Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
wayaaaaaaaaw ik ben zooo depri, ik heb geen doorzettingsvermogen meer!! ik heb een hele tijd gedieet en ik was 3 kilo afgevallen en viel toen terug, was het zat, ik werd er alleen maar chagarijnig van en depresief! en nu kan ik het niet meer oppakken, niemand die me motiveert niks... :(
meid we hebben ook nog een prive forum http://groups.msn.com/SuperAfvalRace
als jij je daar even aanmeldt vind je je motivatie wel terug hoor :goedzo:
meid je kunt het ik weet het zeker, stap voor stap kun je er weer tegen aan!!!
begin niet als een gek neem kleine maaltijden eet regelmatig drink voldoende
en elke dag let je iets meer op zo pak je hopenlijk de draad weer op :goedzo:
Ik voel me vandaag ook echt heel erg depri gewoon stond op de weegschaal ding gaf 1 kilo meer aan maar ja nu komt mijn maandelijkse periode 1 deze dagen maar toch het was echt een rotgevoel ik zat vandaag met tegenzin te eten dacht weer die extra kilos :jammer: :traan1:
toprakkizi
18-07-2005, 22:21
ik doe me best, maar het wil niet lukken :(, maar bedankt meid
kijk meid als je iets graag wilt dan lukt het je zeker dan weet ik gewwon zeker !!!
sta met een frisse moed op neem een licht ontbijtje eet als lunch een snee boterham en je avondeten de helft wat je normaal eet , neem 2 stuks fruit en vermijd tussendooortjes
je kunt het zeker meid !!!
en drink voldoende water
toprakkizi
18-07-2005, 22:24
Ik voel me vandaag ook echt heel erg depri gewoon stond op de weegschaal ding gaf 1 kilo meer aan maar ja nu komt mijn maandelijkse periode 1 deze dagen maar toch het was echt een rotgevoel ik zat vandaag met tegenzin te eten dacht weer die extra kilos :jammer: :traan1:
als je ongesteld bent weeg je sowieso altijd een paar kilo meer !!!
ga niet zo denken meid je moet eten maar gezond !!! en eet niet met schuldgevoel eet lekker veel en gezond !!!
jep te weinig gedronken je moet ochtend allleen paar slokken water drinken en wat fruit..en dan joggen.!
:banana: Ok morgen er tegenaan Incha3Allah !! Djazakka Allahoe Ghajran voor je hulp !!
toprakkizi
18-07-2005, 22:36
dankjewel, ik hoop het maar dat het gaat lukken insha allah!! :)
insAllah meid ik weet zeker het lukt je zeker ik heb vertrouwen in je !!!
eerste paar dagen zul je misschien wat moeite hebben maar daarna gaat het vanzelf meid !!!
als je ongesteld bent weeg je sowieso altijd een paar kilo meer !!!
ga niet zo denken meid je moet eten maar gezond !!! en eet niet met schuldgevoel eet lekker veel en gezond !!!
Klopt en met die maandelijkse periode ben je gewoon wat gevoeliger.
toprakkizi
18-07-2005, 22:44
Klopt en met die maandelijkse periode ben je gewoon wat gevoeliger.
inderdaad ja
inderdaad ja
Hoe is het met jou dan meid?
MyRoZiaH
19-07-2005, 00:22
Ik ben een week geleden begonnen met afvallen ... en er is al 2 kilo ervan af !!!
:D:D Nu nog 8 te gaan
Nieuwe dag, en weer zullen we verder gaan met het lekker én gezond eten !!!
f_mouslima2
19-07-2005, 11:47
Ik ben een week geleden begonnen met afvallen ... en er is al 2 kilo ervan af !!!
:D:D Nu nog 8 te gaan
Mashallah!! goed zo!! :goedzo:
volg je n specifiek dieet??
dames die in een dip zitten gewoon, verder gaan en als het bij ons lukt dan bij jullie ook
kom er uit en ga verder
ja in die periode van de maand ben je gewoon gevoeliger ik word ook dit weekend ongesteld maar heb gewoon een fles water naast me staan als ik iets voel opkomen grijp ik die fles
hij ziet er eigenlijk niet meer uit qua vorm
meiden kom op
dames die in een dip zitten gewoon, verder gaan en als het bij ons lukt dan bij jullie ook
kom er uit en ga verder
ja in die periode van de maand ben je gewoon gevoeliger ik word ook dit weekend ongesteld maar heb gewoon een fles water naast me staan als ik iets voel opkomen grijp ik die fles
hij ziet er eigenlijk niet meer uit qua vorm
meiden kom op
haha jaa maar ja ik heb ook veel stress je weet toch als je naar maroc gaat cadeautjes meenemen me moeder belde me vandaag dat ze weer eens tig dingen vergeten is en wat Pindakaas voor me opa omdat ie dat zo lekker vindt en koffie mijn god mijn hoofd begint dan helemaal te draaien want me koffer staat al zowat op de 20 kilo en me handbagage is ook al over de 7kilo dus ik kan niet meer meenemen oeiii dan wil ik echt naar snoep grijpen choco of zo uit stress maar ja laat ik het maar niet doen moet nog naar de tandarts en heb vanmiddag nog een afspraak, echt drukte wat ben ik blij als deze dagje voorbij is want moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel doen. :traan1:
ik ben 2 kilo afgevallen alleen door te stoppen met snacken, 3 x eten,goed eten en dan ophouden.
Ben er nu ook weer aan gewend, en heb mijn oude gewicht weer trg, 58 kilo, dus houd dit gewoon aan. K sport niet, loop wel veel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.