Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
meiden
ik ga ook met jullie mee
ik deed bij positie van de marokkaanse vrouw mee bij afvalrace
maar het is daar stilgevallen dus hoop dat er bij jullie nog wat te beleven valt
dus ik ben van de partij
heey heey dame wat goed van je zeg, je bent al heel wat kwijt je bent bijna bij je doel he dan het vasthouden is wel moeilijk maar vertel eens in hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijtgeraakt :hihi: sport je?
Ik d0e mee,, :hoera: Ik wil 2 kil0 afvallen,, :D
Aah meid wat is 2 kilo hihi harstikke top dat je meedoet hoe ga jij het aanpakken? sport je :D
Hallo dames,
Ik doe ook mee,ik moet nog 2kg eraf zien te krijgen het liefs 3kg.
Ik sport op dit moment min 3 uur per week max 6uur.
Ik was een paar maanden gestopt met sporten toen vlogen de kg eraan,nu is het hard werken en zweten om het eraf te krijgen.
succes allemaal
Hallo dames,
Ik doe ook mee,ik moet nog 2kg eraf zien te krijgen het liefs 3kg.
Ik sport op dit moment min 3 uur per week max 6uur.
Ik was een paar maanden gestopt met sporten toen vlogen de kg eraan,nu is het hard werken en zweten om het eraf te krijgen.
succes allemaal
Haaai haaai wat goed van je zeg, ach die krijg je er wel af hoor drie killootjes!! :hihi: en wat doe je eigenlijk voor sport??
Ik doe mee met de lessen zoals steps,bbb,bodyshape,totalworkout en ik probeer min 1x per week een spinning les mee te doen.Cardio en al die apparaten vind ik maar niks en er lopen alleen maar mannen.
toprakkizi
10-07-2005, 23:51
nou meiden ik doe zelf ook aan lijnen en aangezien we elkaars motivaite goed kunnen gebruiken sluit ik me hierbij aan !!!
ik ben al 10 kg in ongeveer 8 weken misschien iets meer kwijt , maar wil er nog minimaal 10 kwijt !!!
misschien vragen mensen wat ik ervoor heb gedaan nou hier komt het :
- ik dronk zeker elke dag minimaal 2 tot 3 liter water per dag
- ik ging elke dag met een vriendin naar buiten en we liepen 2 uur af en toe een rustpauze erbij
voor de verder rest deed ik natuurlijk maandag tot vrijdag geen zoetigheid en vettigheid eten en zaterdags nam ik wel wat zoets (als beloning zeg maar)
meestal als ik honger had maakte ik verschillende soorten salades, en ging voor de buis zitten en eten, brood at ik nauwelijks!!!
zodoende eigenlijk voor de verder rest deed ik eigenlijk niets speciaal !!!
natuurlijk had ik af en toe dagen dat ik het verpest had maar dan ging ik het niet opgeven at meteen de dagen erna heel gezond zodat ik zeg maar schade had ingehaald !!!
nou meiden ik weet het zeker als we het willen dan kunnen we het ook, je hebt natuurlijk soms dieptepunten maar geef het niet op !!!
denk steeds vooruit en ik weet het SAMEN STAAN WE ZEKER !!!
WE GAAN ERVOOR !!!
nou meiden ik doe zelf ook aan lijnen en aangezien we elkaars motivaite goed kunnen gebruiken sluit ik me hierbij aan !!!
ik ben al 10 kg in ongeveer 8 weken misschien iets meer kwijt , maar wil er nog minimaal 10 kwijt !!!
misschien vragen mensen wat ik ervoor heb gedaan nou hier komt het :
- ik dronk zeker elke dag minimaal 2 tot 3 liter water per dag
- ik ging elke dag met een vriendin naar buiten en we liepen 2 uur af en toe een rustpauze erbij
voor de verder rest deed ik natuurlijk maandag tot vrijdag geen zoetigheid en vettigheid eten en zaterdags nam ik wel wat zoets (als beloning zeg maar)
meestal als ik honger had maakte ik verschillende soorten salades, en ging voor de buis zitten en eten, brood at ik nauwelijks!!!
