Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
EEN GOEIE TIP VOOR JULLIE..!!!!
DRINK VEEEEEEEEEEL WATER.. eet veel groente (yoghert met water zout erin roeren) elke dag!!!
wedde dat je kilO'S AFVALT..!!!!!!!!
en eet niet zoveel vlees of choco daar wordt je ook dik van.
misschien een vreemde vraag,m maar had je ook een veel speeksel. alsof je dagen neit hebt gegeten of iets superlekkers ziet
jajajajajajajajaj vreselijk
jajajajajajajajaj vreselijk
pff ik vind het echt vervelend hooor...ik heb nu nog steeds overvloed aan speeksel, hahaha. ik lijk net een baby die tandjes beegint te krijgen, hahah
dus je kan geen dorst krijgen
maar meid de dag is zo om en dan kan je weer eten
mijn lippen zijn gebarsten en dat doet pijn alsof ik gisteren iets gegeten dat te zout was
haai meiden,
heb lang niks van me late hore maybe because I was ashamed dat ik vaker gezondigd heb!!! ik ga maar weer beginne..ik was 3 kilo kwijt aar die heb ik intusse er alweer aangegete..
ik ga maar zon ticker aanmake en elke dag zegge wat ik eet:P hihi misschien dat ik er dan minder snel zondig..
voor de rest : keep up th egood work:)
:jammer: TICKER AANMAKEN EN NOU WEER ER VOOR GAAN DAME.!!! :hadj:
gistere zijn er nog 8 garnale bijgekomen, 1 peer
en een bord aardappelen met ketchup :p
hello everybody
shour
1 stuk brood met boter
1 tas koffie( 2 suiker :( )
maghreb
1 kom harira
4 dadels
1 ei
1 stuk bruin brood
1 glas milkshake
1 magere kwark met stukjes peer
4 glazen water
Kom op he dame het gaat je lukken ik vind het gezond eruit zien voor een gehele dagje dus kom op ga door!! :goedzo:
Dag meiden
mijn verslag van vandaag:
harira en niet eens een dadel
en toen tajin met niertjes.........lekkaaaaaa..hahahah
en nu zit ik elke keer een heel klein stukje van speculaas te eten. elke keer denk ik dit is laatste stukje.....................maar heb zo n behoefte aan zoetigheid...pffff...wat ik normaal gesproken nooit heb...maar ja ik probeer me in te houden...:)
DAME DIT IS JE 2E DAG HE DAT JE ZONDIGT ONDANKS DAT JE OVEERGEGEVEN HEBT EN MISSELIJK VOELDE!!! KOM OP HOU HET OP VOLKOREN EN ZUIVEL EN FRUIT ZODAT JE JE VERZADIGT VOELT EN DRINK EEN BOEL!!! :goedzo:
hey ladies...Mijn eetverslagje:
- halve kom soep
- 1 glas water
- half puntje kefta
Daarna 3 chocoladeblokjes en een half koekje....ik had slecht nieuws ontvangen en werd ook ongesteld :jammer: Maar heb gelukkig wel gesport:
- 100 keer gesprongen ( zonder touwtje is kwijt...deed alsof ik een touwtje in me hand had )
- 50 keer op en neer buikspieroefeningen
- en 4 glazen warm water gedronken
Rustig aan he meid je ging net zo hard,!!! dus probeer toch echt vol te houden maar ja je hebt er nog bij gesport ook!! en vind het wel meevallen dus gaat gOEd kom op doorgaan>!!!:hadj:
Salaam meiden
Mijn dagje was ech erg,
Om half 5 kwam ik er achter dat ik ongesteld ben geworden,
heb toen een glas water gedronken,
daarna plak ontbijt koek,
2 krentebollen met boter
1/2 liter jus de orange:(
1 chocolade keekje:(
1 gekookt eitje
tajin met aardapples en courgette
een paar chipjes en nootjes:(
1 blikje redboul:(
Aaaah meskina,!! maar vertel eens hoe is gister dan je dagje gegaan wel beter hoop ik,? ik zie dat je weinig water drinkt, probeer dat meer te drinken onze hersenen kennen het verschil namelijk niet van honger en dorst.!! duss veeeeel drinken xx :goedzo:
Hoi ik heb een paar dagen niks laten horen want mij zoontje was ziek en ben ongesteld geworden dus sorry sorry
mijn verslag van vandaag
kopje soep
3 drumsticks
paar frietjes
komkommer
1 liter water
straks 1 liter thee
kommetje yoghurt
Ik drink zoveel water behalve vandaag dan meestal zeker 3 liter soms wel vier liter waardoor ik best wel veel vocht vast hou. Dus ik weet eigenlijk nooit wanneer ik me moet wegen weet iemand wanneer dat het het beste is?
