alhob_3adab
28-10-2005, 14:13
UHmm dames!! het ligt ook niet aan je kilootjes meid,!!! kan ook dat je vet percentage nou eenmaal gewoon te hoog ligt en dat je daardoor geen strakke lichaam hebt,!! kom op meid,!! trainen niet afvallen maar trainen voor jou!!! :hadj:
:traan1: kdoe mijn best
en verder wil ik gewoon gezonder eten, niet minder, maar gezonder
Ja ik moet eigenlijk ook trainen, maar niet om af te vallen. Ben verder niet dik.
heb alles gelezen maar weet niet meer wat het waren zoveel paginas
ik heb gisteren veel brood gegeten
en dat is niet goed en chips
maar vandaag gaan we er weer voor
KOM op he sai ik wéet dat jij het kan hoor komt wel goed.!!!xxx
:traan1: kdoe mijn best
en verder wil ik gewoon gezonder eten, niet minder, maar gezonder
Jaa dat zou heel veel schelen als je gezond zou eten,!! en gezond kan ook heerlijk zijn, !! helemaal als je ziet dat je vetpercentage gaat dalen dan weeet je dat het goed komt!! DRINK TROUWENS veel water,!! en ochtend warm water met wat citroensap er doorheen dat schijnt heel goed te zijn voor je vetverbranding grape fruit is ook goed!!!.:D
[QUOTE=Lampjuh]Ja ik moet eigenlijk ook trainen, maar niet om af te vallen. Ben verder niet dik.[/QUOTE
UHm ben je nou zwanger lampjuh!!:confused:
ja ik ook, jemig 1 dagje niet updaten en ik ben een halve dag kwijt met bijlezen :D
Ik mis Fenna trouwens, t wordt tijd dat ze terugkomt uit Allemagne :)
Bij mij gaat het ook goed, ik kan me eindelijk inhouden en ook de zoetigheden kan ik nu weerstaan. Ben benieuwd hoe lang ik dit volhoud.
Gisteren gegeten:
hareira (wel met meel helaas)
1 dadel
3 glazen water
1 loempia in de oven met kip en groente
2 sharonfruit om de zoettrek te stillen, helpt echt!
Als laatste 75 cl water.
shor
1 glas water
Goed gegeten hoor!!!.!!:goedzo:
Beste Modesty,
Sorry voor mijn late reactie! Dus je raad mij eigenlijk af om met herbalife te beginnen.... Het is idd moeilijk om het vol te houden omdat je alleen in de avond warm mag eten en geen tussendoortjes!.
Als jij een beter voorstel hebt, laat het mij dan AUB weten. EN weet jij misschien een dieet wat goed is en wat makkelijk vol te houden is dan zou ik het ook graag van je willen weten.
Ik hoop echt dat de kilo`s er dan vanaf vliegen.
Ik hoor graag van je!!
Dikke kus Moi
ja meid want als jij wer stopt met herbalife ga je automatisch meer calorien eten dat komt omdat je dan niet meer vervangt met shakes en die pillen voor de maaltijd en weet ik veel wat voor troep er nog meer in zit ik vind dit een slechte manier van afvallen!!!.als jij gewoon wil afvallen moet je voor jezelf nagaan waar word ik nou eigenlijk dik van!! is dat voor mij brood? is dat voor mij snoep? is dat voor mij koek? of is dat voor mij junkfood,? wat kan ik beter weglaten? wat kan ik beter eten,!! je gaat een soort van lijst je voor jezelf maken!! dan kan je opmaken wat je eigenlijk niet kan eten
zoooooo dames ik heb hier iedereen weer een reactie terug gegeven moet je zeggen pff krijg het nog druk met jullie ik typ hier gewoon spierballen aan in me armen hihi!!!.maar geintje dames vind het super hoor dat iedereen hier zijn doel wil bereiken en dat we elkaar optimaal gaan steunen , ben trots dat iedereen zijn eetbuiten ddurft toe te geven en ben ok blij dat iedereen voor zichzelf die knop heeft omgedraaid gewoon!!! super hoor!! kom op he.!! doorgaan!!!!!..en voor alles dames die ik per msn heb gesproken wil even zeggen dat jullie allen toppers en lief en moooi en gewoon superrrr zijn!!!! en ieder verschilt in zijn persoonlijkheid maar van iedereen weet ik dat diegene het kan dus modesty rekent op jullie boesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laf joe.!!
