Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Achtermijnpc jij gaat opeens hard!! Goed zo meid maar wel volhouden!:goedzo:
Modesty gaat goed meissie maar ik dacht het deze week alleen beschuit zou worden :confused:
Liloesh kan ook niet zonder haar vitamines :hihi:
La7biba wel van van de chocolade afblijven:hadj: !! Als je chocolade neemt kun je het beste pure chocolade nemen, bevat minder calorien en minder koolydraten
Hee dames ben net lekker gaan sporten en lekker naar de zonnebank geweest... had effe een boost nodig...:nijn:
Voordat ik ging sporten heb ik nog een plakje wortel cake gehad (I know bad:rolleyes: ). Wilde vandaag ook op de sportschool wegen maar de weegschaal stond al uit... dat wordt dus morgen.. heb al zolang niet gewogen.. denk zelfs dat er qua gewicht niets af is maar wel cm's... ik had vandaag een broek aan die ik voordat de Ramadan begon voor het laatst aan had en hij zat echt lekker.. voorheen zat hij een beetje strak....
Nog effe wat water drinken en de Afvallers kijken op Sbs6 :nijn: en dan lekker slapen
Ik ben er trots op :ego:
verslag
kom harira
8 dadels:lekkerpuh
1 loempia
halve hard gekookt eitje
kopje koffie
1 rgaif gemaakt op cookie haar manier (heerlijk :likje: :likje: )
nu kopje thee omdat het koud en nog voor ik ga slapen een stuk fruit
verslag
kom harira
8 dadels:lekkerpuh
1 loempia
halve hard gekookt eitje
kopje koffie
1 rgaif gemaakt op cookie haar manier (heerlijk :likje: :likje: )
nu kopje thee omdat het koud en nog voor ik ga slapen een stuk fruit
:goedzo: ougti !!
Enkel ik vandaag heb gezondigd :( :( :( :huil:
:goedzo: ougti !!
Enkel ik vandaag heb gezondigd :( :( :( :huil:
heb ook gezondig
want als je naar de recept van cookie gaat kijken bij rgaif dan zul je zien wat ik bedoel
maar get was lekker en g ahet ook niet vaak eten
heel veel honing, nootjes en omdat ik het zout vergeten was heb ik er nog poedersuiker op gestrooid zodat je dat niet zou proeven:hihi: :hihi: :hihi:
heb ook gezondig
want als je naar de recept van cookie gaat kijken bij rgaif dan zul je zien wat ik bedoel
maar get was lekker en g ahet ook niet vaak eten
heel veel honing, nootjes en omdat ik het zout vergeten was heb ik er nog poedersuiker op gestrooid zodat je dat niet zou proeven:hihi: :hihi: :hihi:
:hihi: :hihi:
ja een mens moe wat ga het toch niet weggooien
zonde
dus een oplossing gevonden
deze week vergeet ik overal zout in te doen toch erg
ja een mens moe wat ga het toch niet weggooien
zonde
dus een oplossing gevonden
deze week vergeet ik overal zout in te doen toch erg
dat heb ik vaak ook..ik wil ook niets weggooien...:rolleyes:
zolang het maar niet té veel gebeurt :maf:
liloesh ik spreek je later wel ,
ga mijn bed in als ik nog van het lachen kan bijkomen
Moeskiela
19-10-2005, 22:17
Hallo schatjes :o
Uhhm moeskiela m3aja oe safi.....
*kom harrira
*2 dadels
*eitje
*yoki drink (net een klein kind ben ik, maar vind het zo lekker)
*salade
*stukje brood zalmsalade
*bekertje yoghurt
Kan beter, maar niet gesnoept :D....alleen morgen ga ik dus weer naar mijn neefje toe de chocolade ligt in de kast op de bovenste plank :eek:
Be strong...be strong....en dat geldt ook voor andere dames, ik noem geen namen uhumLiloeshuhm.
Slaap lekker straks :zwaai:
Modesty gaat goed meissie maar ik dacht het deze week alleen beschuit zou worden :confused:
La7biba wel van van de chocolade afblijven:hadj: !! Als je chocolade neemt kun je het beste pure chocolade nemen, bevat minder calorien en minder koolydraten
Hee dames ben net lekker gaan sporten en lekker naar de zonnebank geweest... had effe een boost nodig...:nijn:
Voordat ik ging sporten heb ik nog een plakje wortel cake gehad (I know bad:rolleyes: ). Wilde vandaag ook op de sportschool wegen maar de weegschaal stond al uit... dat wordt dus morgen.. heb al zolang niet gewogen.. denk zelfs dat er qua gewicht niets af is maar wel cm's... ik had vandaag een broek aan die ik voordat de Ramadan begon voor het laatst aan had en hij zat echt lekker.. voorheen zat hij een beetje strak....
Nog effe wat water drinken en de Afvallers kijken op Sbs6 :nijn: en dan lekker slapen
ik zweer het je mag blij zijn dat ik geen eetbuien heb want zit echt niet lekker in me vel,..maar ik zet maar door gewoon,!! ik wou echt aan de beschuit maar voelde me niet lekker en at toch maar de dingen die ik ehct nodig had,!:jammer:
najlae_tanger
20-10-2005, 00:27
WE ZITTEN OP DE 200STE PAGINA....HOERAAAAAAAAAAAA
Hallo schatjes :o
Uhhm moeskiela m3aja oe safi.....
