Ik beloon mezelf als alles er af met een horloge van Vendoux!!!
Wowwwwwwwwwwww:eek:
Je verdient het meissie,!!!! :D
en als ik dan ergens ga ga hij vertellen mijn ma die heeft geen ramadan
vanaf mirgen zit hij op shcool dus geen probleem
vandaag was ook heel weinig 2 druppels bij de shor en 1 klein beetje in de ochtend sinds dan niets meer
hallo dames
heb gisteren nog 1 gebraade kippepootje genomen met spruitjes
2 glassen appelsiensap
net voor de shor werd ik ongesteld
dus heb 1 kleine stukje stokbrood met kaas en gehakt genomen en water
(in de ochtend kan ik niet eten ilias is thuis)
net een bekertje yougurt met muesli
en zometeen een appel
iedereen is weer goed gemotiveerd door Modesty
vandaag al de 13 de dag van ramadan
wat gaat dat toch snel voorbij
Modesty is echt onze drijfveer :sjans:
zij heeft heel veel tijd voor het internet zeg maar dat ze er bij woont
Wowwwwwwwwwwww:eek:
Je verdient het meissie,!!!! :D
Ik heb de horloge ook als achtergrond op mijn laptop staan van mijn werk... dan weet ik ook tenminste waarvoor ik iedere dag zoveel uren maak..
http://www.vendoux.nl/images/ls11800crocwhite.jpg
heel mooi
dus meid kom op
daar doe je het toch zeker voor
en als ik dan ergens ga ga hij vertellen mijn ma die heeft geen ramadan
vanaf mirgen zit hij op shcool dus geen probleem
vandaag was ook heel weinig 2 druppels bij de shor en 1 klein beetje in de ochtend sinds dan niets meer
Jongentjes ook altijd :hihi:
Modesty is echt onze drijfveer :sjans:
Aaaah lieffie dank je wel hoor hihi, me likes you too schatjuh!!!. :sjans:
P.S DIE HORLOGE IS GEWOON GRUWELIJK FENNA, WAJOW HAHAH...HOE DUUR KOST ZO'N 1 EIGENLIJK:p
ja dus je moet echt oppassen maar ja
morgen weer een dag
Dat horloge is echt mooi, vooral in het lichtblauw
Aaaah lieffie dank je wel hoor hihi, me likes you too schatjuh!!!. :sjans:
P.S DIE HORLOGE IS GEWOON GRUWELIJK FENNA, WAJOW HAHAH...HOE DUUR KOST ZO'N 1 EIGENLIJK:p
Prijs valt op zich wel mee rond de €300,-... echt als ik mijn doel heb gehaald ga ik het kopen... het moet echt een betekenis voor me hebben.. ik heb ook nog een ander model gezien die ik echt super vind ben nog een beetje aan het twijfelen.. maar een Vendoux horloge komt er hoe dan ook zeker!!
Dat horloge is echt mooi, vooral in het lichtblauw
De horloge die ik geplaats heb ik met een witte band, maar je hebt hem ook met lichtblauw, zwart, roze noem maar op. Je kunt de bandjes ook los kopen.. leuk voor de afwisseling
zij heeft heel veel tijd voor het internet zeg maar dat ze er bij woont
:hihi: :hihi: :o
De horloge die ik geplaats heb ik met een witte band, maar je hebt hem ook met lichtblauw, zwart, roze noem maar op. Je kunt de bandjes ook los kopen.. leuk voor de afwisseling
Ik ben echt een horloge gek:maf2:
Goed gegeten :goedzo: .. Pompoensoep heeft dus gesmaakt :hihi: Ik weet wat je bedoelt heb het een keer bij een vriendin gegeten maar kan even niet op de naam komen...
Kan het zijn dat je een spier in je onderbuik verrekt hebt?? Allah sefiek
Ja het is echt lekker :$ Ik kan zo nog VEEL MEER ETEN !!
Je weet wat ik bedoel??? :D Zou je erachter kunnen vragen :o :o ..IK WIL HET ECHT MAKEN :o Ik vond het zo lekker, het wordt gemaakt met een speciaal vorm enzo yak? Ik wil het echt kunnen :(
Ik weet niet of ik een spier heb verrekt, momenteel voel ik niets meer..ik ga dan deze avond enkele oefeningen doen. Ik denk dat ik te weinig sport, daarom dat mijn buikomtrek niet is veranderd sinds ik met dieten ben begonnen (ondertussen al 3 maanden) :confused:
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.