Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
HEEY DAMES..
HOE IS VANDAAG DAG 1 GEGAAN BIJ JULLIE..!!
de mijne 2crackers met komijnekaas gegeten en tussen de middag hele bak salade gemaakt en wat paprika gegeten en 1 ei....( en net heb ik 1 broodje gegeten met komkommer en kaas)...en nu stop ik met eten en veel drinken en strakkies wat sit ups doen..) ik ben benieuwd naar de rest.....(pff had vandaag erg veel zin in snoepen en zo hihi...je kent het wel 1x per maand lekker bunkeren maar gewoon inhouden hoor)...
En de rest..?
Ik moet 7 kilo afvallen!! :rolleyes:
Vandaag begonnen dus mooi dat deze topic er is.
Ik ga 3 keer in de week sporten, ik fiets naar mijn werke (10 min heen en 10 min terug)
Ik eet geen aardappelen, pasta en rijst. Moet lukken aangezien mijn ouders op vakantie zijn ik home alone ben :jammer: ......... (voel me zielig)
Ik eet 's ochtends 2 sneetjes brood.
Lunch een salade of kwark.
Avondeten kipfilet met groeten.
Ik ga liters water (heerlijk heb ik altijd al gedaan)
En niet te vergeten sit ups!!! :banana:
Kom op ladys we gaan ervoor. Ik heb zoveel mooie kleren die me gewoon niet meer passen echt *******
:goedzo: dat je oko meedoet je eet ook aardig gezond moet ik zeggen gaat het goed?
Hoi mensen, ik ben al 2 kilo afgevallen in bijna een week tijd!!!
Nog 2kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht!!! 54kilo
De eerste 2 dagen had ik het echt moeilijk, ik had steeds hoofdpijn en had heel erg trek in zoetigheid, maar nu heb ik helemaal geen honger gevoel meer!
Ik eet daarom ook heel weinig............
heey heey dat gaat harstikke goed meid!! maar vergeet niet jij kijkt nu naar kilos en je moet kijken ben je tevreden met je lichaam want de kilos bepalen niet alleen je figuur maar hoe jij je voelt en hoe je het vindt eruit zien je kan soms met 60kio beter in je vel voelen en strakker dan bijvoorbeeld 55snappie!! :hihi:
ik doe vanaf morgen weeeeeeeer mee,
ik deed al mee bij die andere, en was 3 kilo afgevallen, maar ja nu heb ik het weer in de steek gelaten en doe ik er niks meer aan!! dus meiden ik hoop dat jullie me wat kunnen motiveren!! en veeeeeeeeel succes
Toppie meid dat je ook meedoet,!! hihi ik laat Jullie niet in de steeeek dus zet hem op
OumYAssine
11-07-2005, 18:27
:banana: Salaam aleikoem,
meiden ik ben al ruim 3 maanden bezig en yes al 13 kg kwijt alhamdoeliah.
Ik volg het SBD. Is voor mij het dieet en de levenstyle voor de toekomst inshaAllah
Mijn probleemgebied is zijn mijn heupen en dijen :maf2:
Maar jah gair inshaAllah.
Op dit moment is mij streef 60 kg aangezien ik 1.60 lang ben. Maar als ik dat bereikt heb ga ik meechien wel door naar de 57 kg :maf2:
Dus ik moet nog 4 kg inshaAllah.
Over 2 weken ga ik inshaAllah naar MArokko en dan ga ik daar gewoon verder met mijn schoonzusje die wil ook afvallen.
Maar ik denk dat het in Marokko moelijker word , aangezien je vaker uitgenodigd bent of weg gaat en bij je schoonfamilie in huis zit.
Maar gair inshaAllah.
Ik ben al heel trots met wat ik nu kwijt ben.
Weeg nu zelfs minder dan toen ik trouwde :wow: :goedzo:
meiden allemaal succes en we blijven vechten tegen de kg :moe: en elkaar steunen in goede en slechte tijden he :D :goedzo:
wa aleikoem assalam OumYAssine
:banana: Salaam aleikoem,
meiden ik ben al ruim 3 maanden bezig en yes al 13 kg kwijt alhamdoeliah.
Ik volg het SBD. Is voor mij het dieet en de levenstyle voor de toekomst inshaAllah
Mijn probleemgebied is zijn mijn heupen en dijen :maf2:
Maar jah gair inshaAllah.
Op dit moment is mij streef 60 kg aangezien ik 1.60 lang ben. Maar als ik dat bereikt heb ga ik meechien wel door naar de 57 kg :maf2:
Dus ik moet nog 4 kg inshaAllah.
Over 2 weken ga ik inshaAllah naar MArokko en dan ga ik daar gewoon verder met mijn schoonzusje die wil ook afvallen.
Maar ik denk dat het in Marokko moelijker word , aangezien je vaker uitgenodigd bent of weg gaat en bij je schoonfamilie in huis zit.
Maar gair inshaAllah.
Ik ben al heel trots met wat ik nu kwijt ben.
Weeg nu zelfs minder dan toen ik trouwde :wow: :goedzo:
meiden allemaal succes en we blijven vechten tegen de kg :moe: en elkaar steunen in goede en slechte tijden he :D :goedzo:
wa aleikoem assalam OumYAssine
Ik ben heel erg trots op je zeg,! dat is een goede prestatie maar is moeilijk want je mag dan toch geen pasta en zo.kan je dan aangeven hoe zo'n dieet er ongeveer uit ziet ik weet dat het op atkins lijkt maar wat is het verschil dan?
