Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
DiamondPrincess
22-11-2005, 18:30
salam iedereen
ik ben hier nieuw, en ben toevallig ook bezig met afvallen..ik ben veel aangekomen met de zwangerschap van mijn dochtertje:( ik woog 69 kg en na de bevalling 96:(:(,,,,,maar bennu elhamdoelillah 12 kg afgevallen in 3 weken ja ik was het zat...ik ben echt blij ik wil graag 65 kg wegen inshaallah lukt het me...veel succes jullie allemaal
Welkom! Succes meid! Doe gewoon hier mee als je dat leuk lijkt! :kus:
Ahh... dat heeft iedereen wel eens... stop anders met lijnen voor een tijdje en zorg er alleen voor dat je niet meer aan komt... gewoon af toe wat snoepen! En als je er weer klaar voor bent kun je weer beginnen met echt lijnen! Succes!
:sjans:
Als ik stop dan val ik nooit af ik ken mezelf.!!..ik probeer deze week maar stabiel te blijven en gewoon gezond door te gaan,..maar moet je zeggen het is moeilijk:(
salam iedereen
ik ben hier nieuw, en ben toevallig ook bezig met afvallen..ik ben veel aangekomen met de zwangerschap van mijn dochtertje:( ik woog 69 kg en na de bevalling 96:(:(,,,,,maar bennu elhamdoelillah 12 kg afgevallen in 3 weken ja ik was het zat...ik ben echt blij ik wil graag 65 kg wegen inshaallah lukt het me...veel succes jullie allemaal
Mag ik vragen hoe jij 12kilo bent kwijtgeraakt in 3 weken!!:confused:
Hoe houden jullie dat vol???Ik kan daar echt niet op leven..
Ik moet sowieso grote avondmaaltijd hebben
Jaaaaa het is ook erg moeilijk maar het is ook frustrerend om de kleren die je wil dragen je dan niet zitten zoals ze moeten zitten daarvoor hou je dan maar vol en soms val je terug:traan1:
DiamondPrincess
22-11-2005, 18:35
Als ik stop dan val ik nooit af ik ken mezelf.!!..ik probeer deze week maar stabiel te blijven en gewoon gezond door te gaan,..maar moet je zeggen het is moeilijk:(
Komt goed meid!
Komt goed meid!
Dat zeg ik ook altijd tegen mezelf me hele leven lang maar we blijven maar hopen en zeggen inshallah...:traan1:
:sjans:
Brokensmile
22-11-2005, 18:57
Ik heb honger:moe:
geen honger maar gewoon k heb zin om alles naar binnen te werken:verdriet: k ga niet meer naar de keuken!
maar nu moet het echt gebeuren...:regie:AFVALLEN!!
misscasaouia
22-11-2005, 19:07
Ik heb geen zin meer in lijnen modesty heeft echt een dipje hebben jullie dat ook weleens gewoon geeeeen zin...ik heb echt geen zin meer..!! misschien omdat ik ziek ben of zo ik ben over een half uur vrij van me werk heb de rest van de avond vrijgenomen lekker vroeg me bedje in ..pff...dames GOod luck nog vanavond.
hey zinna tuurlijk heeft iedereen dat wel eens...ik zo'n dipje in het weekend maar ga der nu weer tegen aan en dat moet jij ook doen. denk aan die leuke broek of truitje die je aan wilt trekken komt goed meid:kus:
Mijn verslag 22/11
Heb gevast dus:
Shor:
1 dadel
2 slokjes water
Maghreb
enkele dadels
1 gals warm water
2 kommen groentensoep met stukjes kip in
2 zelfgemaakte koekjes (bestaande uit meel die men gebruikt voor bruin brood, ze3ma gezond :p)
1 appel
Verder ga ik nog water drinken en rond 21u glas melk...
Ben ik braaf geweest ? :hihi:
@ misscasaouia: Goed zo meid !! :goedzo:
@ Brokensmile: :auw: crossaint
@ Modesty: Geef het niet op ! Het gaan ons zeker lukken !!
@ DiamondPrincess : Goed zo meid !! maarre waar blijft water? :(
@ sai77: 1 keer is niet erg lieve ougti !!
:kus: voor IEDEREENNN !
Ik heb honger:moe:
geen honger maar gewoon k heb zin om alles naar binnen te werken:verdriet: k ga niet meer naar de keuken!
maar nu moet het echt gebeuren...:regie:AFVALLEN!!
GA JE TANDEN POETSEN ! En blijf weg van eten !! :hadj:
najlae_tanger
22-11-2005, 21:43
Vandaag moet ik wel biechten:(
ochtend: 1 koekje, met kleine chocolade brokjes erin..Toen direct erna 1,5 uur getraind in de sportschool..2 manderijnen na het trainen genomen..1 liter water gedronken tijdens sporten.
middag: rond 2 uur..3 sneetjes brood met plakjes kipfilet en 0.5 liter ranja,had echt honger van al dat sporten.
avondeten(5 uur.....
(je kan et niet echt avondeten noemen) 1 roze koek, 2 handjes kroepoek, 1 handje pepernoten..
rond 8 uur: 1 klein bakje magere yoghurt met zoetstof en nog een liter water.
Vanaf toen me kaken op elkaar gezet, tot morgen.
Moeskiela
22-11-2005, 22:03
Vandaag heb ik me groot gehouden!
's ochtends:
*pakje toastjes
*2 stukjes knackebrod met kaas
Tussen de middag:
*2 appels
*sinaasappel
Later op de middag:
*2 stukjes knackebrod
Avondeten:
*beetje aardappels met een klein stukje gehakt
En veel thee tussendoor....
Moeskiela :o
Vandaag moet ik wel biechten:(
ochtend: 1 koekje, met kleine chocolade brokjes erin..Toen direct erna 1,5 uur getraind in de sportschool..2 manderijnen na het trainen genomen..1 liter water gedronken tijdens sporten.
middag: rond 2 uur..3 sneetjes brood met plakjes kipfilet en 0.5 liter ranja,had echt honger van al dat sporten.
avondeten(5 uur.....
(je kan et niet echt avondeten noemen) 1 roze koek, 2 handjes kroepoek, 1 handje pepernoten..
rond 8 uur: 1 klein bakje magere yoghurt met zoetstof en nog een liter water.
Vanaf toen me kaken op elkaar gezet, tot morgen.
Morgen beter lieffie !! :hadj:
:kus:
Vandaag heb ik me groot gehouden!
's ochtends:
*pakje toastjes
*2 stukjes knackebrod met kaas
Tussen de middag:
*2 appels
*sinaasappel
Later op de middag:
*2 stukjes knackebrod
Avondeten:
*beetje aardappels met een klein stukje gehakt
En veel thee tussendoor....
Moeskiela :o
:auw: aardappel
:hihi: Goed bezig meid !! :goedzo:
najlae_tanger
22-11-2005, 22:14
:auw: aardappel
:hihi: Goed bezig meid !! :goedzo:
LILOESH, draaf niet door!
beetje aardappels zijn goed voor je!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.