Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
marocgirlnador
18-07-2005, 11:18
salaam moealikoem allemaal hoe gaat ht met jullie dieeett!!
meiden heb me vanmorgen gewogen en er is weer een halve kilo af
en liloesh goed dat je gaan rennen bent
heo zit het met de weegresultaten van de dames
Echt goed meissie!!!! Nog een halve kilo te gaan en je hebt je eerste doel behaalt!!!!! :banana: :banana: :banana: :banana:
Ik voel me een beetje dizzy............ Ga een snoepje nemen om niet van mijn stokje te vallen
marocgirlnador
18-07-2005, 11:57
mensen ik begrijp t niet heb geen weegsgaal meer...en nu we k ook nie of k ben afgevalle!!:(..Maar VOlgens me ouders,zussen,nigte en buurvrouw schijnt mijn buik wat minder te zijn en broeken zakke ook af zitte wat losser..:o!!
Ik woog vanochtend bijna kilo zwaarder :traan1: maar ik ben bijna je weet wel het maandelijkse probleem dus denk dat het daar aan ligt...dames er is op de forum een gewichtstabel waar je alles bij kan houden...!! fenna en liloesh ik heb jullie erop gezet dames ik moet er weer vandoor heb het heel druk maar doe mijn best voor jullie :banana:
mensen ik begrijp t niet heb geen weegsgaal meer...en nu we k ook nie of k ben afgevalle!!:(..Maar VOlgens me ouders,zussen,nigte en buurvrouw schijnt mijn buik wat minder te zijn en broeken zakke ook af zitte wat losser..:o!!
meid wat begrijp je dan niet teken dat er iets veranderd
mischien dat je afgevallen bent
weet je wat je moet doen
als je bijvoorbeeld bij de blokker bent op een weegschaal gaan staan en dan heb je ongeveer een idee
doet mijn man ook soms
f_mouslima2
18-07-2005, 12:03
ook bij mij gaatt qua eten wel goed!
t sbd lukt me goed,ondanks de eieren.. :moe:
groente eet ik veel, zoetigheid heb ik niet eens trek in , brood mis ik toch nog niet! en water drink ik ook veel.. 2,5 a 3ltr per dag tot nu toe.. ik vul savond n anderhalf liter fles en zet m in de koelkast.. daar drink ik dan van, als ie leeg is vul ikm weer helemaal.. zo hou ik bij hoeveel ik heb gedronken.
alleen vandaag voel ik me niet goed.. heb vanochtend koffie gehad (standaard) en net 11u wilde ik weer mn omeletje eten.. heb m gemaakt, maar kreeg 3happen binnen.. meer niet. Ik voel me opgeblazen en heb nergens trek in.. :jammer: hoe komt dit.. :confused: ??
marocgirlnador
18-07-2005, 12:06
:o
meid wat begrijp je dan niet teken dat er iets veranderd
mischien dat je afgevallen bent
weet je wat je moet doen
als je bijvoorbeeld bij de blokker bent op een weegschaal gaan staan en dan heb je ongeveer een idee
doet mijn man ook soms
hahah oke doe ik,maar wat ik nou niet begrijp ze zeggen dat ik afgevallen ben maar soms voel ik em weer nog steeds zo dik
IK ZIT IN EEN SOORT VAN OBSESSIE.. :o :(
IK WIL SO GRAAG VAN ME BUIK AF!!! :jammer: !!
En als k egt hard maatregelen neem dan lagge me zusse en me moeder me vierkant uit!!! :(
f_mouslima2
18-07-2005, 12:06
PS: sai ben je er nog... ik moet even weg.. over 20 min kom ik online inshallah.. zie je op msn?? :kus:
Je lichaam zit denk ik in een overgangsfase ik heb dat ook. Ik voel me ook moe en kan me nauwelijks op mijn werk concentreren, heb ook nergens zin in............... het liefst ga ik naar huis lekker slapen......... maar helaas zit dat er niet in
Effe doorbiijten meissie
:banana:
samirarose
18-07-2005, 18:52
oooh dus iedereen is hier weer verder gegaan..?
ik was nog blijven hangen bij de afvalrace deel 1... hihi :D
maar, ik ben nu ook gewoon weer van partij....
succes allemaal!!!
boussa sam :nijn:
Ik heb vandaag een hele dag hoofdpijn gehad..Ik denk dat dit door het feit is dat ik s morgens gaan joggen ben, en niet gegeten heb. Moet ik eerst wat eten of drinken voor ik vertrek? of niet?
Ik heb vandaag een hele dag hoofdpijn gehad..Ik denk dat dit door het feit is dat ik s morgens gaan joggen ben, en niet gegeten heb. Moet ik eerst wat eten of drinken voor ik vertrek? of niet?
jep te weinig gedronken je moet ochtend allleen paar slokken water drinken en wat fruit..en dan joggen.!
toprakkizi
18-07-2005, 22:13
wayaaaaaaaaw ik ben zooo depri, ik heb geen doorzettingsvermogen meer!! ik heb een hele tijd gedieet en ik was 3 kilo afgevallen en viel toen terug, was het zat, ik werd er alleen maar chagarijnig van en depresief! en nu kan ik het niet meer oppakken, niemand die me motiveert niks... :(
meid je kunt het ik weet het zeker, stap voor stap kun je er weer tegen aan!!!
begin niet als een gek neem kleine maaltijden eet regelmatig drink voldoende
en elke dag let je iets meer op zo pak je hopenlijk de draad weer op :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.