Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Kielsegirl
11-10-2005, 12:09
Ok meisjes thnx voor al degene die hebben gereageerd...
Modesty wat je voor me had opgeschreven om proberen et eten...is teveel...
Maar ik ga proberen om wat meer groenten binnen te krijgen want die zijn t belangrijkste...Heb al gezegd voor m'n moeder dat ze voor mij slaatje moest klaarmaken met beetje surimi...Dan heb ik een beetje van alles binnen...en een beetje water-en galiameloen... En ook beetje bewegen natuurlijk...kga trug beginnen met touwtjespringen ofzo...
InshAllah kom ik strax na maghreb nog online en dan schrijf ik neer of ik het goed gedaan heb of niet..Anders morgen...
So thnx voor de informatie allemaal...
xxx
We hebben het in feite ook niet over vetverbranden maar om de spijsvertering opgang te brengen... als je dus niet eet dan gaat je lichaam andere reserves verbruiken voordat hij vet gaat verbruiken denk daarbij aan spiermassa.. Vetreserves worden pas bij een minimale inspanning van 30 minuten en een hogere bloeddruk verbruikt. Mijn sportleraar gaf aan dat water (of andere dranken) niet de spijsvertering op gang brengt maar je een vol gevoel geeft... conclusie die je kunt opmaken is dus dat je moet eten om je spijsvertering op gang te brengen.
spijsvertering is wat anders,! en wie wil opstaan er voor moet zelf weten ik vind het niet belangrijk om er voor op te staan ik verbrand nu ook vet en eet sochtends ook niet me vetpercentage zakt...dus tjaaa de theorie kan van mij eerlijk gezegt een beetje de boom in:confused:
Ok meisjes thnx voor al degene die hebben gereageerd...
Modesty wat je voor me had opgeschreven om proberen et eten...is teveel...
Maar ik ga proberen om wat meer groenten binnen te krijgen want die zijn t belangrijkste...Heb al gezegd voor m'n moeder dat ze voor mij slaatje moest klaarmaken met beetje surimi...Dan heb ik een beetje van alles binnen...en een beetje water-en galiameloen... En ook beetje bewegen natuurlijk...kga trug beginnen met touwtjespringen ofzo...
InshAllah kom ik strax na maghreb nog online en dan schrijf ik neer of ik het goed gedaan heb of niet..Anders morgen...
So thnx voor de informatie allemaal...
xxx
Het waren ook tips meid, je moet voor jezellf kijken wat je het beste kan eten succes
Kielsegirl
11-10-2005, 12:42
Het waren ook tips meid, je moet voor jezellf kijken wat je het beste kan eten succes
Ja, hartelijk bedankt hoor...;)
Good luck!
wat kunnen jullie schrijven
had ineens gisteren zin in frietjes komt door SELLY
zij zei dat ze zin in patat had dus bleef dat de hele dag door mijn gedachten draaien
maar heb niet veel gegeten er van en zonder saus
maar gister toen ik lach te slapen kwam mijn zus in mijn droom voor en die zei je bent dik geworden:traan1:
dus ik eet geen patat meer nu
Solly :traan1: was niet mn bedoeling :hihi:
Nou ik kwam gisteren thuis, mn man zat thuis met mn dochter en hij vroeg wat te maken, ik zeg maak maar patat alsjeblieft!! :hihi:
Gelukkig heeft tie het niet gedaan, ik had gevraagd om me tegen te houden als ik mn boekje te buiten zou gaan. Dus hij had salade gemaakt met die broodjes.
Nou ik vind nog dat je je goed gehouden hebt hoor Sai77!!!! een paar frietjes is echt geen zonde :goedzo:
chainreaction
11-10-2005, 15:42
ik ben blijkbaar 3 kilo afgevallen!:)
maja ik zi et alleen niet..en ik ben egt uitgedroogd ik drink zo weinig nu..ik kan niet na magreb nog 2 liter water drinke
wie heeft hier ook last van?
ik ben blijkbaar 3 kilo afgevallen!:)
maja ik zi et alleen niet..en ik ben egt uitgedroogd ik drink zo weinig nu..ik kan niet na magreb nog 2 liter water drinke
wie heeft hier ook last van?
ik begrijp wat je bedoelt, maar gewoon doen meid. en neit achter elkaar, want dan krijg je zo n enorme vol gevoel. gewoon in slokjes.
vraagje: om de hoeveel dagen wegen jullie jezelf?
achermijnpc
11-10-2005, 16:00
ik weeg me elke dag voor ftor,is gewoon ziekelijk ik weet het maar toch pff ik kan het niet afleren.
Ik sta niet op voor shor, ik sta momenteel vast op 1 gewicht pff heel irritant dus ga vandaag echt harder me best doen....
ik ook :( :(
Heb vandaag Medische controle gehad , ik woog op dat moment 57,8 kg..ik had wel wat water gedronken enzo...dus komt erop neer dat mijn gewicht nog STEEDS 57kg is :( :(
Maar deze week ga ik ook hééél braaf zijn, vettigheid spreekt me niet echt aan, dus InchAllah ga ik wat kwijt zijn :$
:kus:
ik weeg me elke dag voor ftor,is gewoon ziekelijk ik weet het maar toch pff ik kan het niet afleren.
meid dat werkt demotiverend! haha, want je kan nooit binnen 1 dag een kilo afvallen ofzo toch. ik blijf al maaaaaanden steken op 1 gewicht. dat is pas frustrerend!!
achermijnpc
11-10-2005, 16:38
meid dat werkt demotiverend! haha, want je kan nooit binnen 1 dag een kilo afvallen ofzo toch. ik blijf al maaaaaanden steken op 1 gewicht. dat is pas frustrerend!!
:traan1: ik weet het, maar ik ben al blij met mijn 4 kilo die er af is, pffff ik hoop dat ik snel de rest kwijt ben inschallah ;)
:traan1: ik weet het, maar ik ben al blij met mijn 4 kilo die er af is, pffff ik hoop dat ik snel de rest kwijt ben inschallah ;)
Ik hoop het ook voor je, het zal je gegarandeerd lukken inchaAllah! Ramadan is toch wel een raar moment om te lijnen. het is best moeilijk hoor, ook al lijkt het niet zo.
in hoeveel tijd heb je die 4kg kwijt geraakt en train je er ook bij?
ik ook :( :(
Heb vandaag Medische controle gehad , ik woog op dat moment 57,8 kg..ik had wel wat water gedronken enzo...dus komt erop neer dat mijn gewicht nog STEEDS 57kg is :( :(
Maar deze week ga ik ook hééél braaf zijn, vettigheid spreekt me niet echt aan, dus InchAllah ga ik wat kwijt zijn :$
:kus:
Ooh meissie je weet de aanhouder wint toch ik heb vandaag echt veel bewogen echt veel gefietst niet normaal ik was helemaal en vet sjaggie vandaag ik kreeg voor de ftor spontaan een huilbui het werd me even te veel:traan1: ...maar voel me nou weer wat beter, ben nog wel versuft ik drink strax een redd bull want moet nog een nacht tegenaan met werken.:traan1:
Meissie volhouden oke....kusje.!!
Ik hoop het ook voor je, het zal je gegarandeerd lukken inchaAllah! Ramadan is toch wel een raar moment om te lijnen. het is best moeilijk hoor, ook al lijkt het niet zo.
in hoeveel tijd heb je die 4kg kwijt geraakt en train je er ook bij?
Pff het is vet moeilijk om in de ramadan af te vallen ik heb vanmiddag echt veel vette koekjes gehaald het oog wil meer als de maag...nu heb ik er al geen zin meer in hihi!!:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.