Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Moeskiela
09-11-2005, 11:35
Hey dames,
Hierbij mijn eetverslag van vandaag, de dag begon zo goed maar eindigde in zondigen, nou ja forgive me for i have sinned, i will try to better my life :hihi:
s'ochtends:
- appel
- 2 mandarijnen
- thee en water
s'middags:
- half stokbroodje met kaas
- thee/water/koffie
s'avonds:
- 2 gebakken eieren op 3 sneetjes brood met komkommer
- chocolademelk :o
- 2 handen vol met ribbelchips (pff ribbelchips heeft nog nooit zo lekker gesmaakt :o )
- 3 biscuitjes :o
- pannenkoek met stroop :o
- plak ontbijtkoek :o
Jeetje hier kan heel afrika een maand mee doen dus voel me erg schuldig :traan1: en durf voorlopig even niet op de weegschaal te staan, hoop dat morgen een betere dag wordt.
Meid, meid, ik dacht dat het bij de eieren zou blijven :hadj:
Vandaag weer een dag en maar hopen dat je vandaag niet hoeft op te passen. Dure oppas ben jij, je eet het hele huis leeg :hihi:
Waar ben je btw, ik verveel me vandaag :ego:
Moeskiela
Nogmaals mijn oproep voor de Afvallers Meeting!! Ik had toch iets meer aanmeldingen verwacht..... :traan1:
Hey Lady's.... Modesty en ik en nog een aantal anderen leek het leuk om een keertje met zijn allen af te spreken (voel je niet verplicht)... het lijkt me in ieder geval hardstikke gezellig!!!
Mijn voorstel is dus dat als je je wil aanmelden voor de meeting van de afvallers je me een PM stuurt... vermeld ook even je woonplaats (om een centrale locatie af te spreken)... wanneer je kunt (doordeweeks, in het weekend, overdag of 's avonds).....
Modesty en ik zaten zelf te denken aan 8 december (een datum in die buurt is ook goed)..... Stuur me deze week een pm'tje.... ik zal eind deze week effe een ieder die me gepm't heeft een pm'tje terug sturen (dan heb ik namelijk tijd)
ja dat zei ik gisteren dus ook, dat ik vanaf vandaag weer zal afblijven van zoet :hihi: en deze ochtend nam ik weer een sultana om mee te ontbijten :rolleyes:
ik ga denk ik maar vasten tot ik mijn gewicht heb bereikd :hihi:
Hahaha,!! ik heb een oliebol gehad oooh wat erg!! hahah en begon zo gezond aan beschuit met kaas,!! maar jaaa vandaag verder gewoon gezond houden,!! zit nu ook vol maar ze zijn gehaktschotel aan het maken beneden maar ik ga niet eten bewaar het gewoon voor vanavond,!! neem rond 14.00 wat beschuit en om 17.00 mijn eten,en dan klaar voor vandaag!!:hihi:
Betref: AFVALMEETING IN BELGICA :
ik en alhob_3adab hebben afgesproken om die dag( 8/12) hier in belgie door te brengen, voor mensen die van belgie zijn..dus het wordt antwerpen of brussel...als dat past natuurlijk :o
Ben je geintresseed stuur mij of alhob_3adab een pm....Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
:kus:
iness2002
09-11-2005, 13:35
Eetverslag 8 november Iness;)
Ontbijt
72.0 gram Meergranenbrood 158 kcal Bewerken
14.0 gram Smeerkaas 20+ 21 kcal Bewerken
200.0 ml Leidingwater 0 kcal Bewerken
150.0 ml Koffie m melk zonder suiker 19 kcal Bewerken
200.0 ml Vruchtenthee zonder suiker 0 kcal Bewerken
500.0 ml Evian bronwater 0 kcal Bewerken
109.0 ml Melk halfvol 52 kcal Bewerken
30.0 gram Cornflakes Honey Nut (Kellogg's) 114 kcal Bewerken
--------------------------------------------------------------------------------
Lunch
72.0 gram Meergranenbrood 158 kcal Bewerken
14.0 gram Kaas 20+ 33 kcal Bewerken
100.0 ml Vruchtenthee zonder suiker 0 kcal Bewerken
150.0 ml Champignonsoep gebonden 51 kcal Bewerken
--------------------------------------------------------------------------------
Tussendoortje
155.0 gram Appel 77 kcal Bewerken
2.0 stuk(s) Mandarijn 46 kcal Bewerken
Diner
100.0 gram Aardappelen gekookt 76 kcal Bewerken
150.0 gram Sperziebonen gekookt 36 kcal Bewerken
175.0 gram Kalfsvlees mager bereid 273 kcal Bewerken
100.0 ml Thee met suiker 19 kcal Bewerken
50.0 gram Mokka- crèmetaart 164 kcal Bewerken
500.0 ml Leidingwater 0 kcal Bewerken
50.0 gram Turks brood 127 kcal Bewerken
------------------------------------------------------------
20 minuten Lopen gemiddeld -105 kcal
45 minuten Aerobics gemiddeld -356 kcal
10 minuten Stretchen -53 kcal
Het gaat goed he ik moet alleen volhouden mss een tip lydies http://www.fitclub.nl/cm
Liefs Iness
:eek: zeer gedetailleerd...
