Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
marroqui_tropic
20-07-2005, 23:05
ja dank je wel, ik moet wel iets zoets nemen elke dag anders val ik gewoon flauw !!! :(
ik denk dat ik gewoon iedere middag rond 14-15 uur iets neem dat is denk ik het beste tijd !!!
InsAllah meid en jij komt er zeker ook wel !!!
moet trouwens ook van de dokter bijhouden wat ik eet gedurende een maand, nou vandaag heb ik 1 snee bruin brood met 20+ kaas op en een redbull light voor de rest nog niets !!!
Hoi wijfie,
Ik denk ook dat rond 14-15 uur de beste tijd is om iets zoets te nemen. Dan kan je er weer de hele avond tegen aan. :)
Suc-6 en hoor van je
Greetz
Marroqui_tropic
Meiden Van De Afvalrace.....
Heey Heey Lievies Van Me Hihihi Ik Hoop Dat Jullie Inshallah Jullie Doel Doorzetten En Hoop Dat Saddy En Sai De Forum Afvalrace Staande Houden Zowel De Nieuwe Die Geopend Is Als Deze..ik Ga Morgen Inshallah Op Vakantie Voor 16dagen En Als Ik Terug Kom Wil Ik Zien Dat Jullie Zijn Wezen Knallen Met Zijn Allen Hihi..!! Verder Wens Ik Iedereen Hier Veel Succes Bij Het Afvalrace Onthoud Goed Dat Je Het Voor Jezelf Doet En Hoop Dat Als Ik Terug Kom Jullie Mijn Topic Staande Hebben Gehouden Zal Jullie Allemaal Missen Zelf De Nieuwe Die Bijgekomen Zijn Kom Op Allemaal.......
Tot..8augustus Dames...dikke Zoen Van Modesty.!
marroqui_tropic
20-07-2005, 23:08
Heey Heey Lievies Van Me Hihihi Ik Hoop Dat Jullie Inshallah Jullie Doel Doorzetten En Hoop Dat Saddy En Sai De Forum Afvalrace Staande Houden Zowel De Nieuwe Die Geopend Is Als Deze..ik Ga Morgen Inshallah Op Vakantie Voor 16dagen En Als Ik Terug Kom Wil Ik Zien Dat Jullie Zijn Wezen Knallen Met Zijn Allen Hihi..!! Verder Wens Ik Iedereen Hier Veel Succes Bij Het Afvalrace Onthoud Goed Dat Je Het Voor Jezelf Doet En Hoop Dat Als Ik Terug Kom Jullie Mijn Topic Staande Hebben Gehouden Zal Jullie Allemaal Missen Zelf De Nieuwe Die Bijgekomen Zijn Kom Op Allemaal.......
Een hele fijne vakantie!!!!!!!!! Geniet ervan en we zullen zeker je topic staande houden; ik tenmnste :hihi:
Dikke kus en tot 8 augustus
Marroqui_tropic
Heey meid,
Jij ook veel succes in marokko! ;)
Wees niet bang deze topic blijft leven zolang ik nog leef incha-allah
Een hele fijne vakantie!!!!!!!!! Geniet ervan en we zullen zeker je topic staande houden; ik tenmnste :hihi:
Dikke kus en tot 8 augustus
Marroqui_tropic
thanxx lieffie erg sweet van je hoor :o good luck my dear..!
:( Allah iwaslak 3la gier
We doen ons best als ji dat ook, zulle we allemaal trots op mekaar zijn.
Tot over een paar weekjes en geniet ervan.
:kus:
dank je wel zina..ik wens jou ook veel succes bigg kiss..
Heey meid,
Jij ook veel succes in marokko! ;)
Wees niet bang deze topic blijft leven zolang ik nog leef incha-allah
Jij ook shokran hbiba....en veel succes met de afvalrace....boesa.....!! van
MODESTY..
toprakkizi
20-07-2005, 23:14
Hoi wijfie,
Ik denk ook dat rond 14-15 uur de beste tijd is om iets zoets te nemen. Dan kan je er weer de hele avond tegen aan. :)
Suc-6 en hoor van je
Greetz
Marroqui_tropic
hello,
dank je voor je reactie, inderdaad 14-15 is gewoonprecies de goede tijd...
jij ook veel succes het gaat goed met je zie ik al 3 kg kwijt !!! volhouden meid !!!
Groetjes,
Toprakkizi :kus:
modesty je zult al weg zijn maar een goede vakantie
deze topic blijft wel leven en super afval race ook
in de vakantie ben ik er wel iets minder want mijn zoonis vanaf morgen vrij van school dus dan weet je moet me met hem bezig houden
heb gisteren iets te veel koolydraten gegeten maar had bezoek en wat kan je dan anders
toprakkizi heb je je al aan gemeld bij superafvalrace
bad_mocro_girl
21-07-2005, 13:05
hey dames ik ben trots op jullie dat jullie dit allemaal doen om aftevallen en ik heb heel veel van die berichtjes gelezen en er stond heel vaak dat jullie veel water drinken maar dat is niet goed je mag max 2 liter drinken per dag. dus dames als jullie willen afvallen doe het op een gezonde manier en niet iets ongezonds. maar ga zo door
en voor tips kun je deze site's bezoeken:
http://www.gezondheidsnet.nl/index.php?cms[categoryID]=43
http://www.weightsupport.nl/
http://www.sabn.nl/
http://gezond.vrouwonline.nl/ dan naar gewicht
en je hebt nog veel meer. ik heb ook geprobeerd aftevallen het lukte wel een tijdje maar daarna begon ik met mijn gezondheid achteruit te gaan en ben meteen gestopt ik heb gelukkig nog steeds dezelfde gewicht die ik had voordat ik stopte.
Veel succes allemaal!!
meiden waar zijn jullie
voel me zo alleen
er kwam weer iemand afscheid nemen omdat ze zaterdag naar marokko vertrekt
Here I am !!! :D
Bij ons thuis overweegt men ook om te gaan...dus ik ga ook Incha3Allah. Alleen weet ik nog niet wanneer
En over het belangrijkste: mijn dieet was vandaag raar...ik had plots weer een eetbui :( mbt koekjes en cake :( :( :(
marroqui_tropic
21-07-2005, 23:10
Ik ben er ook nog haha,
heb net gewichtsafname thee gedronken en geen tussendoortjes!!!!!!!
Koesies,
Marroqui_tropic
Here I am !!! :D
Bij ons thuis overweegt men ook om te gaan...dus ik ga ook Incha3Allah. Alleen weet ik nog niet wanneer
En over het belangrijkste: mijn dieet was vandaag raar...ik had plots weer een eetbui :( mbt koekjes en cake :( :( :(
dus ik ben niet de enige geweest
maar ik heb een excuus ik ga ongesteld worden
wat is die van jou :lekkerpuh
even zondigen en dan weer tegen aan gaan
dus ik ben niet de enige geweest
maar ik heb een excuus ik ga ongesteld worden
wat is die van jou :lekkerpuh
even zondigen en dan weer tegen aan gaan
Eum...koekjes waren lekker warm man :traan1: :traan1:
meestal kan ik me wel inhouden, maar het gaat me lukken !!!!! :nijn: :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.