OumYAssine
11-07-2005, 18:42
Ik ben heel erg trots op je zeg,! dat is een goede prestatie maar is moeilijk want je mag dan toch geen pasta en zo.kan je dan aangeven hoe zo'n dieet er ongeveer uit ziet ik weet dat het op atkins lijkt maar wat is het verschil dan?
fase 1 duurt 2 weken en die is vrij streng geen fruit, geen suiker,geen vet, geen brood, geen pasta, geen rijst en geen aardappelen.
fase 2 tot je op gewicht bent mag je weer volkoren pasta , volkorenrijst en volkoren brood toevoegen met mate zolang je maar afvalt en je mag weer fruit.
Wat ik dus de afgelopen maanden absoluut niet heb gegeten zijn aardappelen.
voor meer inforamtie kun je op deze site kijken wat je wel en niet mag hebben in welke fase. http://www.southbeachforum.net/index.php
jij trouwens ook nog veel succes :goedzo:
Firdouss
11-07-2005, 18:55
Heel veel water drinken 3 liter per dag. Dit is me al vier dagen goed gelukt en ik zit nu aan de twee liter dus nog een te gaan :D
Afblijven van de chocola (dit wordt heel zwaar)!!!!
En ik ga vanaf morgen weer beginnen met hardlopen en skeeleren.
Zucht............ als dit maar gaat lukken.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van de vorderingen die ik maak.
hahahahaha ...meiden het is ook zo moeilijk he,! mm me moeder had net pita met kebab ik rook het dacht ooh wat lekker, ik heb toch een halve gegeten snik! haha nu maar zo even op de hometrainer
marocgirlnador
11-07-2005, 19:40
Ik moet gewoon een platte buik dat is mijn probleem ik heb een bolle buik:(//Ik wil er zo graag vanaf ik sportte twee weken lang het heeft egt geholpen maar aangezien de eigenaar van de sportschool op vakantie ging,kon ik daar niet meer terecht.En ben nu dus weer aangekomen :kwaad: :(
Ben van plan om naar een andere sportschool te gaan.
Beste manier om van je vet af te komen is gewoon sporten blijven zweten en dan een heerlijke sauna.
Hoop inshallah dat jullie allemaal jullie doel bereiken.!!
marocgirlnador
11-07-2005, 19:42
Heel veel water drinken 3 liter per dag. Dit is me al vier dagen goed gelukt en ik zit nu aan de twee liter dus nog een te gaan :D
Afblijven van de chocola (dit wordt heel zwaar)!!!!
En ik ga vanaf morgen weer beginnen met hardlopen en skeeleren.
Zucht............ als dit maar gaat lukken.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van de vorderingen die ik maak.
Ik denk maar ook dat ik dat ga doen..
Maar zoals je zegt afblyve van chocola wordt heel zwaar echt ik ben een chocola gek... :traan1:
Ik denk maar ook dat ik dat ga doen..
Maar zoals je zegt afblyve van chocola wordt heel zwaar echt ik ben een chocola gek... :traan1:
Serieus ik ben helemaal geen meid die snoept of chips eet of dat soort dingen neee bij mij zit het in onregelmaat eten en teveel Junkfood door wisselende diensten van me werk eet ik soms wel pas om 11uur savonds k weet het slecht en daarnaast als ik me rot voel ga ik ook eten ook al heb ik geen honger :traan1:
KOMOP MEIDEN
ik dacht ook ik ga nooit die kilos er af krijgen maar het is toch gelukt, in het begin had ik een doel ik moest vermageren voor de trouw van mijn zwager en is ook nog gelukt
dus na 2 weken kon ik van brood en de zoetigheden afblijven en ben gewoon verder gegaan
dus meiden jullie kunnen het zeker weten
als je iets wilt dan lukt het wel
ik eet ook chocolade maar die pure van albertheijn 72 % cacao en die mag je wel eten( niet de hele reep) zelf doe ik er 2 weken mee
dus sterkte en tot morgen
KOMOP MEIDEN
ik dacht ook ik ga nooit die kilos er af krijgen maar het is toch gelukt, in het begin had ik een doel ik moest vermageren voor de trouw van mijn zwager en is ook nog gelukt
dus na 2 weken kon ik van brood en de zoetigheden afblijven en ben gewoon verder gegaan
dus meiden jullie kunnen het zeker weten
als je iets wilt dan lukt het wel
ik eet ook chocolade maar die pure van albertheijn 72 % cacao en die mag je wel eten( niet de hele reep) zelf doe ik er 2 weken mee
dus sterkte en tot morgen
Het probleem is ik ben vorig jaar zelf ook binnen 7weken tien kilo verloren waarvan 7.5 puur aan vet maar ik trainde keihard elke dag 2 uur deed echt zoveel sit ups op een dag was gewoon helemaal in de ban maar ja toen ging het mis er gebeurde iets in me prive leven en dat veranderde alles ik at alles er dubbel en dwars weer aan ben een emotionele eter en dat is moeilijk soms :traan1:
daardoo rben ik ook de 9 voorbije jaren aan gekomen
verhuisde toen ik trouwde 2 uur rijdne van mijn ouders, problemen met schoonfamilie en eenzaamheid
maar ik laat het niet meer zo ver komen
ik bepaal mijn leven niet mijn gevoelens
dus meid je hebt al bewezen dat je het kan dus nu kan je het ook en gewoon er voor gaan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.