zodoende eigenlijk voor de verder rest deed ik eigenlijk niets speciaal !!!
natuurlijk had ik af en toe dagen dat ik het verpest had maar dan ging ik het niet opgeven at meteen de dagen erna heel gezond zodat ik zeg maar schade had ingehaald !!!
nou meiden ik weet het zeker als we het willen dan kunnen we het ook, je hebt natuurlijk soms dieptepunten maar geef het niet op !!!
denk steeds vooruit en ik weet het SAMEN STAAN WE ZEKER !!!
WE GAAN ERVOOR !!!
heey heey harstikke goed,!! we gaan er zeker voor je hebt het goed gedaaan maar probeer het vast te houden want dat is wel moeilijk...maar doe je gewoon aan wandelen dan of zo x
Ik doe mee met de lessen zoals steps,bbb,bodyshape,totalworkout en ik probeer min 1x per week een spinning les mee te doen.Cardio en al die apparaten vind ik maar niks en er lopen alleen maar mannen.
:goedzo: toppie is heel goed vor versteviging.!!
alhob_3adab
11-07-2005, 00:40
:o ik doe ook meeeee
:o ik doe ook meeeee
heey wat leuk meid vertel eens hoeveel wil je kwijt, hihi ben je al begonnen doe je aan sport?
Ik moet 7 kilo afvallen!! :rolleyes:
Vandaag begonnen dus mooi dat deze topic er is.
Ik ga 3 keer in de week sporten, ik fiets naar mijn werke (10 min heen en 10 min terug)
Ik eet geen aardappelen, pasta en rijst. Moet lukken aangezien mijn ouders op vakantie zijn ik home alone ben :jammer: ......... (voel me zielig)
Ik eet 's ochtends 2 sneetjes brood.
Lunch een salade of kwark.
Avondeten kipfilet met groeten.
Ik ga liters water (heerlijk heb ik altijd al gedaan)
En niet te vergeten sit ups!!! :banana:
Kom op ladys we gaan ervoor. Ik heb zoveel mooie kleren die me gewoon niet meer passen echt *******
Hoi mensen, ik ben al 2 kilo afgevallen in bijna een week tijd!!!
Nog 2kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht!!! 54kilo
De eerste 2 dagen had ik het echt moeilijk, ik had steeds hoofdpijn en had heel erg trek in zoetigheid, maar nu heb ik helemaal geen honger gevoel meer!
Ik eet daarom ook heel weinig............
heey heey dame wat goed van je zeg, je bent al heel wat kwijt je bent bijna bij je doel he dan het vasthouden is wel moeilijk maar vertel eens in hoeveel tijd ben je die kilootjes kwijtgeraakt :hihi: sport je?
hoi ik deed het sb dieet en voor de rest niets ja mijn zoon naar school doen en halen iedere dag en het huishouden
sb dieet is eigen goed vol te houdne de eerste 2 weken mag je geen fruit en geen kholydraten en na 2 weken mag je wel brood en rest toevoegen( VOLKOREN BROOR EN ZILVERVLIESRIJST EN VOLKOREN MACARONI)
de eerste 2 weken dat giing in een snel vaart je zag echt het verschil
en je moet de weegschaal niet echt gebruiken maar de lint meter daar zie je het in
ook al zondig ik nu ik kom niet aan soms gaat er nog wel wat af en gewoon opp letten met brood en aardappelen en de andere producten waar te veel khoolydraten in zitten
nu is het een levenswijze geworden ik noem het geen dieet meer
mijn probleem gebieden zijn echt mijn dijen daar zit het meeste nu bij mij
sorry voor de lange tekst
Ik reageer vanmiddag allemaal op jullie zusjes zijn knap lastig hihi ochtend 2crackers met komijnekaas gegeten en tussen de middag hele bak salade gemaakt en wat paprika gegeten en 1 ei..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.