marocgirlnador
16-07-2005, 22:21
vandaag heb ik hmm...ff denke..Ogtend paar crackers met thee..middag cornflakes.dana tosti.hmmm een stukje van een gehaktbal gepikt..En nu water met crackers that's it:p!!
vandaag heb ik hmm...ff denke..Ogtend paar crackers met thee..middag cornflakes.dana tosti.hmmm een stukje van een gehaktbal gepikt..En nu water met crackers that's it:p!!
Ochtend heb ik croissantje gegeten ...middag 2 geroosterd brood met kaas tomaat en avond 1 broodje met komijnekaas en pita met kipfilet en heel veel rauwkorst.
marocgirlnador
16-07-2005, 22:27
Ochtend heb ik croissantje gegeten ...middag 2 geroosterd brood met kaas tomaat en avond 1 broodje met komijnekaas en pita met kipfilet en heel veel rauwkorst.
door jouw had ik zo een trek in tosti...met tomaat..Hmm heerlijk,....Heh Beaut!YYY!
door jouw had ik zo een trek in tosti...met tomaat..Hmm heerlijk,....Heh Beaut!YYY!
heey heey hbiba hihi zina djelie mm en hij smaakte zeker lekker he: haha x
marocgirlnador
16-07-2005, 22:33
heey heey hbiba hihi zina djelie mm en hij smaakte zeker lekker he: haha x
overheerlijkkk!!!
oliebollen :maf:
bah hou ik niet zo van hoogstens 1 en dan zonder rozijnenen veels te vet.
bah hou ik niet zo van hoogstens 1 en dan zonder rozijnenen veels te vet.
I will never do it again, ik vond het ook vettig toen ik het at....maar dat echt JAREN geleden, en ik had het mijn broertje beloofd, en stel het al zooo lang uit...maar ik doe het niet meer :( :(
I will never do it again, ik vond het ook vettig toen ik het at....maar dat echt JAREN geleden, en ik had het mijn broertje beloofd, en stel het al zooo lang uit...maar ik doe het niet meer :( :(
hahahaha..!!
hahahaha..!!
lach me niet uit jij ::(
:maf:
toprakkizi
17-07-2005, 00:37
Oei wat jij hebt heb k ook joh...ik voel me al dagen dizzy alsof ik neer ga vallen zei het vandaag nog tegen een meid hier op de topic maar je gezondheid gaat wel voor alles raar maar waar maar ik heb geen honger om te eten vanvond en ik weet dat het moet maar heb echt geen zin :jammer:
ik begrijp precies wat je bedoelt soms wil ik echt eten maar ik kan niet eten wordt misselijk als ik het zie !!!
en als ik wat eet is het iets waar suiker in zit bijvoorbeeld een slokje cola en ik kan weer een heel dag vooruit ik neem alleen wat zoets als ik weet dat ik duizelig wordt maar eten neej dat doe ik neit meer :(:(:(
marocgirlnador
17-07-2005, 10:57
Wolla ik sta net op in de ogtend ik maak een tosti ik kreeg de helft niet eens binnen,ik pakte de rest van het brood en voedde het aan de vogels..:confused:!
marocgirlnador
17-07-2005, 10:58
Zustertjes we moete het egt rustig aan doen..!! :o :o :kus:
f_mouslima2
17-07-2005, 11:05
9.30 kop koffie
11.00 omelet ui-tomaat+2thee
2glazen water (half liter)
gaat nog goed bij mij dus elhamdolillah :banana:
marocgirlnador
17-07-2005, 11:06
9.30 kop koffie
11.00 omelet ui-tomaat+2thee
2glazen water (half liter)
gaat nog goed bij mij dus elhamdolillah :banana:
Ik heb ook een half liter water op maar een stukje van me tosti ik kreeg egt verder nix na binne!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.