Hey meid !
Goed plan! hahah 1 aardappel mag best wat meer...hahaha en je ma dan? of vind ze dat niet erg..
en je kan misschien wat groente bijvoegen
Brocolli ofzo als je dat in huis hebt....
ik heb net gekeken en geen brocolli alleen spinazie ..duss jaa doe gewoon vis aardappeltjes misschien spinazie maar denk het niet met rauwkorst is genoeg en 2 plakken koolhydraat arm brood...en dan ben ik klaar in ieder geval met warm eten vandaag..:D
heel lekker en dat vult je heel snel
Oke dan ! ik zal t x proberen!
ik heb net gekeken en geen brocolli alleen spinazie ..duss jaa doe gewoon vis aardappeltjes misschien spinazie maar denk het niet met rauwkorst is genoeg en 2 plakken koolhydraat arm brood...en dan ben ik klaar in ieder geval met warm eten vandaag..:D
Oh oke nou helaas! uhmmm zo is ie oke toch?!:D
:sjans: :sjans: modesty
meid je bent bedankt :sjans: :sjans:
heb het net een een dvd gebrand en vanaf morgen ga ik trainen
vandaag gaat niet ben nog aan het vasten en morgen ga ik echt beginnen
hey meid jij bent ook lekker veel afgevallen! netjes hoor!:goedzo:
aaah geweldig dame haha als je deze vier weken hebt gedaan krijg je de gevorderde versie wel van me dan download ik hem wel maar dat komt later,..geen dank..:D
Oh oke nou helaas! uhmmm zo is ie oke toch?!:D ik hoop het ik moet dringend wat afvallen want de wweegschaal wees vandaag goed omhoog ..pfff
:jammer: :traan1:
ik hoop het ik moet dringend wat afvallen want de wweegschaal wees vandaag goed omhoog ..pfff
:jammer: :traan1:
Aah meid!! had je al stiekem gekeken!!! vrijdag pas laat je niet gek maken! KOMT GOED:kus:
modesty
kan niet wachten tot vrijdag
niet goed modesty
lallafessia
29-11-2005, 13:34
Ik moet me nog wegen maar heb geen weegschaal. Vandaag ben ik mijn eten voor de gehele dag vergeten :(
Ik heb nu
twee pakjes crackers op en een sneetje ontbijt koek thank god dat ik dat op mijn werk heb laten liggen.... voor gevallen zoals nu...
En ik heb in mijn pauze en kaasbroodje op
en heb voor mijn avond eten een broodje gezond gekocht bij de bakker bart
en twee en half liter water en paar pepermuntjes dus dit is al mijn eetverslagje aangezien ik al weet wat mijn avondmaal is plaats ik het nu maar
kussies oow jah neem nu een opkikker
Ik moet me nog wegen maar heb geen weegschaal. Vandaag ben ik mijn eten voor de gehele dag vergeten :(
Ik heb nu
twee pakjes crackers op en een sneetje ontbijt koek thank god dat ik dat op mijn werk heb laten liggen.... voor gevallen zoals nu...
En ik heb in mijn pauze en kaasbroodje op
en heb voor mijn avond eten een broodje gezond gekocht bij de bakker bart
en twee en half liter water en paar pepermuntjes dus dit is al mijn eetverslagje aangezien ik al weet wat mijn avondmaal is plaats ik het nu maar
kussies oow jah neem nu een opkikker
DEZE DAME VERGEET OOIT DER EIGEN !!!!! ALS JE AL JE ETEN VERGEET OP STATION OP EEN BANKJE DAN BEN JE TOCH:maf: :nerd: hwahhahaahha sorry schat moest eruit!:kus: bisouuuuuuuu
lallafessia
29-11-2005, 14:03
ahahhahaah heks hahahahahaha Ewa jah ik was zo in gedachten.... mijn gedachten waren bij jou hahahaahah Niet dat jij effe zegt ib waar is je eten je zag dat ik kleine tas had maar ma3lichhhhh jij helpt mij dan als het zover komt herinnere dat ik mijn hoofd ergens ben vergeten
kussies
najlae_tanger
29-11-2005, 15:16
Een warme kruik doet wonderen,.of een hete douche en dan wat oefeningen doen wat strekken en rekken en heet water erop doen echt je gaat je beter voelen, verder asperine innemen en niet teveel forceren wat jij hebt heb ik minimaal1x per week aangezien ik veel pc werk doe duss ..meid het gaat over..luister doe er een hete kruik op of een hete handdoek ...en masseren kan maar niet teveel forceren.:eek:
thanks a lot!
ik heb net alweer een hete douche genomen, in de douche proberen te bewegen een beetje, draai beweginge, die deden echt veel te veel pijn..
zacht met me vingertoppen masseren hielp een heel klein beetje tijdens de douche.
Me moeder zei ook dat ik een hete kruik moet doen, heb zo veel pijn,niet normaal gewoon,bij IEDERE kleine kleine beweging al. Ik ga nu een hete kruik op me nekspieren leggen,ya rabbie word et beter dan, en apsperines innemen,heb ik ook nog niet gedaan..
:(
van de pijn heb ik bijna niets gegeten, ik plaats in de avond een compleet verslag.
Ook nog een krampen van ongesteldheid...gaat niet zo lekker vandaag:(
EIndverslag.!!
Ochtend..2 beschuit met kaas en thee.
Tussendoor..1 groot glas vruchtendrank...en 3 thee bescuitjes..volkoren...
Middag eten 2 geroostererde koolhydraat arm brood, met wat visfilet en gebakken aardappels,.of ja aardappel,1) hihi!!
Tussndoor kon het niet laten 3 grote happen macaroni toen echt weggegooid haha!
Avond...1 stuk pizza slecht))>.!! maar dat was ook tevens me avond eten en 1 bruine brood met tomaat..erop I know rare combinatie was soort vn salade met tomaat ui..
En heb een grote toetje gehad,..abrikozen smaak.!!..
dat was het weer..voor vandaag en ik vind het alweer veels te veel!
misscasaouia
29-11-2005, 19:28
Mijn eindverslag:
Over de ochtend verdeeld:
1 pakje crackers
1 mok thee zonder suiker
1 sneetje wit brood met jam
1 mandarijn
3 warme glazen water
50 keer sit-ups
Middag:
2 meergranen pistoletjes droog
1 kom soep
2 warme glazen water
Avond:
2 meergranen pistoletjes droog
1 bruin bolletje met vis
2 warme glazen water
50 keer sit-ups
10 keer benen optillen
10 min pilates
50 keer schuine buikspieroefeningen
50 keer sit-ups
Ik vind dat ik teveel brood heb gegeten vind het geen geslaagd dagje. in de avond volgt er meer water en dansen...Als je ongesteld bent weeg je dan meer?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.