Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
marroqui_tropic
23-07-2005, 14:40
Bewegen is zeker belangrijk tijdens het proces. Vandaag voel ik me echt suf........ niet normaal. Heb al een liter water op; nog een liter te gaan!!!!!!
Dikke kus,
Marroqui_tropic
Ik heb vanochtend een uurtje spinning gedaan
Ik heb al 1,5 liter op
En voel me lekker fit
Quercifia_lady
23-07-2005, 20:56
hey hey damessss
Ewa hoe gaat het met jullie...en met het afvallen.....?Bij mij valt het wel mee..!
Nou ik zal jullie vertellen wat ik vandaag allemaal heb gegeten....(het is veel ik weet het maar ja)
In de ochtend om half 12: heb ik een glas melk en 2 getoasterde broodjes met worst er in.
Tussen half 12 en half 5 heb ik helemaal niks tussendoor gegeten...!!!
In de middag ongeveer half 5: 3 roombotercrossantjes
Ben daarna 15 min gaan lopen (lopen eh...dus niet rennen ofzoiets gewoon normaal lopen):D
Tussen half 7 en 7 uur : Heb ik een bordje spaghetti gegeten...en daarna een halfe zak bugles ofzoiets...(chips)
Heb door de hele dag bijna 1 liter water op...jaa ik weet het is weinig...maar ja..
Om 20:15 tot 20:45 : Ben ik lekker helemaal los gegaan op de liedjes van Daoudi...ik zweeeeete echt kapot erg...bij me onder rug...gezicht...nek...borsten...;)
K0es I.
ps: heb ik net iets te veel gegeten vandaag....of valt het wel mee....?
marocgirlnador
23-07-2005, 20:59
IK HEB TEVEEL GEGETEN EEN BROODJE DÓNER uH uH uH..maAR IK HAD ONTBETEN MET 1SNEETJE BROOD.en 2 glazen water.En de rest van de middag alleen maar water.En nu net een kein bordje COUSCOUS..EN weer water that's it voor vandaag!!!
marocgirlnador
23-07-2005, 21:00
hey hey damessss
Ewa hoe gaat het met jullie...en met het afvallen.....?Bij mij valt het wel mee..!
Nou ik zal jullie vertellen wat ik vandaag allemaal heb gegeten....(het is veel ik weet het maar ja)
In de ochtend om half 12: heb ik een glas melk en 2 getoasterde broodjes met worst er in.
Tussen half 12 en half 5 heb ik helemaal niks tussendoor gegeten...!!!
In de middag ongeveer half 5: 3 roombotercrossantjes
Ben daarna 15 min gaan lopen (lopen eh...dus niet rennen ofzoiets gewoon normaal lopen):D
Tussen half 7 en 7 uur : Heb ik een bordje spaghetti gegeten...en daarna een halfe zak bugles ofzoiets...(chips)
Heb door de hele dag bijna 1 liter water op...jaa ik weet het is weinig...maar ja..
Om 20:15 tot 20:45 : Ben ik lekker helemaal los gegaan op de liedjes van Daoudi...ik zweeeeete echt kapot erg...bij me onder rug...gezicht...nek...borsten...;)
K0es I.
ps: heb ik net iets te veel gegeten vandaag....of valt het wel mee....?
Helemaal niet teveel gegeten Je moest alleen van die BUGLES AFBLIJVE THAT'S IT!!!! :o :kus: EN NIET TEVEEL ROOMBOTER VOEDSEL ETEN!!
Quercifia_lady
23-07-2005, 21:20
IK HEB TEVEEL GEGETEN EEN BROODJE DÓNER uH uH uH..maAR IK HAD ONTBETEN MET 1SNEETJE BROOD.en 2 glazen water.En de rest van de middag alleen maar water.En nu net een kein bordje COUSCOUS..EN weer water that's it voor vandaag!!!
Nou meid je hebt echt veel gegeten NIET NORMAAL. :eek:
Je had van die broodje doner moeten afblijven a mesgota :hihi:
Nee maar nu ff serieus...het valt echt reuze mee hoor..!!
Goed dat je veel water drinkt... :goedzo:
Waar je ook op moet letten zina...is dat je ook veel beweegt.
Dus een half uurtje gaan wandelen....of dansen shaken die ass...rennen..fietsen...enz..!
K0es I.
Quercifia_lady
23-07-2005, 21:21
Helemaal niet teveel gegeten Je moest alleen van die BUGLES AFBLIJVE THAT'S IT!!!! :o :kus: EN NIET TEVEEL ROOMBOTER VOEDSEL ETEN!!
hahaha ja ik weet het...maar toen ik me zusje en broertje zag eten kon ik er echt niet van afblijven..!!! :maf2:
k0es I.
marocgirlnador
23-07-2005, 21:37
Nou meid je hebt echt veel gegeten NIET NORMAAL. :eek:
Je had van die broodje doner moeten afblijven a mesgota :hihi:
Nee maar nu ff serieus...het valt echt reuze mee hoor..!!
Goed dat je veel water drinkt... :goedzo:
Waar je ook op moet letten zina...is dat je ook veel beweegt.
Dus een half uurtje gaan wandelen....of dansen shaken die ass...rennen..fietsen...enz..!
K0es I.
Ik wandel de hele dag ik ga de hele dag trappen op en af..hIhihih!!!:D!!!
marocgirlnador
23-07-2005, 21:38
hahaha ja ik weet het...maar toen ik me zusje en broertje zag eten kon ik er echt niet van afblijven..!!! :maf2:
k0es I.
Hahaha Ik weet hoe verleidelijk dat is!!! :likje: :hihi:
Quercifia_lady
23-07-2005, 21:39
Ik wandel de hele dag ik ga de hele dag trappen op en af..hIhihih!!!:D!!!
wuhahahahah ewa goedzo..... :maf2: ......dan beweeg je tenminste... :banana:
Quercifia_lady
23-07-2005, 21:40
Hahaha Ik weet hoe verleidelijk dat is!!! :likje: :hihi:
Nou dan... :hihi:
Wrm bezoekt niemand die forum? :ego:
:hihi: VOor de rest gaat het goed met het dieet hoor :D
Quercifia_lady
23-07-2005, 22:40
welke...?:confused:
Trouwens heb net een appeltje gegeten :banana:
Ik bezoek dit forum :nijn:
En met mijn dieet gaat he ook goed
Quercifia_lady
24-07-2005, 11:11
Ewaaaaaaaaaa dames..
Hoe willen jullie het vandaag aanpakken...???
k0es I.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.