:banana: :banana: lets dance,!!!! shake all the pounds Away!!!!:banana: :banana:
MODESTY ik wil je zooooo graag bedanken :goedzo: dat je deze topic heb gestart....door jou vind ik motivatie om door te gaan en ook door de andere dames.....zonder jullie zou ik niet zo makkelijk kunnen afvallen....maar doordat iedereen meedoet is het heel wat makelijker daarvoor verdien je een groene puntje :kus: liefsss
aaaah wat sweeet zeg hihi ik ga er gewoon van :o ...!! ik wil jullie allemaal ook bedanken hoor door jullie zet ik door en blijf ik motiveren!!! want we zijn het waard allemaal stuk voor stuk!!! en jij krijgt van mij een groen poentje terug voor je lieve opmerking die me goed doet voelen!!!:D
Salaam aleykoum,
Mijn verslagje:
8.15: 1 glas water + 1 dadel
14.00: 50g chocolade met hazelnoten: ik kon het niet laten liggen, drang is TE groot, ongesteld zijn pfff
14.45: onbekende groenten met kipbouillon + 1 dadel + 1 glas water
30 min billy + 200 springen : LEKKER GEZWEEETTT !! Voel me zoo lekker!
Ik heb veel gemist merk ik, maar reageren doe ik vanavond wel, ik ga nu koken: msmen gevuld met kefta en groenten !! (weer idee van moeder :o)
Nieuwe leden welkom !! En geniet ervan !
Tot vanavond dan !! Keep up doing the good work lieverds ino !
alhob_3adab
28-10-2005, 16:51
heb net een heerlijke chocoladekrans gebakken, hij komt net uit de oven
maaar ik ga er niet van eten :verdriet: :huil:
yuwairia
28-10-2005, 17:07
salaam alaikum dames...
ben er gister weer niet toegekomen om mijn verslagje te plaatsen, dus bij deze:
- 1 kom harira
- 3 koppen groene thee
- 4 dadels
- rgaif met kaas
- bloemkool gebakken in eitje...
en heb nog een half uur lang gewandeld, maar dan wel stevige wandeling...
thats's it.... tot vanavond dan weer he...en welkom voor de nieuwe leden.. insja allah dat jullie hier plezier aan zullen beleven, want je moet het wel met plezier doen hor... waar een wil is ... is een weg toch!!!
en je wordt hier genoeg door iedereen gestimuleerd..... dus KOM OP!!!!
okee tot vanavond beslamaaa schatjesssssssssssssss
Verslag van vandaag.!! ik heb 1 turkse bol gegeten met koolraap wat vlees, en heel veel sla en komkommer,!!.en heb echt een hele kleine stukje pizza gehad.!!
Hellow ff het vervolg gisteravond echt hongerr gewoon of nou ja trek he honger kennen we hier niet hihi!! maar ik heb er niet aan toegegeven ik liep naar beneden tot 2keer toe ik zag eerste keer me moeder pizza,..2e keer met sfouf waar ik zo dol op ben maar moet je zeggen heb het al een week of zo niet gegeten goed he :D ik begon te tintelen en dacht zal ik gaan eten me moeder had daarnaast wahed lekkere tajine vol met groenten in de keuken klaargemaakt ik dacht nou ik weet niet waar ik moet beginnen met aanvallen!! ik viel me spa blauw flesje maar aan met ranja :hihi:
Ochtend heb..ochtenddienst 2 bruine bolletjes met kaas en 1 mok groene thee.!!:D iks ta normaal nooit op maar weekend af en toe als ik moet werken!!:hihi:
:eek: :eek: :eek:
misscasaouia
28-10-2005, 19:41
Mijn eetverslagje van vandaag:
- 2 glazen water
- 1 bolletje met kipfilet
- 2 glazen water
avond eten:
- 2 bruine sneetjes met hagelslag
- 2 glazen water
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.