marocgirlnador
16-07-2005, 13:23
:kus:
En over de hoofdzaak: DIEET, het gaat goed :D verloopt goed. Buiten dat ik nu ongesteld ben, en waardoor ik nu opgeblazen gevoel heb. Van eten zal er niet veel van komen, heb ontbijt echt met moeite moeten eten, en heb met moeite 1 l water gedronken...Verder in de dag weet ik niet wat doen, wat kan kan moeilijk eten en drinken.
beter..dan dat als je ongesteld bent dat je vreetbuien hebt...:o..komt namelijk voor bij miij :traan1:
Ik vindt het egt erg voor je,ik wou net zeggen je kan beter naar de dokter gaan die symptonen komen vaak voor bij patienten met suikerziektte :o !!
ja ik dacht eerst weinig slaap had ontzettend veel gewerkt afgelopen maanden en de laatste weken extreem en bijna niet geslapen dus ik nam gisteren vrij ik voelde mij zo ziek gewoon en sliep in de middag en ging savonds op tijd naar bed dacht misschien als ik een keer gewoon mezelf dwing tot 8uurtejs slaap maar pff slechte nachtrust weer gehad continu wakker gewoon....echt heel vervelend.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:25
ja ik dacht eerst weinig slaap had ontzettend veel gewerkt afgelopen maanden en de laatste weken extreem en bijna niet geslapen dus ik nam gisteren vrij ik voelde mij zo ziek gewoon en sliep in de middag en ging savonds op tijd naar bed dacht misschien als ik een keer gewoon mezelf dwing tot 8uurtejs slaap maar pff slechte nachtrust weer gehad continu wakker gewoon....echt heel vervelend.
Ik zou maar toch een afspraak maken..is het beste.. :o !!
En egt erg voorje meid allah ih chefek inshallah!! :kus:
beter..dan dat als je ongesteld bent dat je vreetbuien hebt...:o..komt namelijk voor bij miij :traan1:
Dat heb ik ook een tijd gehad, maar nu niet meer...Ik at alles wat ik tegenkwam, en vooral als ik alleen thuis was...uit verveling :o
marocgirlnador
16-07-2005, 13:28
Dat heb ik ook een tijd gehad, maar nu niet meer...Ik at alles wat ik tegenkwam, en vooral als ik alleen thuis was...uit verveling :o
wel irritant :o is dat
Ik heb me nu voorgenomen om naar buiten te gaan :o Naar stad, wat inkopen doen voor me moeder...dan wat wandelen en terugkomen Incha3Allah !! Heb ik dan tenminste toch beweging gedaan :o
en wat hebben de dames gegeten ik heb net 2 broodjes geroosterd en tomaat op gedaan kaas en komkommer en uitjes hihi ga je zoveel van dRinken.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:33
ik heb vandaag een glaasje thee gedronken met crackers..:o that's it ik heb nu weer honger maar ik denk maar eens dat ik ga eten wat modesty heeft gegeten ik ga je nadoen:ol!
ik heb vandaag een glaasje thee gedronken met crackers..:o that's it ik heb nu weer honger maar ik denk maar eens dat ik ga eten wat modesty heeft gegeten ik ga je nadoen:ol!
haha jaah moet je doen tis lekker en gezond ook nog eens..dan beetje die kaas laten smelten op je broodje samen met de tomaat mm heerlijk haaha...ik zit lekker langzaam er van te genieten door het geroosterd brood en de uitjes ga je wel drinken om weg te krijgen ...vanochtend heb ik 1 croissantje gegeten. met jus dorange
marocgirlnador
16-07-2005, 13:36
haha jaah moet je doen tis lekker en gezond ook nog eens..dan beetje die kaas laten smelten op je broodje samen met de tomaat mm heerlijk haaha...ik zit lekker langzaam er van te genieten door het geroosterd brood en de uitjes ga je wel drinken om weg te krijgen ...vanochtend heb ik 1 croissantje gegeten. met jus dorange
we hebben geen kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas in voorraaaad!!! :( nu krijg ik watertanden van dat broodje!!
we hebben geen kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas in voorraaaad!!! :( nu krijg ik watertanden van dat broodje!!
aah meissie toch hihi doe dan een eitje met tomaat en uit is ook heeerlijk!!
marocgirlnador
16-07-2005, 13:38
aah meissie toch hihi doe dan een eitje met tomaat en uit is ook heeerlijk!!
EI VIN IK NIE SO LEKKER:o!!
EI VIN IK NIE SO LEKKER:o!!
Tosti dan? bevat ook weinig calorien
marocgirlnador
16-07-2005, 13:40
Tosti dan? bevat ook weinig calorien
Hmmm...Tosti...met kaas neem ik aan ma dat heb ik dus nie in huis:(!!>..Indien ik ff naar de turk ga renne om het te kope!!
Hmmm...Tosti...met kaas neem ik aan ma dat heb ik dus nie in huis:(!!>..Indien ik ff naar de turk ga renne om het te kope!!
ooh jah jeh hela domme ik hahaahh :D wat heb je dan wel in huis iets van marrokaanse worst dan of zo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.