Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
just_being_me
26-10-2005, 15:05
Een plan van aanpak :maf: haha natuurlijk. Ik ben zowiezo al op de goede weg (tenminste dat denk ik :hihi: ), ik stond sochtends niet op tijdens shor om te eten en dat doe ik sinds een week wel, is veel beter om je stofwisseling op gang te laten komen, want als je savonds pas wat eet dan moet die nog helemaal op gang komen en gaat het ook erg traag.
Ik wil vaker de fiets pakken, en in mijn pauzes naar buiten even een half uur lopen, en ik ga zowiezo je tip wat betreft touwtje springen opvolgen.
Voor de rest proberen savonds niet te veel zoetigheid te eten en geen zware maaltijd nuttigen na 8 uur. Veel water drinken en wanneer ik zin krijg in iets lekkers mezelf opsluiten :hihi: ik bedoel een stuk fruit nemen.
ik heb honger ik kan er niets aandoen, in de avond eet ik zo weinig omdat ik dan geen zin heb en overdag heb ik honger pfff.
ik zag gisteren voor ftor dat ik 75 woog, weer een kilo mindr, maar morgen is pas mijn weegdag dus we zien het wel.
dames wat kan je in de avond eten dan echt vult voor de komende dag?
ik heb ook honger en ben doodop gewoon vannacht 2uur geslapen, en ben aan het oppassen op 3kinderen waarvan 1 adhd heeft ben helemaal mesjokke geworden gewoon door ze:maf: maar meid probeer licht te beginnen met soepje,...en dan gewoon lekkere tosti klaarmaken met thee of gewoon een pistoletje lekker vullen met vlees, of groente aardappels,!! want dit ook slecht maar goed je verliest goed moet ik zeggen hoor.!! me complimenten;)
Een plan van aanpak :maf: haha natuurlijk. Ik ben zowiezo al op de goede weg (tenminste dat denk ik :hihi: ), ik stond sochtends niet op tijdens shor om te eten en dat doe ik sinds een week wel, is veel beter om je stofwisseling op gang te laten komen, want als je savonds pas wat eet dan moet die nog helemaal op gang komen en gaat het ook erg traag.
Ik wil vaker de fiets pakken, en in mijn pauzes naar buiten even een half uur lopen, en ik ga zowiezo je tip wat betreft touwtje springen opvolgen.
Voor de rest proberen savonds niet te veel zoetigheid te eten en geen zware maaltijd nuttigen na 8 uur. Veel water drinken en wanneer ik zin krijg in iets lekkers mezelf opsluiten :hihi: ik bedoel een stuk fruit nemen.
aaah dat ziet er goed uit hoor dame,!! en idd kan je beter opstaan ik doe het ook echt nooit gewoon omdat ik nachtdiensten draai en dan echt net slaap en wer op moet dat wordt mij te gek ...maar idd fruit, geen zware maaltijden aanhouden na 19.00 en..daarnaast zou je van pickwick groene thee kunen drinken dat werkt verbrandend,..en vult je natuurlijk ook!! ik ben heel benieuwd hoor,!! en vergeet niet elke dag ff je voedsel te posten ook het SMOKKELEN hahah!! we moeten je wel aanpakken he natuurlijk
VOOR DE DAMES DIE INTERRESSE HEBBEN IN ME MSN KUNNEN ME EEN PM STUREN MET HUN EMAIL EN IK VOEG ZE TOE IK HEB AL DENK IK WEL ZEKER TIEN DAMES ALS HET NIET MEER IS IN ME LIJST EN AF EN TOE VOEG IK IEDEREEN BIJ ELKAAR VOOR EEN PEPTALK OF FF GEWOON LEKKER KLETSEN WANT SOMS WIL JE GEWOON IEMAND FF SNEL SPREKEN MAAR IS DIEGENE HIER NIET ONLINE,..HIHIHI DUS HET IS EEN SOORT VAN HULPMIDDEL!!!
achermijnpc
26-10-2005, 15:09
ik heb ook honger en ben doodop gewoon vannacht 2uur geslapen, en ben aan het oppassen op 3kinderen waarvan 1 adhd heeft ben helemaal mesjokke geworden gewoon door ze:maf: maar meid probeer licht te beginnen met soepje,...en dan gewoon lekkere tosti klaarmaken met thee of gewoon een pistoletje lekker vullen met vlees, of groente aardappels,!! want dit ook slecht maar goed je verliest goed moet ik zeggen hoor.!! me complimenten;)
klopt ik kom heel snel bij in gewicht en ik kan ook heel snel afvallen bij een goede dieet.
dus dat is wel goed, ik denk dat het meeste moeilijke bij de laatste kilos zal zijn :hihi: gisterenavond zag ik 75 op de weegschaal voor ftor, dus dan ben ik al 6 kilo afgevallen :wow: maaar ja niet te snel juichen pas morgen wegen.
ik ga vanavond eens gepofte aardappelen maken want ik kijk nu zo door de honger :maf:
trouwens wanneer wegen jullie tijdens de ramadan, in de ochtend of vlak voor ftor??
klopt ik kom heel snel bij in gewicht en ik kan ook heel snel afvallen bij een goede dieet.
dus dat is wel goed, ik denk dat het meeste moeilijke bij de laatste kilos zal zijn :hihi: gisterenavond zag ik 75 op de weegschaal voor ftor, dus dan ben ik al 6 kilo afgevallen :wow: maaar ja niet te snel juichen pas morgen wegen.
ik ga vanavond eens gepofte aardappelen maken want ik kijk nu zo door de honger :maf:
trouwens wanneer wegen jullie tijdens de ramadan, in de ochtend of vlak voor ftor??
