga toch niet op vakantie. Ik wil meedoen, inscha allah wil ik graag die 10 kilo af:)
Ik blijf weg van die chips en chocolade hihh kijken hoe lang ik het ga volhouden
marocgirlnador
25-07-2005, 11:36
Salaam moelikoem
GIster heb ik de hele dag lopen sporten!hihih kannen water op maar er ging iets mis ik at teveel en rende naar de wc om alles eruit te kotsen dus heb eigenlijk wel goed aan me dieet gehouden.
EN vandaag heb ik nog niks gegeten maar we beginnen met een gals water!!!
wa alaikoem oe salam
PS hoe is het bij jullie!!
Wa3aleykoum salaam !!
Alles verloopt goed :D af en toe wat hoofdpijn, maar Alhamdoelilah !!
Enne, je hebt nog niets gegeten deze morgen? Is niet goed hé...je moet wat eten, als is het maar wat kleins ...
Ik heb me aangemald maar snap er geen bal van :confused:
Ja ik weet dat ik het slecht heb aangepakt...!!!
Morgen inchallah zal ik het anders doen...!!
k0es I.
wat snap je er dan niet van
meiden waar zitten jullie
deze krijgen jullie omdat ik mijn eerste doel al had bereikt
http://img339.imageshack.us/img339/3681/taarttweety25jy.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.