marocgirlnador
20-07-2005, 10:53
ik heb hele dag alleen nog maar 1 broodje gegeten ..snik ...slecht he\
dat had ik gister ook ik denk dat het vandaag precies hetzelfde liedje zal worden...!!!
Kom op dames iets meer eten!!! 1 broodje op een hele dag, eten is niet goed, probeer anders fruit te eten
marroqui_tropic
20-07-2005, 11:15
heb net twee pruimpjes op!!!!!
twee bruine botterhammen volgen om 13 uur
greetz, en thanks voor welcomming me Sai77!!!!!
Salaam meiden
Ik wou vragen hoe je je gegevens kan veranderen in je tricker in je ondertekening?
Ik ben namelijk 2 kg afgevallen en wil dat veranderen in me ondertekening:),
maar ik weet niet hoe??
Het is me gelukt om me ondertekening te veranderen:)
jjij gaat ook goed 4-ever friends
volhouden
toprakkizi
20-07-2005, 19:08
Hoi schat,
thanks voor je steun. Ik eet nu gewoon geen tussendoortjes meer en snoep. Alleen zaterdag neem ik een pecanbroodje.......
Veel water en veel fruit
Jij ook suc-6
Dikke kus,
Marroqui_tropic
graag gedaan meid, ik zal je steunen, net als ieder hier van ons ... goedzo dat je geen tussendoortjes meer pakt dat zijn juist de boosdoeners !!!
maar 1x per week ( bij jouw dus zaterdag ) mag je wel wat lekkers pakken !!!
laat me weten hoe het met je gaat!!!
Groetjes,
Toprakkizi
toprakkizi
20-07-2005, 19:10
Plan anders voor jezelf 1 keer per dag in dat je ioets zoet mag eten en mischien kun je iets pakken wat zoet is maar waar niet veel cal. in zitten
Veel succes meid en je komt er wel inshaAllah :goedzo:
ja dank je wel, ik moet wel iets zoets nemen elke dag anders val ik gewoon flauw !!! :(
ik denk dat ik gewoon iedere middag rond 14-15 uur iets neem dat is denk ik het beste tijd !!!
InsAllah meid en jij komt er zeker ook wel !!!
moet trouwens ook van de dokter bijhouden wat ik eet gedurende een maand, nou vandaag heb ik 1 snee bruin brood met 20+ kaas op en een redbull light voor de rest nog niets !!!
ja dat is slecht joh dan gaat je lichaam in de spaarstand :(
maar meid vandaag weer een dag en dan weer met volle moed er tegen aan.
En hoe gaat het met je tandjesna het tandarts bezoek gisteren :maf: . Had anders iets vloeibaars gegeten ?
Dat hebben we allemaal weleens.
:goedzo: en zet hem op het lukt je wel inshaAllah
Ik heb gisteren 1 broodje gegeten en vandaag ook had bij v&d lekker brood met kipfilet en frietjes besteld na een dag lang shoppen ik denk OOH smullen toch...nou niet dus me kaken begonnen pijn te doen dan krijg je het gevoel alsof je op alliminum bijt en heb ik het weggegooid 7euro weg me bord was helemaal vol kwam ik thuis heb ik maar kadetje met kaas gegeten half uur over gedaan zowat..echt ik baal er wel van maar de weegschaal was vanochtend direct met halve kilo gezakt hahahaha!
jjij gaat ook goed 4-ever friends
volhouden
thanx meid :)
Saaaam lieve meiden!
Ik zie dat het bij jullie de goede kant opgaat.. bij mij is er een kilootje af! wauw :rolleyes:
4-everfriens zozo snel 2 kilo in 7 dagen :eek:
:goedzo:
haarstikke goed gewoon doorgaan! :goedzo:
Ik ben echt trots:)
En dat zonder mezelf uit te hongeren of zoiets
En veel water drinken
toprakkizi
20-07-2005, 22:22
Ik ben echt trots:)
En dat zonder mezelf uit te hongeren of zoiets
En veel water drinken
ben trots op je meid :goedzo:
ik hoop voor je dat het je nog lukt veeeel successss
marroqui_tropic
20-07-2005, 23:03
Hoi meiden,
mijn eerste dag verliep goed, heb veel water gedronken; wat helpt de maag te vullen haha. Heb 2 boterhammen met kaas gegeten en rond 18:00 wat tarwe couscous met gestoomde groente.
4-ever friends ben trots op je; ik doe het ook rustig aan. Met uithongeren krijg je 's avonds meer trek en ga (tenminste ik) de kastjes aflopen. haha.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.