Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
DiamondPrincess
11-11-2005, 22:48
i'm scaring myself :moe:
daarom da'k al die koekjes binnen heb, is echt ni normaal meer :jammer:
ik weet hoe mn figuur er het beste te laten uitkomen met kledij, daarom dat iedereen denkt dat ik slank ben :jammer:
sportschool :traan1: 75 euro vo 10 keer :confused:
ik ben arm :traan1:
:wow: Zo duur? kom maar in Nederland wonen... €40-50,- onbeperkt per maand!
alhob_3adab
11-11-2005, 22:54
:wow: Zo duur? kom maar in Nederland wonen... €40-50,- onbeperkt per maand!
:hihi: da is ni bij elke sporstchool hoor, de meeste zijn rond de prijs die jij hebt vernoemt, maar als je er hier in deze stomme stad :moe: 1 wilt alleen voor vrouwen dan moet je 75 euro neertellen voor 10 keer :jammer:
Felicity_NL
11-11-2005, 23:03
hahahah ik ben er nog lang niet hoor wil graag naar de 58 en het is zo moeilijk
Alles laten staan en deze week heb ik wel iets lekkers tusse door genomen.
Meestal deed ik dat een keer per week.
Deze week ging een beetje mis
Hee effe iets anders, jij hebt echt mooie kleur ogen, ben e halfbloed?
jaa het is zkr zwaar, ik word ook gek me zusje at net chips en k flipte hahaha
maar ik houw vol ik wil het egt !
nee ik ben een bekeerde Nederlandse :) vandaar me blauwe oogen hahaha
Felicity_NL
11-11-2005, 23:07
Eetverslagje
Ochtend:
* 2 Rijstewafels met smeerkaas
* Glas jus de orange
Middag:
* 1 Manderijn
* Halve liter water
Avond:
* 1 Bord macaroni (SLEECHHT zit zetmeel in:()
* Halve liter water
(ik zit nu paar crackertjes te eten, en een halve liter water )
Dat was het
DiamondPrincess
11-11-2005, 23:08
:hihi: da is ni bij elke sporstchool hoor, de meeste zijn rond de prijs die jij hebt vernoemt, maar als je er hier in deze stomme stad :moe: 1 wilt alleen voor vrouwen dan moet je 75 euro neertellen voor 10 keer :jammer:
Ooh zo... ga langs dan bij een dietiste...
alhob_3adab
11-11-2005, 23:25
Ooh zo... ga langs dan bij een dietiste...
bwa ik weet ni, ik vind het een beetje nutteloos omlangs een dietiste te gaan
DiamondPrincess
11-11-2005, 23:30
bwa ik weet ni, ik vind het een beetje nutteloos omlangs een dietiste te gaan
Zondag ga ik je de oefeningen geven... echt waar! Maar niet meer lijnen en niet meer aan denken!:hadj:
Verwacht niet een wonder groot verschil in een keer, want alle oefeningen die je doet leiden slechts langzaam tot een resultaat...
Ik ben ok bij dietiste geweest domste onzin die er is man!! echt..ieuw gewoon.! ...maar ja ik ga naar bed tis al laat en sow!!...slaaap lekker lieve dikkerdjes van het FOrum droom zacht over lekkere gebakjes en chocolade en zo hahahahhaha!! byeeeeeeeeee ik ben vervelend en moeeeeeeeeeeeeee
Felicity_NL
12-11-2005, 01:04
owja ik had nog een vraagje:D
wanneer is weeg dag?
yuwairia
12-11-2005, 01:08
salaam alaikum dames...
hier mijn verslagje van vandaag....
- 1 kom harira
- 1 peer
- 5 dadels
- beetje chinese mie met gehakt en kip..
- 2 koppen koffie
- 3 glazen water
- 1/2 krisatje met kaas
dit was het... ik heb trouwens die band gekocht die je om je buik kan leggen.. ik heb die nu om.....hij wordt echt warm joh... niet normaal... dus opgepast dat je geen blaren krijgt... maar gair injs allah.... ik hou jullie op de hoogte of het werkt of niet.....
nou beslaaamaaa voor vandaag... deze topic wordt trouwens echt groter en groter... steeds meer nieuwe mensen... macha allah.. hoe meer mensen des te meer vreugde....dus voor de nieuwe.... WELKOM.... MARHABAN....
kop op allemaal en blijf sterk... tot we onze doel bereikt hebben he...
tot morgen weer insja allah
beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Felicity_NL
12-11-2005, 01:17
owja ik had nog een vraagje
stel dat ik me ticker moet veranderen he
hoe moet adt ?
xxx
owja ik had nog een vraagje
stel dat ik me ticker moet veranderen he
hoe moet adt ?
xxx
de weeegdag staat hier op vrijdag, ...en je moet elke keer opnieuw aanmaken dan heel vervelend,.;)
Nou dames ik heb me gewogen en me ticker gewijzigt hoor deze week ging er maar liefst 1250gram vanaf ikb en tevreden.!
Eetverslagje
Ochtend:
* 2 Rijstewafels met smeerkaas
* Glas jus de orange
Middag:
* 1 Manderijn
* Halve liter water
Avond:
* 1 Bord macaroni (SLEECHHT zit zetmeel in:()
* Halve liter water
(ik zit nu paar crackertjes te eten, en een halve liter water )
Dat was het
Je begon echt super goed,! alleen ik moet je nageven dat ik de middag echt heel erg weinig vind waardoor je lichaam op spaarstand komt te staan en dan neem je ineens een koolhydraatrijke maaltijd die dat dubbel zo hard op zal slaan! probeer toch...rond 15.00 ook wat te eten en tussen de middag 1 of 2 broodjes volkoren.! of beschuit of sow oke? ;)
salaam alaikum dames...
hier mijn verslagje van vandaag....
- 1 kom harira
- 1 peer
- 5 dadels
- beetje chinese mie met gehakt en kip..
- 2 koppen koffie
- 3 glazen water
- 1/2 krisatje met kaas
dit was het... ik heb trouwens die band gekocht die je om je buik kan leggen.. ik heb die nu om.....hij wordt echt warm joh... niet normaal... dus opgepast dat je geen blaren krijgt... maar gair injs allah.... ik hou jullie op de hoogte of het werkt of niet.....
nou beslaaamaaa voor vandaag... deze topic wordt trouwens echt groter en groter... steeds meer nieuwe mensen... macha allah.. hoe meer mensen des te meer vreugde....dus voor de nieuwe.... WELKOM.... MARHABAN....
kop op allemaal en blijf sterk... tot we onze doel bereikt hebben he...
tot morgen weer insja allah
beslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hahah meid je bedoelt de sauna belt geval,!! ik heb hem gisteren voor mijn moeder gekocht en we hadden hem al eerder besteld en teruggestuurd want hij was 110euro en deed niets me moeder kReeg ook brandblaren ervan,..maar nu heeft ze hem puur gekocht voor de rugpijn,.hahah!! doet ze gewoon boven haar trui.!!..maar voor afvallen ik geloof niet dat hij daarvoor helpt tenminste bij mij en me mama niet..!! heb hem overigens gisteren gekocht voor 8euro kan je nagaan!! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.