marocgirlnador
16-07-2005, 19:54
wooow
Kijk uit zuster met wat u doet!!
toprakkizi
16-07-2005, 20:01
wooow
ja ik moet zeker uitkijken ... ik weet ook wel dat ik niet zo gezond bezig ben viel gisteren bijna flauw was heel erg duizeli ...
maar ja ik zit ook in de knoop weet ook niet precies wat ik wil !!!
pfoeeee echt moeilijk man !!!
hallo dames hoe gaat het er aan toe!!
Alhamdoelilah, hééél goed...heb alleen net de deeg bereid voor oliebollen :maf2:
In het weekend beloon ik mezelf altijd met wat vettigs :maf: Maar Alhamdoelilah hoor, heb daarnet mijn groenten mooi helemaal opgegeten, nog maar eens 1 liter water gedronken :banana: :banana:
Bij jou? :o
ja ik moet zeker uitkijken ... ik weet ook wel dat ik niet zo gezond bezig ben viel gisteren bijna flauw was heel erg duizeli ...
maar ja ik zit ook in de knoop weet ook niet precies wat ik wil !!!
pfoeeee echt moeilijk man !!!
Oei wat jij hebt heb k ook joh...ik voel me al dagen dizzy alsof ik neer ga vallen zei het vandaag nog tegen een meid hier op de topic maar je gezondheid gaat wel voor alles raar maar waar maar ik heb geen honger om te eten vanvond en ik weet dat het moet maar heb echt geen zin :jammer:
Alhamdoelilah, hééél goed...heb alleen net de deeg bereid voor oliebollen :maf2:
In het weekend beloon ik mezelf altijd met wat vettigs :maf: Maar Alhamdoelilah hoor, heb daarnet mijn groenten mooi helemaal opgegeten, nog maar eens 1 liter water gedronken :banana: :banana:
Bij jou? :o
Eey geen oliebollen eten jij he. :hadj: foeiii hahah
wooow
heb je nou al es kaas gehaald hahaha :hihi:
modesty die tintelingen en het zweten heb ik ook de eerste 2 weken van het dieet gehad en ben naar de arts geweest en alles vertelt en dat komt omdat je op dieet bent
advies was een zakje dextro energie op zak hebben en als je het voelt aankomen een snoepje er van nemen
na dat je lichaam gewend is aan minder suiker dan gaat dat gevoel ook weg'
als je het toch niet vertrouwt ga naar de arts en sterkte
jaa maar dat is hem nou juist ik probeer nu tot na me vakantie ik ga donderdag inshallah op vakantie gewoon zoveel mogelijk gezond te eten zodat ik niet aankom zeg maar maar gewoon stabiel blijf en alles wat er af is is welkom maar ben nog niet eens extreem aan het dieten da tkomt na me vakantie inshallah..maar goed ik denk dat het vermoeidheid ook is en zoals nu ook heb ik gewoon vanaf 1 uur niet gegeten ja pakte vanmiddag wel even een waterijsje maar ik wou slapen vanavond na een werkdag van 11uur dacht even rusten dan lekker terrasje pakken met vriendinnen maar jaah kan niet slapen voel me dan zo klote gewoon dan voel ik me trillerig en dizzy omdat ik niet in slaap kan komen wel heel irritant maar goed ik ga die dextro zakje eens proberen hoop dat je hem bij tankstations of zo kan kopen!!
marocgirlnador
16-07-2005, 21:03
heb je nou al es kaas gehaald hahaha :hihi:
Zit allang al in me bolle buikie:p :hihi:
Eey geen oliebollen eten jij he. :hadj: foeiii hahah
Heb er 2 op, en that's all :D Ik leg mezelf dergelijke zaken op...het waren trouwens oliebollen met appel en rozijnen :Iluvu:
marocgirlnador
16-07-2005, 21:54
mensen ik heb honger wat moet k eten
mensen ik heb honger wat moet k eten
oliebollen :maf:
marocgirlnador
16-07-2005, 22:01
nee,wil me dieeet niet verpeste:hihi: ik heb een anderhalf liter water voor mee en drie crackers dat wordt het dan maar!!
marocgirlnador
16-07-2005, 22:02
wat heb jij vandaag op :confused:
nee,wil me dieeet niet verpeste:hihi: ik heb een anderhalf liter water voor mee en drie crackers dat wordt het dan maar!!
Welke dieet doe jij? Ik doe de ziekenhuisdieet, dus 5 dagen dieet, weekend niets
opmerking jij doet wel overtuigd aan dieeet..met 3 e-kes :hihi:
wat heb jij vandaag op :confused:
Ontbijt: 2 sneedjes meergranenbrood met zelfgemaakte boter, kom cornflakes
luch + avond: bord met brocolli, 1 ei, en nog een groente waar ik de naam niet ken, 1 rauwe tomaat en wat sla
2 oliebollen, 1 chocolade danootje
over heel de dag 2 liter water gedronken
het gezondigd, maar niet veel...in het weekend wissel ik...niet helemaal ongezond, maar een beetje, dus die groenten, fruit en water verdwijnen NIET..ze zijn er steeds !!
jij? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.