Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Mijn moeder gebruikt gelukkig niet veel olie.. maar couscous bevat heel veel koolhydraten en dat is niet zo goed :(
Ik kan goed van gebak afblijven maar sommige mensen kunnen heel goed zeuren... en daar word ik dus :rolleyes: van....
p.s ik neem ook altijd magere kwark of yoghurt van het merk Optimel echt heerlijk :hihi:
Dat ga ik ook maar eens proberen van Optimel..ik vind dat niet zo lekkere gewoon yoghurt...moet wel fruit ofzo bij...ik ga die Optimel maar eens proberen!
DiamondPrincess
24-11-2005, 11:26
Mijn moeder gebruikt gelukkig niet veel olie.. maar couscous bevat heel veel koolhydraten en dat is niet zo goed :(
Ik kan goed van gebak afblijven maar sommige mensen kunnen heel goed zeuren... en daar word ik dus :rolleyes: van....
p.s ik neem ook altijd magere kwark of yoghurt van het merk Optimel echt heerlijk :hihi:
Ik vind dat dus echt niet eten... liever zonder smaak, dan dat spul van hun! Maar Optimel drink is wel heerlijk vooral grapefruit!
Ik vind dat dus echt niet eten... liever zonder smaak, dan dat spul van hun! Maar Optimel drink is wel heerlijk vooral grapefruit!
Haha OW! wat voor smaakjes zijn er dan?
DiamondPrincess
24-11-2005, 11:39
Haha OW! wat voor smaakjes zijn er dan?
Grapefruit, limoen, ananas, kers & aardbei (volgens mij)...
Dat ga ik ook maar eens proberen van Optimel..ik vind dat niet zo lekkere gewoon yoghurt...moet wel fruit ofzo bij...ik ga die Optimel maar eens proberen!
Dan moet je Optimel met stukjes peer proberen... mhh :hihi:
DiamondPrincess
24-11-2005, 11:43
Checklist: ben ik goed bezig?
Kijk welke punten je nu al in de praktijk brengt. En concentreer je op de punten waar je nog niet aan voldoet.
Inkopen doen
Ik koop zoveel mogelijk magere (zuivel)producten.
Ik koop geen snoep voor mezelf.
Ik ga boodschappen doen met een lijstje en laat me niet verleiden tot impulsaankopen.
Koken
Ik gebruik iedere dag een ruime portie groenten of rauwkost.
Ik kijk of ik recepten kan aanpassen zodat ze minder calorieën bevatten (vette ingrediënten vervangen door minder vette).
Ik bereid de warme maaltijd met weinig olie of margarine.
Ik gebruik regelmatig vetarme bereidingsmethoden zoals grillen, stomen, pocheren of de magnetron.
Ik neem altijd magere sauzen.
Ik voeg geen extra suiker toe, maar gebruik bij het zoeten eventueel een kunstmatige zoetstof.
Bewegen
Als het enigszins mogelijk is ga ik fietsen of lopen in plaats van met de auto.
Ik beweeg iedere dag minimaal dertig minuten.
Ik neem de trap in plaats van de lift of de roltrap.
Inkopen doen
Ik koop zoveel mogelijk magere (zuivel)producten. Yep
Ik koop geen snoep voor mezelf. Yep
Ik ga boodschappen doen met een lijstje en laat me niet verleiden tot impulsaankopen. No
Koken
Ik gebruik iedere dag een ruime portie groenten of rauwkost. Mag je fruit ook meerekenen
Ik kijk of ik recepten kan aanpassen zodat ze minder calorieën bevatten (vette ingrediënten vervangen door minder vette). Yep
Ik bereid de warme maaltijd met weinig olie of margarine. Yep
Ik gebruik regelmatig vetarme bereidingsmethoden zoals grillen, stomen, pocheren of de magnetron. Yep, gestoomde groenten echt heerlijk
Ik neem altijd magere sauzen. Ik gebruik nooit sauzen
Ik voeg geen extra suiker toe, maar gebruik bij het zoeten eventueel een kunstmatige zoetstof. Ik drink al jaren thee zonder suiker, misschien al 4 jaar lang
Bewegen
Als het enigszins mogelijk is ga ik fietsen of lopen in plaats van met de auto. Als het lekker weer is wel en altijd op de fiets naar de sportschool
Ik beweeg iedere dag minimaal dertig minuten. Op dit moment niet ivm gips maar vanaf maandag weer wel
Ik neem de trap in plaats van de lift of de roltrap. Altijd
Grapefruit, limoen, ananas, kers & aardbei (volgens mij)...
Oke bedankt meid!:goedzo:
DiamondPrincess
24-11-2005, 11:49
Fenna :goedzo:
Dan moet je Optimel met stukjes peer proberen... mhh :hihi:
:)
DiamondPrincess
24-11-2005, 11:51
Oke bedankt meid!:goedzo:
Graag gedaan meid! Kijk anders even op http://www.optimel.nl/optimel/?selected=optimell.assorti&l=nl...
daar staan ze allemaal!
