Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hey hey dames
Ik zie dat het al heel goed gaat !
Ik zie dat het bij sommige lukt met alleen minder te eten. Dat heb ik zo vaak geprobeerd, ik moet er ook bij sporten en dan niet zo weinig maar echt minimaal 3 uur per week. om wat te kunnen zien.
Wie doet het SB diet? en is dat makkelijk te doen?
Succes dames... wil mijn kilootjes verliezen in 5 weekjes denken jullie dat het me lukt?
Nou dan zal je wel echt je moeten doen hoor! maar je wil der tien kwijt waarom pak je er gewoon geen tien weken voor of meer,? dat je gewoon gezond afvalt halve kilo tot kilo per week...dan weet je ook dat het niet meer aankomt meid.
meiden de dag ging goed heb als avond eten, sla en vis,
een beker goedemorgen en net een ijsje
mag dus niet klagen
hoe ging het hier vandaag
de nieuwe dames welkom en succes
Classy.Lady
14-07-2005, 21:26
Dames ik ben met een Msn Community begonnen voor ons.
Zijn er dames die mee willen helpen?
Het wordt een besloten Msngroep, dus alleen degene die echt willen afvallen kunnen lid worden en een kijkje nemen.
Zo hebben we geen pottenkijkers..:lekkerpuh
Het wordt een besloten Msngroep, dus alleen degene die echt willen afvallen kunnen lid worden en een kijkje nemen.
wat moet er allemaal gedaan worden ik heb tijd zat overdag dus laat maar iets weten
Classy.Lady
14-07-2005, 21:56
Dames dit is de groep:
http://groups.msn.com/SuperAfvalRace
Ik wil ook wel mee doen!! Ik had mezelf voor genomen om na het avondeten niets meer te eten maar helaas kon ik de verleiding niet weer staan. Ik ging bij wat vrienden op visite en ik moest wat nemen. Ik heb 2 hapjes aardbeientaart gehad en 5 pringels........... :jammer:
Maar ik heb voordat ik ging slapen veel water met citroen gedronken.
Ben gisteren niet meer gaan sporten maar ik heb thuis een aantal oefeningen gedaan.
Vanochtend heb voor mezelf een fruitshake gemaakt (druiven, aardbeien, appel en perzik) ik heb het in een flesje gedaan (0.5L). Dit is mijn ontbijt. Voor de lunch staat er salade met kip op het progamma.
P.s Mijn buikje is al iets strakker :banana:
Ik wil ook wel mee doen!! Ik had mezelf voor genomen om na het avondeten niets meer te eten maar helaas kon ik de verleiding niet weer staan. Ik ging bij wat vrienden op visite en ik moest wat nemen. Ik heb 2 hapjes aardbeientaart gehad en 5 pringels........... :jammer:
Ben gisteren niet meer gaan sporten maar ik heb thuis een aantal oefeningen gedaan.
Vanochtend heb voor mezelf een fruitshake gemaakt (druiven, aardbeien, appel en perzik) ik heb het in een flesje gedaan (0.5L). Dit is mijn ontbijt. Voor de lunch staat er salade met kip op het progamma.
Asalaam aleykoum,
strakke buik yak? door :banana: te doen ? :hihi:
En ik doe ook mee !!! :maf:
Ik ben helemaal happy, heb ook echt het gevoel dat het deze keer gaat lukken met de hulp van jullie :kus:
Heb de afgelopen dagen iedere avond 100 sit ups gedaan. Ik ben van plan me morgen te gaan wegen aangezien ik naar de sportschool ga ik ben benieuwd!! Of zal ik wachten tot volgende week??
Classy.Lady
15-07-2005, 10:33
You Go Girl! :goedzo:
Wie kan me vertellen wanneer het best is om te wegen? s morgens voor je eet? s avonds?
Wie kan me vertellen wanneer het best is om te wegen? s morgens voor je eet? s avonds?
Van mijn sportleraar heb ik begrepen dat het niets uitmaakt. Alleen je vocht- vet verhouding is anders. 's Ochtends is je vetpercentage lager dan in de avond.
het beste is in de morgen nadat je naar de wc bent geweet
en dat altijd als regel te houden
gistern heb ik ook gezondig met een magnum vanmorgen zo een ontzettende spijt van gehad
maar vandaag gaan we er gewoon afblijven
en verder gaan waar we gebleven waren
dames zet hem op he..!! http://groups.msn.com/SuperAfvalRace (meld je maar aan) anoniem we gaan deze keer het keihard aanpakken met zijn allen he!! hihi
het beste is in de morgen nadat je naar de wc bent geweet
en dat altijd als regel te houden
gistern heb ik ook gezondig met een magnum vanmorgen zo een ontzettende spijt van gehad
maar vandaag gaan we er gewoon afblijven
en verder gaan waar we gebleven waren
That's the spirit, je bent tenslotte al 8 kilo kwijt!! :goedzo:
dames zet hem op he..!! http://groups.msn.com/SuperAfvalRace (meld je maar aan) anoniem we gaan deze keer het keihard aanpakken met zijn allen he!! hihi
Ik heb het lidmaatschap aangevraagd, wat nu?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.