groetjes karima
Meid het is goed om veel water t edrinken maar teveel is niet goed kunnen je nieren overbelast van raken hou toch echt 2 liter water aan en de rest aan thee of koffie of sapje maar niet teveel hoor, !!! en idd hou je veel vocht vast en dat raak je niet zo snel kwijt als jij dat elke dag drinkt snappie.!! dus probeer iets te minderen ermee.! :goedzo:
Dag meiden:kus:
Ik wil ook mee doen...
Ik woog een paar mnd geleden 85 kilo, toen naar de 80 en nu 74:)
was effe gestop met afvallen en nu wil ik voor de 60 gaan.
Ik ga er voor ik zie dat hier heel veel afgevallen zijn en ik wil en moet naar 60 kilo.
Hoor ik nu bij de club;)
Welkom meid,!! zoo een paar maanden geleden hihi hoelang heb je er dan precies over gedaan dat je nu 74weegt ik vind het heel goed van je hoor is toch al 11 kilo...wat je nu gewoon kwijt bent!! mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt? hihi en sport..je?en natuurlijk mag je bij de club :D ...ik hoor je gauw,!! en vermeld ff waar jouwn dikmakers zitten wat je drinkt.? en wat voor sport je doet? hoelang je bent?? okeee nou we horen je gauw groetjes.
Hallo dames,
Mijn eetverslag van gisteravond:
- 1 kom soep en 1 dadel
- 1 snee brood met een kippepootje
- 1 snee rozijnenbrood
- 1 kop thee en 1,5 liter water
- 1 beker fruityoghurt
En vanochtend:
- 1 snee brood met kaas
- 1 snee rozijnenbrood
- 1 kop thee
- 1 kop fruitdrink
Nou toch best gezond bezig dacht ik zelf :hihi: hopen dat het de rest van de week ook zo gaat!!
Zet hem op allemaal :goedzo:
Aarghhh meid dat is zeker gezond hoor ..me is heel trots op je hoor ga vooral zo door hihi!! boesaa :goedzo:
Hallo dames!!!
Ik heb heel lang niks meer van me laten horen, druk druk druk en ik was nog ff het land uit.
Ik heb echt zwaar lopen zondigen ( koekjes gegeten, had gister koekjes met ma gemaakt), ik heb zoiets van de laatste 3 dagen van de ramadan mag het wel. Na ramadan inshallah ga ik weer keihard aan de slag.
Ik ben immers 1 kilo aangekomen ( in 2 weken zondigtijd, maar die heb ik weer snel weg).
iedereen is nog keihard bezig, dames ga zo door!!!!!!!!
en spreek jullie binnekort weer.
Groetjes Nas
:hadj: :hadj: :hadj: dame ik wil die kilo er ook wer af zien hoor hihihihi..binnen 2 weken dus kom op he meid,!! je kan het wel!!! :goedzo:
Salaam aleykoum !!
Goed gezegd lieve meid !! Het heeft me echt aan denken gezet..ik ga er echt voor, want ik denk dat ikzelf 2kg ben bijgekomen :( ..ik weet het niet zeker, maar zekerheid heb ik pas eind deze week, want vorige week is er flink gezondigd geweest.
heb net een appel gegeten, en een slokje water gehad, that's all :o
Liloesh hoe is het met je programma die ik je gaf hele week sporten, ..en buikoefeningen en touwtje springen doe je dat nog wel? :confused:
achermijnpc
02-11-2005, 10:49
Liloesh hoe is het met je programma die ik je gaf hele week sporten, ..en buikoefeningen en touwtje springen doe je dat nog wel? :confused:
:huil: mij geef je geen advies al dagen niet meer :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.