Checklist: ben ik goed bezig?
Kijk welke punten je nu al in de praktijk brengt. En concentreer je op de punten waar je nog niet aan voldoet.
Inkopen doen
Ik koop zoveel mogelijk magere (zuivel)producten. Ja!
Ik koop geen snoep voor mezelf. Ja!
Ik ga boodschappen doen met een lijstje en laat me niet verleiden tot impulsaankopen.Nee!
Koken
Ik gebruik iedere dag een ruime portie groenten of rauwkost. Zeker!
Ik kijk of ik recepten kan aanpassen zodat ze minder calorieën bevatten (vette ingrediënten vervangen door minder vette). Meestal wel !
Ik bereid de warme maaltijd met weinig olie of margarine. Altijd!
Ik gebruik regelmatig vetarme bereidingsmethoden zoals grillen, stomen, pocheren of de magnetron. Stomen doet me moeder heel vaak! dus Ja! Ik neem altijd magere sauzen. Nee nooit! Ik voeg geen extra suiker toe, maar gebruik bij het zoeten eventueel een kunstmatige zoetstof. Ja!
Bewegen
Als het enigszins mogelijk is ga ik fietsen of lopen in plaats van met de auto.
Ik beweeg iedere dag minimaal dertig minuten. Ik fiets altijd naar het station!boodschapjes altijd met de fiets! anders is het lopen
Ik neem de trap in plaats van de lift of de roltrap. haha probeer het wel en wil het wel, maar vriendin van mij sleurt me altijd mee de lift in. Maar nu op me stage zit ik op de 2e verdieping dus dat is makkelijk te doen!
Leuk dat je dit plaats!!
Ik wil je niet beledigen hoor... Maar door het gebruik van microgynon 30, mag je maar maximaal 1 kilo aankomen... uit onderzoek is dat ook gebleken.... Microgynon 30 is volgens mij zowat de lichtste pil die je kan krijgen... Mensen denken vaak dat het door de pil komt dat ze zoveel aan komen, het is makkelijk om de schuld op iets anders af te schuiven... Uit onderzoek is gebleken dat het gewoon tussen de oren zit...
Het kan ook gewoon een andere oorzaak hebben dat je ineens zoveel bent aangekomen... ben je in een korte tijd zoveel aangekomen of is het geleidelijk gegaan?
Sorry maar dit is onzin wat je zegt!! Mensen hebben vaker de neiging om te zeggen dat je de schuld niet bij de pil kan leggen maar het is zeker bewezen dat je ervan kan aankomen!!
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad toen ik microgynon slikte. EN ik ben ook naar de huisarts gegaan en die gaf toe dat SOMMIGE MENSEN ervan AANKOMEN!!!! Elke persoon reageert namelijk anders op de pil! Dit heeft gewoon te maken met de persoon zelf.
De totale schuld ligt natuurlijk niet alleen bij de pil maar het heeft een grote bijdrage tot meer eten!!
Dus ga niet tegen haar zeggen dat het tussen haar oren zit. We voelen ons al niet lekker in onze vel. En datgene wat jij zegt is dan ook het laatste wat we erbij willen hebben.
Sorry maar dit is onzin wat je zegt!! Mensen hebben vaker de neiging om te zeggen dat je de schuld niet bij de pil kan leggen maar het is zeker bewezen dat je ervan kan aankomen!!
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad toen ik microgynon slikte. EN ik ben ook naar de huisarts gegaan en die gaf toe dat SOMMIGE MENSEN ervan AANKOMEN!!!! Elke persoon reageert namelijk anders op de pil! Dit heeft gewoon te maken met de persoon zelf.
De totale schuld ligt natuurlijk niet alleen bij de pil maar het heeft een grote bijdrage tot meer eten!!
Dus ga niet tegen haar zeggen dat het tussen haar oren zit. We voelen ons al niet lekker in onze vel. En datgene wat jij zegt is dan ook het laatste wat we erbij willen hebben.
Ja het klopt wel wat je zegt. Er zijn zoveel mensen die dat zeggen dat je van de pil aankomt. Mijn moeder zegt dat ook. Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik het niet slik.
DiamondPrincess
24-11-2005, 12:20
Ik vind het gewoon onzin om te zeggen dat het de schuld is van de pil...
En sommige... het zijn anders wel verdomd veel vrouwen... het kan aan meerdere factoren liggen dat je aankomt... alleen wordt de schuld altijd op de pil afgeschoven! De huisarts zei ook tegen mij... als het blijkt dat je vocht vast houdt moet je terug komen...
Gewichtstoename door de pil is maxiamaal 1-2 kg, want je houdt vocht vast de rest komt gewoon door je zelf...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.