9.30 kop koffie
11.00 omelet ui-tomaat+2thee
2glazen water (half liter)
gaat nog goed bij mij dus elhamdolillah :banana:
Ik werd wakker na vier uur slaap helemaaal gaar gewoon me keel zat dicht van hier tot weet ik ut ik pakte en plak ontbijtkoek de helft kreeg iknaar binnen ook alleen maar omdat ik een asperine wou slikken en niet op lege maag toen heb ik maar ranja fles gevuld en heb nu een grote sinaasappel die ik eet. :D
Wolla ik sta net op in de ogtend ik maak een tosti ik kreeg de helft niet eens binnen,ik pakte de rest van het brood en voedde het aan de vogels..:confused:!
Joepie me buik wordt al platter :banana:
ik begrijp precies wat je bedoelt soms wil ik echt eten maar ik kan niet eten wordt misselijk als ik het zie !!!
en als ik wat eet is het iets waar suiker in zit bijvoorbeeld een slokje cola en ik kan weer een heel dag vooruit ik neem alleen wat zoets als ik weet dat ik duizelig wordt maar eten neej dat doe ik neit meer :(:(:(
beter ga je iets van vitamine c pilletjes halen ik denk dat dat echt helpt tegen je weerstand ook en zo ..
Moraliste
17-07-2005, 11:37
Kijken jullie uit dat het geen obsessie wordt.
Bij sommige heb ik het idee dat het meer lijkt op verhongeren dan minderen.
Als je straks het gewicht hebt bereikt dat je wil, maar je hebt blauwe/donkere vlekken onder je ogen vanwege vitamine tekorten dan zul je merken dat je nog steeds niet tevreden bent.
Ik weet 100% zeker dat het ook de druk is van de media die ons doet geloven dat je pas mooi bent bij een bepaald figuur danwel gewicht. Een figuur of gewicht die niet bestaat.
Kijken jullie uit dat het geen obsessie wordt.
Bij sommige heb ik het idee dat het meer lijkt op verhongeren dan minderen.
Als je straks het gewicht hebt bereikt dat je wil, maar je hebt blauwe/donkere vlekken onder je ogen vanwege vitamine tekorten dan zul je merken dat je nog steeds niet tevreden bent.
Ik weet 100% zeker dat het ook de druk is van de media die ons doet geloven dat je pas mooi bent bij een bepaald figuur danwel gewicht. Een figuur of gewicht die niet bestaat.
Ik slik vitamientjes eet genoeg fruit eet om de 2 uur drink water en sport er regelmatig bij dusss denk dat dat wel goed zit maar idd zijn er hier wel dames die iets te weinig eten maar daarvoor die forum om elkaar te stimuleren :goedzo:
Eerst uurtje gelopen 7 km :D
Daarna ontbijt broodje en glaasje etheey!
Inchaallah lukt het ons allemaal, blijf we gezond doen, ga jezelf niet verhongeren. Pak bijv. ipv een koekje een appel ;).
Ik denk dat het de eerste daagjes (weken) echt even doorzetten is, toch dames? Ik ben ook echt pas pas begonnen met actief opletten en trainen.
Succes!
respect 7kilometer ik haal de 700meter nog niet eens :hihi:
marocgirlnador
17-07-2005, 13:12
YoeYoeYoeYoe mabroukk 3la platte buik dyel sgoonheid :banana: :maf2: :hadj: :banana:
:o ik nog niet :(
Mensen heb een aanval!!! Help me !! Ik heb weer zo'n drang naar eten, terwijl ik niet eens honger heb. en vooral vettig eten ! Ik wil het NIET verpesten :huil:!
Mensen heb een aanval!!! Help me !! Ik heb weer zo'n drang naar eten, terwijl ik niet eens honger heb. en vooral vettig eten ! Ik wil het NIET verpesten :huil:!
aah meissie je mag je 1x per week verwennen anders hou je het niet vol doe ik ook maar gewoon met mate maa rvandaag heb ik gewoon pizza margherita gegeten mm en het was heerlijk!! :D
marocgirlnador
17-07-2005, 20:22
woow ik ook een pizza :(!...En een baklava ehm en kipfile..:(!
wow jij hebt echt genoten vandaag hahahaha! ik ga maar even lekkere salade maken.! :D
aah meissie je mag je 1x per week verwennen anders hou je het niet vol doe ik ook maar gewoon met mate maa rvandaag heb ik gewoon pizza margherita gegeten mm en het was heerlijk!! :D
:banana: :banana: :banana:
Party yak !!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.