marocgirlnador
16-07-2005, 13:43
ooh jah jeh hela domme ik hahaahh :D wat heb je dan wel in huis iets van marrokaanse worst dan of zo
weet je wat ikga doen ik ga nu ff naar de winkel...is maar 1 min lopen nou 30 sec...!!ik ben zo trg!!
weet je wat ikga doen ik ga nu ff naar de winkel...is maar 1 min lopen nou 30 sec...!!ik ben zo trg!!
whaha okee dan.!!
marocgirlnador
16-07-2005, 13:45
(K)jes..voor mij zina's!!! INshallah kom ik zo!!!
:kus: Ben nu ook weg, moet zeker 25min stappen (of op z'n hollands : "lopen":maf: ) Tot laters Incha3Allah ! :D
Wa3aleykoum salaam !!!
Asalaam aleykoum,
Ben weer terug!! Een marokkaanse buurman hier heeft me tegenhouden toen ik opweg naar stad was om te zeggen, dat er groenten waren die ik kon afhalen als ik terug naar huis kwam. Ik was heel blij :D(moet ik geen groenten kopen :o), er zijn paprika's, vele kroppen sla (donkere kleur en groen), courgettes, en nog een andere groenten waar ik de naam niet van weet. Heb nu wat van die onbekende groenten, brocolli en 1ei in een pan met water gedaan, en dan strx ETEN!!!!
Asalaam aleykoum,
Ben weer terug!! Een marokkaanse buurman hier heeft me tegenhouden toen ik opweg naar stad was om te zeggen, dat er groenten waren die ik kon afhalen als ik terug naar huis kwam. Ik was heel blij :D(moet ik geen groenten kopen :o), er zijn paprika's, vele kroppen sla (donkere kleur en groen), courgettes, en nog een andere groenten waar ik de naam niet van weet. Heb nu wat van die onbekende groenten, brocolli en 1ei in een pan met water gedaan, en dan strx ETEN!!!!
lekker
marocgirlnador
16-07-2005, 16:01
Hmmm heb net ook een bordje sla op..:Dheerlijk!!
marocgirlnador
16-07-2005, 16:02
Nou ik lieg op et laatst was ik misselijk!!!! :o
Nou ik lieg op et laatst was ik misselijk!!!! :o
Eet je sla alleen?
whaha okee dan.!!
modesty die tintelingen en het zweten heb ik ook de eerste 2 weken van het dieet gehad en ben naar de arts geweest en alles vertelt en dat komt omdat je op dieet bent
advies was een zakje dextro energie op zak hebben en als je het voelt aankomen een snoepje er van nemen
na dat je lichaam gewend is aan minder suiker dan gaat dat gevoel ook weg'
als je het toch niet vertrouwt ga naar de arts en sterkte
Mijn bordje met gezond staat klaar, nog ff laten afkoelen, en dan buikje vullen !!!
lekker
zeer overtuigend :hihi:
marocgirlnador
16-07-2005, 19:10
hallo dames hoe gaat het er aan toe!!
toprakkizi
16-07-2005, 19:53
zoooo slm zusters,
sorry dat ik zo laat pas schrijf kon niet op internet vandaar...
maar ben dus naar de dokter geweest en hij schrok zich kapot serieus !!!
mag voorlopig niet afvallen, maar doe het toch :D !!!
heb suiker te kort en moet onder controle bliven een tijdje :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.