Lieverd dit valt reuze mee ik had echt vreetbuien verwacht :goedzo: toppie hoor meid.... je krijgt zo de pm van de meeting!!
Aaah oke is goed dame,!! dan wacht ik daar wel even op
VOor de nieuwe mensen welkom.>!! en zet hem op he dames.!!!
Sai ik heb even een vraagje!!
Ik wil graag SBD gaan doen maar ik weet niet zo goed wat ik 's ochtends kan eten.... kun je me misschien even helpen.... het oet wel iets zijn dat ik bijvoorbeeld naar mijn werk toe kan nemen omdat ik daar pas ontbijt....
Alvast bedankt voor je reactie :sjans:
gekookt eitje en wat rauwkost.
heel gezond en lekker
je mag onbeperkt eieren eten
heb het in het begin eerst aan mijn arts voorgesteld en dat mag gewoon zij doet het dieet nu ook
Hoi sai77 hoe ben jij zo veel kilos kwijt?
Je zit bijna op de 60 echt goed.
Ik heb deze week veel gegeten, echt ik zat in belgie en heb daar echt van die lekkere wafels gegeten, bonbons(uit belgie) en echt alles wat lekker is:(
Heb ook bij de mac gegeten, toen weer doner met vlees en patat.
en nog veel meer:(
Vandaag weer beginnen.
Ik heb op,
2 kopjes koffie met een beetje melk
1broodje kaas
1manderijntje
i
kan er van mee spreken als ik bij mijn ouders in belgie ben dan eet ik ook echt heel veel
Mijn Laatste Kilootje Voor Me Eerste Doel Wil Maar Niet Weg Me Lichaam Staat Op Stop En Ik Word Helemaaaal Gek Snik!!!
Kom op meid je kunt het effe doorzetten.. Het is gewoon een feit dat de eerste kilo's eraf vliegen en de andere gewoon heel veel moeite kosten :nijn: Je kunt het meid!!!
Heey Sai77
Knap van je dat je zoveel bent afgevallen! daar wil ik ook heen..ik weeg ook ongeveer 74 kilo nu.!!
:goedzo:
gekookt eitje en wat rauwkost.
heel gezond en lekker
je mag onbeperkt eieren eten
heb het in het begin eerst aan mijn arts voorgesteld en dat mag gewoon zij doet het dieet nu ook
Bedankt meid!
Ik denk dat ik het van het weekend ga proberen is yoghurt toegstaan?? Fruit mag je in de eerste 2 weken niet nemen, toch
mager youghurt
want je mag geen suikers, en magere kwark
Kom op meid je kunt het effe doorzetten.. Het is gewoon een feit dat de eerste kilo's eraf vliegen en de andere gewoon heel veel moeite kosten :nijn: Je kunt het meid!!!
haha je hebt wel gelijk ..de aanhouder wint ik geef ook echt niet op tis alleen zo frustrerend,!!:eek: maar we komen er wel met zijn allen>!! ik heb je gepmd schat..!!:D
Thanx Modesty !!
Geen dank.!!:D
Arabische_Meid
15-11-2005, 11:37
Ik doe ook mee !
Ben vandaag begonnen ..
Ik ben 1m67 en weeg 69kg..
Zou graag 59-58kg gaan wegen!
Vanmorgen at ik ..
1 sneetje bruin brood met minarine en appelstroop, jus d'orange 100%
Welke dieeten volgen jullie?
Ik doe ook mee !
Ben vandaag begonnen ..
Ik ben 1m67 en weeg 69kg..
Zou graag 59-58kg gaan wegen!
Vanmorgen at ik ..
1 sneetje bruin brood met minarine en appelstroop, jus d'orange 100%
Welke dieeten volgen jullie?
welkom meid,! je wil dus tien kilo eraf stel jezelf een doel per maand bijvoorbeeld, 2 a 3 kilo nooit teveel anders kijk je er zo tegenaan van pfff..!!:eek: zoveel..? en iedereen doet een beetje zijn eigen dieet,.! en we posten elke dag wat we eten eventuele tips,..aanvullingen, kritiek en dergelijke, en zo stimuleren we elkaar om de kilo;s af te vallen,!!:D
ik heb net weer
1 plakje onbijtkoek met een beetje becel dieet
1manderijn
1koffie
1plakje kaas 30+
1 liter water
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.