Dames weet niet wat het is maar kom ook niet meer op die sit.e
en Gelukt..?
Ja, nu lukt het wel :D :kus:
f_mouslima2
16-07-2005, 12:51
yeps.. lukt wel gewooon.. zat er net ook op
marocgirlnador
16-07-2005, 12:52
Meid je maakt je nieren zo kapot je moet je aanhouden tot 2a 3 liter niet meer dat is echt niet goed wat je doet hoor :jammer:
Oeps... :o
Maar me vriendin deed het ook nou ze heeft een mooie platte buik.. :confused:
en geen kapotte nieren :o
yeps.. lukt wel gewooon.. zat er net ook op
ik kom er zelf niet op op de 1 of andere manier heel weird.
Oeps... :o
Maar me vriendin deed het ook nou ze heeft een mooie platte buik.. :confused:
en geen kapotte nieren :o
rome is ook niet in 1 dag gebouwd de resultaat en de verschijnselen komen later wel echt meid ik zou kappen ermee gewoon aanhouden wat er vermeld staat anders krijg je er echt last van.
marocgirlnador
16-07-2005, 12:54
Ja, nu lukt het wel :D :kus:
wat lukt waar hebben jullie het over :o
wat lukt waar hebben jullie het over :o
Inkomen op die site afvalraces..
marocgirlnador
16-07-2005, 12:56
rome is ook niet in 1 dag gebouwd de resultaat en de verschijnselen komen later wel echt meid ik zou kappen ermee gewoon aanhouden wat er vermeld staat anders krijg je er echt last van.
Zal k doen zuster..:D :o
Zal k doen zuster..:D :o
Gelukkig maar zina..
TE VEEL WATER DRINKEN.
Dat is erg gevaarlijk!!!!!!! Als je danst, is een glas per half uur genoeg. Als je te veel water drinkt, kun je watervergiftiging krijgen.
marocgirlnador
16-07-2005, 13:06
Gelukkig maar zina..
TE VEEL WATER DRINKEN.
Dat is erg gevaarlijk!!!!!!! Als je danst, is een glas per half uur genoeg. Als je te veel water drinkt, kun je watervergiftiging krijgen.
wooooowwww :eek:
dat wist ik niet ik ga er onmiddelijk mee kappen...en door dat folie shit heb ik overal uitslag op mijn buik :traan1: !!!
Het jeukt onwijs..:(!!!
dat wist ik niet ik ga er onmiddelijk mee kappen...en door dat folie shit heb ik overal uitslag op mijn buik :traan1: !!!
uitslag? Dat verandert de zaak, ik wilde het zelf nog proberen
beetje vreemd hoor meid..! :nerd:
marocgirlnador
16-07-2005, 13:12
Ik deed het....het is echt zo je gaat veel zweten..maar als ik ging slapen dan kreeg ik egt tintelen in me rug en was me huid zo rood als wat..Ik keek uiteindelijk in de spiegel hoe erg het was zag ikallemaal van die kleine pukkels...et zag er niet uit :o !!
whaha je laat mij lachen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.