oh ja dat was in een week.
oh ja dat was in een week.
ja maar je bent alleen nog maar vocht verloren meissie je moet aanhouden dat je pas ongeveer na de 4 kilo aan vet begint te verliezen...
f_mouslima2
19-07-2005, 13:05
ja maar je bent alleen nog maar vocht verloren meissie je moet aanhouden dat je pas ongeveer na de 4 kilo aan vet begint te verliezen...
tis n man ;)
:hihi:
tis n man ;)
:hihi:
Oeps haha sorry!! uhmm lekker Lullig ik voel me nu ook een man mijn hele mond is verdoofd en ik heb zo een afspraak hoe moet ik nou presenteren met zo'n mond ooh dat wordt nog wat heb weer lekker trauma van de tandarts ! grrrrrrrrrrr :kwaad:
EN IK HEB HONGER EN DORST HEB ALLEEN VANOCHTEND 1 BOLLETJE GEGETEN EN DOOR ME VERDOVING KAN IK TOT ZEKER 5UUR NIET ETEN OF DRINKEN SNIK. IK HEB HONGERRRR SLA ME HOOFD MAAR TEGEN DE MUUR AAN hahahahah
marocgirlnador
19-07-2005, 18:31
ik ben doodziek,......:(:(:(!!!!!!!
toprakkizi
19-07-2005, 19:36
Hoe is het met jou dan meid?
ja met mij gaat het wel okey, heb soms hoogtepunten dan weer dieptepunten...het ergste vind ik dus dat ik suikertekort heb. ik wil niet snoepen maar ik moet iets suikers eten klein stuk chocolade ozo anders val ik letterlijk neer !!!
maar ik probeer alles goed te verdelen en nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden :kwaad:
maar ja we proberen het steeds iets beter te doen :goedzo:
wat overigens heel moeilijk is als je suikertekort hebt want je lichaam wilt steeds suiker ... :(
marroqui_tropic
19-07-2005, 20:06
Hallo meiden,
Ik doe vanaf nu met jullie mee, had deze topic net in de gaten!!!!!
Ik ben nu 67 kilo en wil uiteindelijk 60 wegen. Was afgelopen jaar 6 kilo afgevallen, maar door tijdgebrek kon ik niet meer trainen en zijn er 3 kilo's weer aangekomen. Die wil ik er inshallah af krijgen. So I'am joining the club!!!!!!
was 70
nu 67
streef 60
Greetz,
Marroqui_tropic
toprakkizi
19-07-2005, 22:49
Hallo meiden,
Ik doe vanaf nu met jullie mee, had deze topic net in de gaten!!!!!
Ik ben nu 67 kilo en wil uiteindelijk 60 wegen. Was afgelopen jaar 6 kilo afgevallen, maar door tijdgebrek kon ik niet meer trainen en zijn er 3 kilo's weer aangekomen. Die wil ik er inshallah af krijgen. So I'am joining the club!!!!!!
was 70
nu 67
streef 60
Greetz,
Marroqui_tropic
insAllah meid doe het goed en gezond en het lukt je vast en zeker :goedzo:
ik heb hele dag alleen nog maar 1 broodje gegeten ..snik ...slecht he
OumYAssine
20-07-2005, 06:37
ik heb hele dag alleen nog maar 1 broodje gegeten ..snik ...slecht he
ja dat is slecht joh dan gaat je lichaam in de spaarstand :(
maar meid vandaag weer een dag en dan weer met volle moed er tegen aan.
En hoe gaat het met je tandjesna het tandarts bezoek gisteren :maf: . Had anders iets vloeibaars gegeten ?
Dat hebben we allemaal weleens.
:goedzo: en zet hem op het lukt je wel inshaAllah
OumYAssine
20-07-2005, 06:39
ja met mij gaat het wel okey, heb soms hoogtepunten dan weer dieptepunten...het ergste vind ik dus dat ik suikertekort heb. ik wil niet snoepen maar ik moet iets suikers eten klein stuk chocolade ozo anders val ik letterlijk neer !!!
maar ik probeer alles goed te verdelen en nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden :kwaad:
maar ja we proberen het steeds iets beter te doen :goedzo:
wat overigens heel moeilijk is als je suikertekort hebt want je lichaam wilt steeds suiker ... :(
Plan anders voor jezelf 1 keer per dag in dat je ioets zoet mag eten en mischien kun je iets pakken wat zoet is maar waar niet veel cal. in zitten
Veel succes meid en je komt er wel inshaAllah :goedzo:
Keep up doing the good work!!! :D
marroqui_tropic
20-07-2005, 09:03
insAllah meid doe het goed en gezond en het lukt je vast en zeker :goedzo:
Hoi schat,
thanks voor je steun. Ik eet nu gewoon geen tussendoortjes meer en snoep. Alleen zaterdag neem ik een pecanbroodje.......
Veel water en veel fruit
Jij ook suc-6
Dikke kus,
Marroqui_tropic
meiden het gaat goed met jullie
jullie motiveren elkaar en zijn een grote steunen voor de dames die het even niet zien zitten
modesty nog veel succes met je inpakken en zie dat je niet vergeet:)
marroqui_tropic, welkom bij de club
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.