MM GEPOFTE AARDAPPEL HEERLIJK hihihi heb ik echt lang niet gegeten zeg, ik verlang ook hele tijd naar patat niet normaal hahahah! en ik verlangde ok naar cheeseburger met veel rauwkorst en toen ik het at werd ik vet misselijk:maf: dus doe maar ff rustig aan hahaah:hihi:
Hey lieve meid !! Ik weeg me altijd VOOR ftor, omdat ik dan een hele dag niets heb gegeten en gedronken, zodat ik mijn JUISTE gewicht weet..Als het geen Ramadan is, dan weeg ik me gewoon s morgens nadat ik naar wc ben geweest :o .Maar wat ook een verschil maakt, zijn de kledij...ik heb me onlangs is gewogen met mijn kleren aan, en zonder mijn kleren, er is best wel een 1 kilo verschil...:nijn: :nijn:
Hoe maak je trouwens je gepofte aardappel? Ik ben vorig jaar in Denhaag geweest, en ben mijn nicht zo'n gepoft aardappel gaan eten (met saus enzo) WAS ECHT LEKKKERRRRR :verliefd:
Ok verder heb ik ook al gesport, heb 30 MIN BILLY gedaan :eek: (is veel voor mij hoor :ego:) :hihi: Heb echt lekker gezweet...dus einde van de week hoop ik verandering te zien Incha3Allah...heb ook nog 120 springen gedaan. Deze avond zullen nog buikspieroefeningen volgen Incha3Allah :banana:
Hey lieve meid !! Ik weeg me altijd VOOR ftor, omdat ik dan een hele dag niets heb gegeten en gedronken, zodat ik mijn JUISTE gewicht weet..Als het geen Ramadan is, dan weeg ik me gewoon s morgens nadat ik naar wc ben geweest :o .Maar wat ook een verschil maakt, zijn de kledij...ik heb me onlangs is gewogen met mijn kleren aan, en zonder mijn kleren, er is best wel een 1 kilo verschil...:nijn: :nijn:
Hoe maak je trouwens je gepofte aardappel? Ik ben vorig jaar in Denhaag geweest, en ben mijn nicht zo'n gepoft aardappel gaan eten (met saus enzo) WAS ECHT LEKKKERRRRR :verliefd:
Ok verder heb ik ook al gesport, heb 30 MIN BILLY gedaan :eek: (is veel voor mij hoor :ego:) :hihi: Heb echt lekker gezweet...dus einde van de week hoop ik verandering te zien Incha3Allah...heb ook nog 120 springen gedaan. Deze avond zullen nog buikspieroefeningen volgen Incha3Allah :banana:
Heel goed liloesh..ik weeg sochtends, want als je hel dag niet gegeten hebt bedrieg je jezelf vind ik om voor ftor te wegen, rare gedachte tjaa ik weet het hahaha:maf:
Heel goed liloesh..ik weeg sochtends, want als je hel dag niet gegeten hebt bedrieg je jezelf vind ik om voor ftor te wegen, rare gedachte tjaa ik weet het hahaha:maf:
Ik had daar ook aan gedacht, maar s avonds drink ik water, en dat blijft nog liggen tot s morgens, dus bedrieg ik mezelf hier ook mee :maf2:
Ik ga je gek maken :hihi:
deze topic is een epidemie geworden op marokko.nl er komen steeds meer meiden erbij
had geen tijd om alles door te lezen
het enige wat ik kan zeggen heb gisteren goed gegeten behalve een mini twix
dus meiden sterkte
en de nieuwe welkom erbij
liloesh rauwe garnalen, lees ik het goed
imaani gefeliciteerd
modesty succes met de kleine vervelende kinderen
deze topic is een epidemie geworden op marokko.nl er komen steeds meer meiden erbij
dus meiden sterkte
imaani gefeliciteerd
Ja je leest het goed :o Rauwe...zijn ze dan niet goed? :confused:
dus meiden sterkte
imaani gefeliciteerd
Aah haha dank je wel hoor,..gaat alles goed sai,~~ kus..
so dus ben ik toch weer een kilo minder :banana: want gisteren voor ftor woog ik 75 so het gaat goed met me
hahaha en de springtouwen is ook leuker, ik vind het leuk hahahaah :hihi:
ik maak een gepofte aardappel zo: 1 aardappel met schill wasssen en dan in zilverpapier doen en dan in de oven, andere leden doen erna kruideboter in, ik niet.
is echt zo lekker :likje:
Hetgeen ik gegeten had, was met boter , mais, tomatensaus en nog andere zaken denk ik...Ik zat echt goed vol man !! Maar ik ga nog eens achter het recept vragen bij mijn nichtje :D..
met mij gaat het goed maar ook druk
ben net thuis dus moet in de keuken gaan beginnen eigenlijk, en morgen krijg ik 3 kinderen de hele dag op bezoek en rond magreb komen die ouders
dus dat wordt zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ben net thuis dus moet in de keuken gaan beginnen eigenlijk, en morgen krijg ik 3 kinderen de hele dag op bezoek en rond magreb komen die ouders
Meskina ewa sbar voor jou schat,!! ik zal aan je denken.!! :p
Allah zal je bijstaan liefje !!! Dus je gaat lekker koken hé?? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.