Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ra7ma_fi_Eldien
17-11-2005, 09:05
salaam alaikum dames...
de laatste vasten dag voor mij... nu heb ik alles weer ingehaald... op naar sjoewal....insja allah
mijn eetverslag
- 5 dadels
- 1 pot groene thee
- 1 stuk kip
- 1/2 bagrier
- 1/2 krissat
- 1 appel
- 2 kommetjes groentesoep
- 1 liter water
dit was het dan voor gisteravond...
het valt allemaal niet zo mee he... bijkomen is zooo simpel maar afvallen hoooo maar....
ik wens jullie een fijne dag en succes weer....
beslaamaa
mijn eetverslag
ik had dus gevast
2 glazen en half warm water (is goed voor het smelten van de vet)
1 koffiekoek, omdat ik later thuis kwam en daarom heb ik het snel onderweg gekocht
3 keftapasteitjes
1 appel
vee water
en paar happen van een cake (maar was niet lekker dus legde ik het terug neer)
300 keer gesprongen
liefje, je moet weer rauwkost eten ...meer gezonde zaken naar binnenkrijgen, dus meer fruit of groenten...probeer te combineren met werk, ik weet dat het moeilijk is. Als je gaat werken reken dan dat je iets extra's meeneemt dat gezond is, zodat je het "snel kopen van een koffiekoek onderweg" kan vermijden ;)
achermijnpc
17-11-2005, 09:52
liefje, je moet weer rauwkost eten ...meer gezonde zaken naar binnenkrijgen, dus meer fruit of groenten...probeer te combineren met werk, ik weet dat het moeilijk is. Als je gaat werken reken dan dat je iets extra's meeneemt dat gezond is, zodat je het "snel kopen van een koffiekoek onderweg" kan vermijden ;)
ja dat zeker meid, maar ik ga vanaf vandaag meer rauwkost eten, zoals komkommer en tomaten en wortellen dat ga ik vanavond eens binnenwerken want dit is ook niet gezond wat ik aan het doen ben.
weet je wat het is, als ik een hele dag heb gevast dan kom ik thuis heb ik geen zin, eet ik iets lichts en dat is het.
:jammer:
ja dat zeker meid, maar ik ga vanaf vandaag meer rauwkost eten, zoals komkommer en tomaten en wortellen dat ga ik vanavond eens binnenwerken want dit is ook niet gezond wat ik aan het doen ben.
weet je wat het is, als ik een hele dag heb gevast dan kom ik thuis heb ik geen zin, eet ik iets lichts en dat is het.
:jammer:
Ik heb dat ook gehad...daarom nam ik altijd mee naar mijn werk: KOMKOMMER, WORTEL, APPEL...en dan at ik het daar of onderweg naar huis (op trein)...Als je thuis komt dan moet je niets eten, ga gelijk wat touwtje springen en vermijdt de keuken :o
ik heb nu voorgenomen om GEEN VETTIGHEID meer te eten, tot ik 55 weeg...ben gisteren op de weegschaal gaan staan en woog bijna terug 60 :s want ben percies bijgekomen :s ik ben ongesteld dus wegen heeft toch geen zin.
yuwairia
17-11-2005, 09:59
salaam alaikum dames...
de laatste vasten dag voor mij... nu heb ik alles weer ingehaald... op naar sjoewal....insja allah
mijn eetverslag
- 5 dadels
- 1 pot groene thee
- 1 stuk kip
- 1/2 bagrier
- 1/2 krissat
- 1 appel
- 2 kommetjes groentesoep
- 1 liter water
dit was het dan voor gisteravond...
het valt allemaal niet zo mee he... bijkomen is zooo simpel maar afvallen hoooo maar....
ik wens jullie een fijne dag en succes weer....
beslaamaa
salaam alaikum..
bovenstaande eetverslag van is mij
YUWAIRIA.....
( was ingelogd onder de naam van een vriendin van me.. )
achermijnpc
17-11-2005, 10:05
Ik heb dat ook gehad...daarom nam ik altijd mee naar mijn werk: KOMKOMMER, WORTEL, APPEL...en dan at ik het daar of onderweg naar huis (op trein)...Als je thuis komt dan moet je niets eten, ga gelijk wat touwtje springen en vermijdt de keuken :o
ik heb nu voorgenomen om GEEN VETTIGHEID meer te eten, tot ik 55 weeg...ben gisteren op de weegschaal gaan staan en woog bijna terug 60 :s want ben percies bijgekomen :s ik ben ongesteld dus wegen heeft toch geen zin.
ok dan maak ik vanavond al mijn eten klaar voor morgen, dan ga ik wat wortelen en komkommers klaar maken en een appel :hihi:
ja ik sta dus nog altijd op die 75 en soms 75.5, het is zo frustrerend :maf2:
ach ja ik red het wel inschallah.
trouwens je zegt als ik thuis kom niets eten :maf: dus dan moet ik van een hele dag gevast alleen die ene komkommer en wortelen eten???
dat is toch niet gezond???
