Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Heloew:) Bedankt voor de snelle Reactiie enne ik moet dan 17 kilo afvallen want ik weeg 70 kilo en ben 1.63 en ben 14 jaar oud ik sport 3 keer per week en ren soms in de avond met vriendinnen maar de laatste tijd beweeg ik nie meer door de vakantie en sow.. ik heb veeel geprobeert om aftevallen maar gaa stereds de mist in want ik ben egt gewent om veeel chocolade te eten en die lekkere dingen voor de rest eet ik gewoon brood en avond eten ... dus weet u mishcien een goede dieet voor mij :) Xxxxx
Jaa als eerste ga je f een lijstje maken voor jezelf en voor moi gaan we kijken want zoals je zegt je gaat steeds de mist in met chocolade en zo, daar gaan we dan samen ff alternatieven voor zoeken, en verder zal ik je een voorbeeld van een dieet KUnnen pmen maar dat wordt niet eerder als laat vanavond dus als jij mij jouwn lijst met die de mist in(gevallen f mailt) maak ik wel wat voor je op, en zet er ook bij wwat je lekkre vind qua beleg groentes en vlees en zo:D en dan gaan we een weekje het proberen en als je ermee afvalt met MIJN DIEET :D dan ga jhe er lekker mee door!! okee meissie(K)
Wat is het ideale gewicht voor iemand die 1.70 is?
Is moeilijk te zeggen maar ze zeggen dus je de lengte,..-10 moet doen en dan krijg je het ideale gewicht in dit geval zou het 60 kilo zijn en daar ben ik het wel mee eens,.!! me zusje is 1.68 en weegt 57 , 58 kilo en heeft perfect figuur;)
Jaa als eerste ga je f een lijstje maken voor jezelf en voor moi gaan we kijken want zoals je zegt je gaat steeds de mist in met chocolade en zo, daar gaan we dan samen ff alternatieven voor zoeken, en verder zal ik je een voorbeeld van een dieet KUnnen pmen maar dat wordt niet eerder als laat vanavond dus als jij mij jouwn lijst met die de mist in(gevallen f mailt) maak ik wel wat voor je op, en zet er ook bij wwat je lekkre vind qua beleg groentes en vlees en zo:D en dan gaan we een weekje het proberen en als je ermee afvalt met MIJN DIEET :D dan ga jhe er lekker mee door!! okee meissie(K)
Dat lijk me een goed idee:D:D:D:D:D heel erg bedankt dat u mij wil helpen want ik ben al minstens 2 jaar bezig met dieeten maar :$ wat voor lijstje moet ik gaaan maken sorrie die gedeelte snapte ik nie helemaal:$.. Dikke Z0en(K)(K)(K)
Dat lijk me een goed idee:D:D:D:D:D heel erg bedankt dat u mij wil helpen want ik ben al minstens 2 jaar bezig met dieeten maar :$ wat voor lijstje moet ik gaaan maken sorrie die gedeelte snapte ik nie helemaal:$.. Dikke Z0en(K)(K)(K)
ff een lijstje maken meid met wat je eet,..voornamelijk snoep junkfood en zo brood en kaas dat is allemaal gezond wat je lichaam nodig bent, en als het goed is weet je ook wanneer je het eet er zijn altijd bepaalde patronen in je voedsel, misschien eet je de chocolade wel Savonds mee de keok en chips wel met je vriendinnen in de aulo ,..als je dat een beetje weet te schetsen kunnen we mooi dieet opstellen samen OKE en je hoeft geen uw te zeggen hoor hihihi BEN NOG MAAR 23 HAHA xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik zie je mail tegemoet.
Nassira99
23-10-2005, 12:53
Hallo mijn mede afvaldames!!!!
het gaat nu stukken beter met mij, ik ga zo verder met leren.
ik heb het gister behoorlijk netjes gehouden:
maghreb: 1 kom tomatensoep, 1 vijg en 1 rond broodje ( van de turk) met shoarma, sla en komkommers erin. Gelijk erachter na (had echt zin in iets lekkers) een halve baghrir en veel thee gedronken.
s'avonds: 1 appel en 1 sinasappel
later in de avond: een handje vol amandelen.
Ik weeg nog steeds hetzelfde ( zal wel door het niet trainen zijn).
ff een lijstje maken meid met wat je eet,..voornamelijk snoep junkfood en zo brood en kaas dat is allemaal gezond wat je lichaam nodig bent, en als het goed is weet je ook wanneer je het eet er zijn altijd bepaalde patronen in je voedsel, misschien eet je de chocolade wel Savonds mee de keok en chips wel met je vriendinnen in de aulo ,..als je dat een beetje weet te schetsen kunnen we mooi dieet opstellen samen OKE en je hoeft geen uw te zeggen hoor hihihi BEN NOG MAAR 23 HAHA xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ik zie je mail tegemoet.
ongeveer de hele week
ontbijt : 2broodjes Met pindakaas of met
lunch : 2broodjes met kaas komkommer of pindakaas
tussedoor rond 15.00 brood /chocolade
avondeten: Aardappels kip :rolleyes: ik eet nooit groente
avond soms chips en so:$
in pauzes op sgool soms snoep
En weekents eet ik niet ontbijt en so en eet veeeel dingen chips chocola snoep enz
Hihihihii:hihi: ik zal geen u meer zeggen:$ kwist nie hoe oud JE waS:$:$:$ enne nogmaals bedankt voo rhet helpen ben je egt dankbaaR(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)XXXXXXXXXXXXXJES (K)(K)
najlae_tanger
23-10-2005, 13:01
Hallo meiden....GOEDEMIDDAG alweer...tijd gaat snel, we posten echt veel met ze alle...210 alweer, iedereen is nog steeds actief bezig, vooral in deze moeilijke maand. Ik ga vandaag denk ik 1/4 brood stokbrood eten met hamburger(van die halal burgers van de turk) en met geraspte wortels/ijsbergsla/fijn gesnede stukjes ui/veel komkommer en tomaat. Zo een broodje vult heel erg, dus als het goed is hoef ik de rest van de avond niets te eten. Misschien nog bakje harira ofzo..