achermijnpc
09-11-2005, 14:17
update :o
2 sultana's als ontbijt
veel water
1 appel
en als middageten een croissant
:huil:
ik ga niets meer eten vandaag aangezien ik al teveel calo binnen heb gespeeld
salaam alaikum oegtiees...
hoop dat het goed gaat met iedereen...
ik heb effe een vraagje aan jou asiaake...
ik heb net wat gelezen over de citroenkuur.....
ik begrijp niet of je nu wel of niet hiernaast mag eten?? of alleen die kuur...
en waar kan je al die supplementen kopen..? ik las dat je een thee en stroop erbij moet mengen enz enz...
okee hoop gauw wat van je te horen..
beslamaaaa
Salaam zusje
Je mag niks eten anders verstoort het de kuur maar sowieso dat drankje geeft je een vol gevoel de eerste 2dagen is het moeilijk maar verder niet meer.
Die dingens heb ik bij de natuurwinkel gekocht, gewoon Ahornsiroop citroen en cayennepeper. Normaal moet je ook nog zo'n groene poeder kopen das laxerend zodat je darmen uitgewassen worden maar die heb ik nog niet dus ik ga eens terug naar de natuurwinkel moeten inshaAllah
die thee moet je pas na de 10dagen kuur drinken, na die 10dagen moet je terug beginnen opbouwen
Kusje Asia
http://forum.hawaaworld.com/files/101330/ent_foretnb2.jpghttp://forum.hawaaworld.com/files/101330/ent_fraisier2.jpg
http://forum.hawaaworld.com/files/101330/ent_mille_choco2.jpghttp://forum.hawaaworld.com/files/101330/ent_royal2.jpg
http://forum.hawaaworld.com/files/101330/vien_macaron_pistache2.jpghttp://forum.hawaaworld.com/files/101330/vien_escargot2.jpg
DiamondPrincess
09-11-2005, 15:48
Salaam zusje
Je mag niks eten anders verstoort het de kuur maar sowieso dat drankje geeft je een vol gevoel de eerste 2dagen is het moeilijk maar verder niet meer.
Die dingens heb ik bij de natuurwinkel gekocht, gewoon Ahornsiroop citroen en cayennepeper. Normaal moet je ook nog zo'n groene poeder kopen das laxerend zodat je darmen uitgewassen worden maar die heb ik nog niet dus ik ga eens terug naar de natuurwinkel moeten inshaAllah
die thee moet je pas na de 10dagen kuur drinken, na die 10dagen moet je terug beginnen opbouwen
Kusje Asia
Mijn buurvrouw doet het ook altijd, en ze valt veel af... Maar ja het behouden er van is wel moeilijk hoor... Want je moet weinig blijven eten...
iness2002
09-11-2005, 16:10
:eek: zeer gedetailleerd...
ja he :D
Ik ben lid van de fitclub en ze berekenen precies wat ik eet dus bijv. appel is dan 75 calorieen en ik heb het gewoon gekopieerd en hier op de forum gezet.
Ik moet het wel zoo doen tot nu toe gaat het maar we moet volhouden jah en met jouw gaat het heel goed ga zoo door ik moet zeker 15 kilo afvallen maar Modesty heeft gezegd gewoon per 4 a 5 kilo aangeven :p
Veel succes meiden:goedzo:
Lampjuh wil ons echt confronteren met al het lekkers dat er te krijgen is..... :o
Salaam zusje
Kusje Asia
Heb ik het goed gelezen: Mag je die dagen alleen citroensap en sinassappels eten??? Dit is toch niet vol te houden?? Mits je de hele dag thuis op de bank ligt?? :maf2:
Ik ben vandaag echt moe :( ... heb barstende hoodpijn... ik had vandaag een meeting en ik had echt moeite om mijn ogen open te houden.. echt schandalig... ik ga vandaag echt vroeg naar bed! Heb ook echt trek in zoetigheid maar ik heb me in gehouden. :lekkerpuh
mijn verslagje van vandaag:
's ochtends: 1 geroosterde boterham met kipfilet
tussendoor: 1 manderijn en 2 chocoladepepernoten
lunch: 2 boterhammen met ei en een glas homemade fruitshake
zojuist: 1 pannekoek (nederlandse manier klaar gemaakt) en een paar lepels eiersalade...
En natuurlijk veel water en thee... straks misschien nog een stuk fruit....
Betref: AFVALMEETING IN BELGICA :
ik en alhob_3adab hebben afgesproken om die dag( 8/12) hier in belgie door te brengen, voor mensen die van belgie zijn..dus het wordt antwerpen of brussel...als dat past natuurlijk :o
Ben je geintresseed stuur mij of alhob_3adab een pm....Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
:kus:
Goed plan Liloesh en ik kom je echt een keertje opzoeken als ik in Anvers ben ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.