marocgirlnador
16-07-2005, 13:12
beetje vreemd hoor meid..! :nerd:
raar maar waar..:o!!!
Ik deed het....het is echt zo je gaat veel zweten..maar als ik ging slapen dan kreeg ik egt tintelen in me rug en was me huid zo rood als wat..Ik keek uiteindelijk in de spiegel hoe erg het was zag ikallemaal van die kleine pukkels...et zag er niet uit :o !!
dat kunnen 1 zweetbultjjes zijn of je kan gewoon er niet tegen dat je lichaam er zo p reageert ik heb het meer als 2 maanden elke dag gedaan nooit ergens last van gehad.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:14
Maar Et Ligt Aan Et Type Huid Dat Je Hebt !!
Ik deed het....het is echt zo je gaat veel zweten..maar als ik ging slapen dan kreeg ik egt tintelen in me rug en was me huid zo rood als wat..Ik keek uiteindelijk in de spiegel hoe erg het was zag ikallemaal van die kleine pukkels...et zag er niet uit :o !!
:maf:
whaha je laat mij lachen...
I do?
:hihi:
marocgirlnador
16-07-2005, 13:15
dat kunnen 1 zweetbultjjes zijn of je kan gewoon er niet tegen dat je lichaam er zo p reageert ik heb het meer als 2 maanden elke dag gedaan nooit ergens last van gehad.
Dont know wat et PRECIES is.!
Maar ik ga gewoon door :maf2:
marocgirlnador
16-07-2005, 13:16
:maf:
:maf2:hihihihihihihihihih
Maar Et Ligt Aan Et Type Huid Dat Je Hebt !!
wist je dat topsporters die voor een wedstrijd paar kilo moeten verliezen folie of vuilniszak om zich heen doen en dan kapot gaan sporten..
marocgirlnador
16-07-2005, 13:16
maar dames...hoe is jullie dieeet..>! :o
maar dames...hoe is jullie dieeet..>! :o
ja wel goed alleen ik ben al 2 dagen niet lekker en ik krijg elke keer momenten op een dag dat ik begin te tintelen en te zweten en dat ik het gevoel heb dat ik elk moment neer kan vallen dan neem ik iets met suiker om toch niet flauw te valen echt heel weird.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:17
wist je dat topsporters die voor een wedstrijd paar kilo moeten verliezen folie of vuilniszak om zich heen doen en dan kapot gaan sporten..
Eerst niet NU WEL :p
marocgirlnador
16-07-2005, 13:19
ja wel goed alleen ik ben al 2 dagen niet lekker en ik krijg elke keer momenten op een dag dat ik begin te tintelen en te zweten en dat ik het gevoel heb dat ik elk moment neer kan vallen dan neem ik iets met suiker om toch niet flauw te valen echt heel weird.
aah wat erg meid doe je het wel rustig aan.. :o :kus: !!!
aah wat erg meid doe je het wel rustig aan.. :o :kus: !!!
jaa echt klote is dat zeg bah dan ben ik aan het werk voel ik me hoofd ineens duzelen...niet normaal..bah...als het zo aanhoudt ga ik wel naar dokter toe.
:maf2:hihihihihihihihihih
:kus:
En over de hoofdzaak: DIEET, het gaat goed :D verloopt goed. Buiten dat ik nu ongesteld ben, en waardoor ik nu opgeblazen gevoel heb. Van eten zal er niet veel van komen, heb ontbijt echt met moeite moeten eten, en heb met moeite 1 l water gedronken...Verder in de dag weet ik niet wat doen, wat kan kan moeilijk eten en drinken.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:22
jaa echt klote is dat zeg bah dan ben ik aan het werk voel ik me hoofd ineens duzelen...niet normaal..bah...als het zo aanhoudt ga ik wel naar dokter toe.
Ik vindt het egt erg voor je,ik wou net zeggen je kan beter naar de dokter gaan die symptonen komen vaak voor bij patienten met suikerziektte :o !!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.