Liloesh gaat morgen beginnen met joggen Incha3Allah. Ben van plan om s morgens een uurtje te gaan "rennen"(zoals hollanders dat zeggen)...Mijn probleem is ik draag altijd een jelaba en ghimaar...maar ik ga oplossing zoeken voor morgen. Ik ga naar een afgelegen plaats waar ik rustig mijn ding kan doen, en zo kom ik geen rare mensen tegen.
toprakkizi
17-07-2005, 22:23
Zustertjes we moete het egt rustig aan doen..!! :o :o :kus:
ja dat moeten we zeker doen ja
marocgirlnador
17-07-2005, 22:24
ja dat moeten we zeker doen ja
iNSHALLAH!!! :o
toprakkizi
17-07-2005, 22:24
beter ga je iets van vitamine c pilletjes halen ik denk dat dat echt helpt tegen je weerstand ook en zo ..
dank je wel voor je advies zal het proberen
marocgirlnador
17-07-2005, 22:25
Inshallah en ben je al wat afgevalle!!
ik weet niet qua kilos volgens mij niet maar wel qua vet percentage ik merk wel dat me broeken losser zitten maar ja ik stress me gek joh..wajoww...pff nog 3dagen te gaan dan vakantie weet iemand hier toevallig hoeveel kilos je mag op the airport pff zit nou al op 17Kilo en heb nog meer als de helft niet..!1
marocgirlnador
17-07-2005, 23:06
ik weet niet qua kilos volgens mij niet maar wel qua vet percentage ik merk wel dat me broeken losser zitten maar ja ik stress me gek joh..wajoww...pff nog 3dagen te gaan dan vakantie weet iemand hier toevallig hoeveel kilos je mag op the airport pff zit nou al op 17Kilo en heb nog meer als de helft niet..!1
Ja,me broek zit ook egt wijddddd!!
f_mouslima2
17-07-2005, 23:52
je mag 30 kilo mee. kijk op je ticket als je gaat vliegen.. moet erop staan.
Hey lady's ik lees dat het erg goed gaat!! Toppie :hadj:
Ik hoop ook dat jullie lekker van het weekend genoten hebben. Ik in ieder geval wel. Ik heb wel een hele week nodig om bij te komen. Bij mij is het doordeweeks rust en in het weekend druk. Ik heb redelijk goed gegeten maar ook een beetje gezondigd :hihi: . Dat krijg je als je naar het strand gaat. Maar we gaan er vol tegenaan deze week! Gezond eten en vanavond lekker sporten!! :banana:
Resultaat van liloesh na een half uur joggen: KAPOT !!!
Ik ben trots op je :goedzo:
Ik ben trots op je :goedzo:
:kus: heb net wat geslapen, want was echt moeeeeee!!! :kus:
f_mouslima2
18-07-2005, 10:48
en wat was je oplossing??
met ghimaar en al aan de ren geweest :hihi: ??
Ik ga vandaag een springtouw kopen!!
en wat was je oplossing??
met ghimaar en al aan de ren geweest :hihi: ??
Je lacht me uit yak??? Ik heb een jelaba wat centimeters ingekort, broek aangedaan en heb gewoon een kortere hoofddoek aangetrokken, maar toch nog bedekttttt !!!! :D En heb ook een vuilniszak aangetrokken, want blijkt dat dat zou helpen. Ik zal het resultaat wel zien op het einde van de week...die ben ik jullie te goed ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.