*kom harrira
*2 dadels
*eitje
*yoki drink (net een klein kind ben ik, maar vind het zo lekker)
*salade
*stukje brood zalmsalade
*bekertje yoghurt
Kan beter, maar niet gesnoept :D....alleen morgen ga ik dus weer naar mijn neefje toe de chocolade ligt in de kast op de bovenste plank :eek:
Be strong...be strong....en dat geldt ook voor andere dames, ik noem geen namen uhumLiloeshuhm.
Slaap lekker straks :zwaai:
:ego: :ego:
Vandaag blijf ik daarvan af :D Ik ga mijn tanden meteen poetsen na het drinken van groentensoep en eten van fruit :o
Mijn verslagje bij shor:
1 kleine kom groentensoep
1 naturel danoontje
1 kleine appel
1 cracker
en die groenten met vitaminen :lekkerpuh:
Vraagje aan mijn schatjes : Hoe wegen jullie jezelf? met of zonder kleren ? Want er is namelijk wel een groot verschil natuurlijk. Het verschil als je volledig aangekleed bent, en wanneer je enkel in je ondergoed weegt...
Tot vanavond :kus:
Ik mis trouwens nog vele verslagen !!!! Dat kan niet !! MEIDEN MELDENNNN !!
WE ZITTEN OP DE 200STE PAGINA....HOERAAAAAAAAAAAA
VOOR DAMES VAN AFVALRACE
:hihi: :hihi: Inmiddels alweer 201 ! ik heb aan de moderators gevraagd of ze van deze topic een topper willen maken maar dat moesten ze nog even overleggen of zo,.dus dat zien we dan wel weer,!! ik ben heel blij met al jullie dames ik vind dit dat dit echt een stimulans voor ieder iedereeen valt hier weleeens terug maar je vind het verschrikkelijk om het op te schrijven,!! en al helemaal om daarop bekritiseerd te worden, maar het is wel je stimulans iedereen gaat hier goed ik zie sommige er gwoon uit steken, en dat is altijd mooi om te zien fantatiek naast je mannetje touwtje springen en ondanks datje uitgelachen wordt vind ik het allemaal toppie hoor wat jullie er wel niet voor hebben extra respect voor de getrouwde dames die hebben het een stuk zwaarder als ons hoor kinderen en moeder eten vaak de restjes op van de kinderen of de halve cake die er nog ligt etc.etc. :hihi: (Ik ken het omdat ik het zelf doe bij me kleine zusjes):hihi:
IK WIL GRAAG WEEGDAGEN INSTELLEN VOOR ONS ALLEN HIER WANT HET IS TE CHAOTISCH..DE 1 WAS WOENSDAG DE ANDER VRIJDAG DE ANDER MAANDAG WIL IEDEREEN VERMELDEN WAT VOOR WEEGDAG HIJ WIL AANHOUDEN DAN MAAK IK EEN LIJSTJE GEEN SMOESJES MEER OF DAGEN LATER WEGEN,!! HAHAHA GEWOON POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou zeggen dames kom op ....! nog tien weken te gaan,!! zou het niet fijn zijn om met nieuwe jaar die ene broek aan te kunnen of dat ene rokje.!! of die ene jas die altijd te strak zat,..neem een doel voor ogen en laten we daar met zijn allen voor werken me likes you allemaal hoor schatjes en wees lief voor elkaar met bekritiseren maar dat doen jullie wel hoor!! boesaaaa voor jullie allen!!!
Nassira99
20-10-2005, 09:00
Hallo ladyz!!!!
Ik heb al een aantal dagen niet meer gepost dat is mede te wijten aan de drukte die ik momenteel heb, maar ik heb ook een blessure opgelopen.
Ik hou momenteel geen eetdagboek meer bij, omdat ik zelfs daarvoor geen tijd heb...
Ik kan wel zeggen, dat ik snoep, koek, chips en chocola heb laten staan ( gister 1 blokje pure choco, had het gewoon nodig, had echt last van stress). Verder bij maghreb een broodje met gehakt, eergisteren zelfs een doner etc. In de avondeten eet ik soms mee wat mij ma maakt ( mindere maten dan normaal).
Ik voel me zooooo shaggy, niet normaal!!! Ik maak lange avonden en s'ochtends om 5 uur ben ik al klaarwakker ( en dan slaap ik nie terug). Van trainen is er haast ook geen sprake meer door de drukte die ik heb en door mijn blessure.
Ik zou de draad wel willen oppakken, maar nu gaat het ff niet. Zodra mijn stress periode voorbij is ( volgende week donderdag) zal ik Inshallah weer beginnen.
Tot die tijd dames, doe jullie best, Liloesh stop met eten van chips!!!!!!!!
Modesty ga zo door.
en voor de andere dames , ff doorbijten, het lukt jullie vast en zeker.
Groetjes Nas
achermijnpc
20-10-2005, 09:03
nee hoor ik hou het vol en probeer niet te snoepen. maar ik ga wel hard ja, zo hard dat ik twijfel of mijn weegschaal wel goed werkt :hihi:
dames we houden het vol deze ramadan, waar ik meestal een paar kilos bijkom door al dat gesnoep in de avond
inschallah halen we onze target snel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.