Dames Opgelet Mededeling.
Morgen Is Het Vrijdag Weegdag Dames Ik Wil Iedereen Gewogen Zien Hebben En De Tickers Zien Schuiven
Alvast Bedankt.
X Modesty.
ok dan maak ik vanavond al mijn eten klaar voor morgen, dan ga ik wat wortelen en komkommers klaar maken en een appel :hihi:
ja ik sta dus nog altijd op die 75 en soms 75.5, het is zo frustrerend :maf2:
ach ja ik red het wel inschallah.
trouwens je zegt als ik thuis kom niets eten :maf: dus dan moet ik van een hele dag gevast alleen die ene komkommer en wortelen eten???
dat is toch niet gezond???
Rond welk uur kom je dan thuis? Want daar heeft het mee te maken. Ik kwam thuis om 21u altijd...Daarom nam ik altijd groentensoep mee met me :D En neen het is niet gezond om enkel dat te eten...
DiamondPrincess
17-11-2005, 10:23
Modesty
:goedzo: Is cool meid! Zal ik zeker doen!:banana:
(dit motiveert mij extra om vandaag niet te zondigen!:D )
achermijnpc
17-11-2005, 10:34
Rond welk uur kom je dan thuis? Want daar heeft het mee te maken. Ik kwam thuis om 21u altijd...Daarom nam ik altijd groentensoep mee met me :D En neen het is niet gezond om enkel dat te eten...
ik ben thuis om 17.30, dus eigelijk maar 40 min later dan ftor
maar vandaag ga ik groentesoep eten, een paar kommen dan ben ik ook goed vol en dan wat fruit erbij en groenten
modesty :huil:
ik denk niet dat mijn ticker gaat bewegen :traan1:
ik ben thuis om 17.30, dus eigelijk maar 40 min later dan ftor
maar vandaag ga ik groentesoep eten, een paar kommen dan ben ik ook goed vol en dan wat fruit erbij en groenten
modesty :huil:
ik denk niet dat mijn ticker gaat bewegen :traan1:
ja zo moet het...Groentensoep is snel gemaakt..en als je ziet dat je tijdtekort hebt kun je op een dagje dat NIET werkt thuis een grote hoeveeelheid groentensoep maken..en in kleine hoeveelheden invriezen. Haal het uit de vriezer voor je vertrekt naar het werk..wanneer je terugkomt is deze ontdooit, en moet je hem nog enkel opwarmen...zo vermijdt je ook om andere "makkelijke" zaken te koken...
Ik vrees dat mijn ticker ook niet gaat veranderen :( hij staat al weken stil...en ik kom enkel bij :huil:
verslag
ontbijt
-kopje koffie en 1 volkoren bolletje met kaas
-kopje koffie
lunch
-bakje sla(tomaat,olijven,eitje)
-glas appelsiensap
-mandarijntje en een halve appel
diner
-beetje marmita en een halve worst
-cola light
-olijven
-kopje thee met na3na3
-danoontje activia
-glas appelsiensap
in de avond ga je meer eten en ik heb voor mij de ooplossing gevonden
nu het koud is duurt de avond lang dus ben ik sinds maandag gaan haken en eet ik dus na het avondeten niets meer behalve een glas appelsiensap en mijn danoontje
dus meiden zoek een bezigheid voor in de avond
is te veel om te reageren,
MOdesty ik ben nog ongesteld dus kan niet wegen maar ik denk dat hij iets gezakt is
Mijn eetverslag van vandaag....
Ochtend 09.00 2 beschuit met kaas en een mok thee,.!
Middag 12.00 een goed gevulde bord met rijst gehakt ui en tauge en paprika.
1 mandarijntje
Tussendoortje rond 15.00 of later een danoontje,
Avondeten
2 beschuitjes met kaas..en een mandarijn.!!
Verder ben ik van plan vandaag 1.5 liter te drinken...
Mijn eetverslag van vandaag....
Ochtend 09.00 2 beschuit met kaas en een mok thee,.!
Middag 12.00 een goed gevulde bord met rijst gehakt ui en tauge en paprika.
1 mandarijntje
Tussendoortje rond 15.00 of later een danoontje,
Avondeten
2 beschuitjes met kaas..en een mandarijn.!!
Verder ben ik van plan vandaag 1.5 liter te drinken...
:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:
meer hoef ik niet te zeggen
Dames Opgelet Mededeling.
Morgen Is Het Vrijdag Weegdag Dames Ik Wil Iedereen Gewogen Zien Hebben En De Tickers Zien Schuiven
Alvast Bedankt.
X Modesty.
Sorry ik heb me al gewogen van de 71 naar 69.
Ik kon niet wachten soory modesty:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.