owja:$ drinken ben ik vergten bij het ontbijt drink ik altijd aardbijenthee of bosbessen en ik doe egt VEEEEEEL suiker in want zoetjes is vies en ik moet het gewoon zoet hebben:$
en voor de rest drink ik veeel sap multivitamine sap rosicisee orange:P en veel sap gewoon:):):):)
owja:$ drinken ben ik vergten bij het ontbijt drink ik altijd aardbijenthee of bosbessen en ik doe egt VEEEEEEL suiker in want zoetjes is vies en ik moet het gewoon zoet hebben:$
en voor de rest drink ik veeel sap multivitamine sap rosicisee orange:P en veel sap gewoon:):):):)
Okee ik kan nu al uitmaken wat je allemaal verkeerd doet meid hihi!! MAAR GOED HOOR JE vanavond van me ga zo ff ervandoor maar meid,...hoe oud bne je eigenlijk? niet verkeerd bedoelt maar als je NOg jong bent wil ik je niet al teveel motiveren tot dieten maar gewon lette op je voeding en gezond eten Okee
Okee ik kan nu al uitmaken wat je allemaal verkeerd doet meid hihi!! MAAR GOED HOOR JE vanavond van me ga zo ff ervandoor maar meid,...hoe oud bne je eigenlijk? niet verkeerd bedoelt maar als je NOg jong bent wil ik je niet al teveel motiveren tot dieten maar gewon lette op je voeding en gezond eten Okee
hahaha:$ ik kan wel wat hebben hoor ..Qua motivatie
ben 14jR maa zie er nie egt uit als 14:$ maar ik kan veel hebben hoor en ik ben ook bereid om er allles ALLES er voor te doen als ik maar afval:) ;) Oke meid heeeel erg bedankt xxxxxxxxx(K)
Moeskiela
23-10-2005, 13:22
Hallo meiden....GOEDEMIDDAG alweer...tijd gaat snel, we posten echt veel met ze alle...210 alweer, iedereen is nog steeds actief bezig, vooral in deze moeilijke maand. Ik ga vandaag denk ik 1/4 brood stokbrood eten met hamburger(van die halal burgers van de turk) en met geraspte wortels/ijsbergsla/fijn gesnede stukjes ui/veel komkommer en tomaat. Zo een broodje vult heel erg, dus als het goed is hoef ik de rest van de avond niets te eten. Misschien nog bakje harira ofzo..
Ik krijg honger van jou reactie :hihi:
najlae_tanger
23-10-2005, 13:46
Ik krijg honger van jou reactie :hihi:
hahahahahaha dat was niet de bedoeling schat!
Maak hetzelfde klaar voor vanavond zou ik zeggen, echt lekker!
een aanradertje, en het valt opzich best mee met de calorien, zou je niet zeggen.
want al die groentes zijn rauwkost, bevatten nauwlijks calorien, wel VEEL vitamines.
1/4 stokbrood valt ook wel mee...vooral als je hele dag niets gegeten hebt, vult lekker...en die hamburger..tjaah...zit natuurlijk wel vet,koolhydraten enz in..maar ook zat eiwitten en goede vetten...plus vult heel goed! en daar gaat et om.
Nog altijd beter dan zak chips:P
Try it..You will like it
Salaam dames,
Bij shor heb ik niks gegeten, alleen gedronken.
1 glas melk
1 glas water
haai meid,..jaa ik wil dat je dus elke dag ff een vuilniszak 2 gaten in maakt dan doe je je armen er door heen en ff een dikke fleece trui of een jogginsvest en spring je 75 keer dat doe je als eerste als warming up en je bloed gaat stromen door je lichaam...dan ga je op de grond liggen, en je voeten strak houden ergens achter en jezelf ophijzen dit is ontzettend zwaar maar als jij pilates elke dag kon dan kan je dit ook.!! doe maar 20recht van voren dus gewoon ophijzen en terug en laat je hoofd de grond niet raken als je teruggaat,...en doe de laatste 10 voor de zijkanten,.dus om en om 5x je maakt een hoek van 180graden met je lichaam als je jezelf ophijst alsof je iets moet pakken van de andere kant, dat 5x..en de andere kant 5.x je gaat vanaf nu een fles van 1liter water vullen ...je drinkt er 1 voordat je begint met eten die andere kan je dan hele avond over doen,!!!:)
Ik begrijp deze oefening neit goed :o heb je er geen foto van? sholly :o
najlae_tanger
23-10-2005, 17:16
Hallo DAMES,
Ik ben in deze ramadan aangekomen 1 kilo. Zijn er mensen die zijn afgevallen in de ramdan? JA??
Hoe hebben jullie dat gedaan? Wat eten jullie precies met maghreb? Want echt, ik eet helemaal niet zo veel.. Ik ik ben gewoon aangekomen?
Groetjes Rania
Als je vanaf een paar pagina's( stuk of 15/20 i think) terug gaat lezen tot aan nu, dan kan je elke dag zien wat we hier met ze alle hebben gelezen. Wie aan is gekomen of wie is afgevallen enz enz...tot aan de details wijffie...
Nou succes ermee:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.