Classy.Lady
15-07-2005, 13:03
Ik heb het lidmaatschap aangevraagd, wat nu?
En dan ben je lid..:D
En dan ben je lid..:D
lukt niet :o :(
Classy.Lady
15-07-2005, 13:20
lukt niet :o :(
Je bent echt lid hoor.Heb je zelf nog toegevoegd.
http://groups.msn.com/SuperAfvalRace/_whatsnew.msnw
als ik op die link klik krijg ik :
Dit gebied is alleen voor leden
Om toegang tot dit gebied te krijgen moet je lid zijn van deze groep.
Wil je lid worden van deze groep?
Als je lid wordt, krijg je toegang tot alle gebieden van deze groep. De groepsbeheerder accepteert momenteel lidmaatschapsaanvragen.
Het lidmaatschap aanvragen
:( :( :( :(
je bent lid bovenaan kan je ook probeer om je aan te melden
Nu is het gelukt :o Djazakka Allahoe Ghayran !! :D
sorry modesty voelde zich vandaag een beetje ziek...!! dus daardoor was ik er bijna niet...dames..
marocgirlnador
15-07-2005, 20:38
OKey ik heb hier lang niet op gereageerd maar ik kan jullie zeggen ik ben nog steeds bezig met mijn dieeet.....Water dieeet en gezond eten dat is wat ik doe ...DAARDOOR HEB IK EGT EEN PLASZIEKTE....Ik moet zo vaak de wc bezoeken in de nagt wel 3 4 keer..Niet normaal als ik buiten loop moet ik zo nodig het is zo extreem maar goed ben benieuwd wat het oplevert...:o....Ik drink egt liters water gister heb ik zes liter op...en eet niet meer zoveel tenminste eet alleen nog een beetje fruit en me me avondeten...ontbijt ook nog wel maar verminder alles en probeer alles zo gezondmogelijk te houden..zoals vandaag was het alleen maar crackers en water..:)...Zo heb nu wel een beetje te veel gezegd..uh uh uh":o
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat..??
XxXRoffie..!
Weeral hetzelfde bericht: HOE KOMT DIT NU??? :( :( I don't like it !!! :huil:
Als je lid wordt, krijg je toegang tot alle gebieden van deze groep. De groepsbeheerder accepteert momenteel lidmaatschapsaanvragen.
@ Modesty: ALLAHY SHAFIEK :kus: :kus:
OKey ik heb hier lang niet op gereageerd maar ik kan jullie zeggen ik ben nog steeds bezig met mijn dieeet.....Water dieeet en gezond eten dat is wat ik doe ...DAARDOOR HEB IK EGT EEN PLASZIEKTE....Ik moet zo vaak de wc bezoeken in de nagt wel 3 4 keer..Niet normaal als ik buiten loop moet ik zo nodig het is zo extreem maar goed ben benieuwd wat het oplevert...:o....Ik drink egt liters water gister heb ik zes liter op...en eet niet meer zoveel tenminste eet alleen nog een beetje fruit en me me avondeten...ontbijt ook nog wel maar verminder alles en probeer alles zo gezondmogelijk te houden..zoals vandaag was het alleen maar crackers en water..:)...Zo heb nu wel een beetje te veel gezegd..uh uh uh":o
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat..??
XxXRoffie..!
Meid je maakt je nieren zo kapot je moet je aanhouden tot 2a 3 liter niet meer dat is echt niet goed wat je doet hoor :jammer:
Weeral hetzelfde bericht: HOE KOMT DIT NU??? :( :( I don't like it !!! :huil:
@ Modesty: ALLAHY SHAFIEK :kus: :kus:
maar meid je hebt wel een berichtje achtergelaten is het nou wel gelukt dan?
maar meid je hebt wel een berichtje achtergelaten is het nou wel gelukt dan?
Deze middag wel ja, nu krijg ik weer hetzelfde
Als ik mails open die ik van de forum ontvang, en om via die weg op de forum geraken, krijg ik weeral hetzelfde bericht :(
ik snap het niet ik kom niet op pagina..19 Liloesh ik kan het niet zien wat je laatste reactie is dus pm me maar even oke>>!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.