Nassira99
07-10-2005, 20:14
Hey dames nog steeds aan tafel? Niet te veel snoepen:hadj: !
We hebben vandaag visite me mama heeft echt veel eten gemaakt maar ik wist me in te houden:
*3 dadels
*klein stukje pizza
*klein stukje chebakia
*klein stukje msemen
*2 glazen kruidenthee
Ben even naar boven gevlucht kan op dit moment even niet tegen de drukte :maf:
Jij hebt best goed gegeten zeg!!!! Alleen hoe groot is die stukje pizza, chebakia en msemen>>>;) ;)
Netjes dame:goedzo:
Nassira99
07-10-2005, 20:17
Ik kom net van het afwassen en ik ben van mening dat ik gezondigd heb. Hier komt ie dan...
1 dadel, 1 vijg
1 groente cup a soup
1/4 bruin stokbrood gevuld met 1 kipburger (freaky!!!!! kreeg het met moeite op)+sla en tomaat.
In principe ziet het best goed uit, alleen vult het ontzettend snel en mijn buik is helemaal bol nu.
Dus zal ik me straks moeten inhouden.
Yallah dames!!!!!
Ik wil reactie's zien!!
Nou hier ben ik weer met mn eetverslagje :D
- 1 dadel
- 1 kop Turkse linzensoep
- 1 minipizza'tje
- Beetje bietensalade
- Beetje wortelsalade
- 1 Longdrinkglas zelfgemaakte sinasappelwortelsap. [dit drink k nu ipv dat ik 2 appels eet:hihi:]
- 1 klein glaasje cola light. (had prik nodig)
Straks ga ik nog anderhalf liter water drinken. :)
Liefs,
La7biba.
Ik ben wel centimeters verloren op me buik maar nix op de weegschaal weer heel frusterend ik weet dat ik er niet op mag letten maar dat doe je toch automatisch kon wel huilen van frustratie ramadan is altijd een moeilijke maand voor mij om af te vallen ook al sport ik en eet ik zo weinig:traan1:
DUS DEZE WEEK STA IK GELIJK...NIX ERAF BIJ MOI :traan1: :traan1: :traan1:
Blijf de moed hoog houden, je weet dondersgoed dat iedereen z'n momenten krijgt dat het gewicht hetzelfde blijft. Dus niks zondigen/junkfood/etc.!! Gewoon doorgaan met hoe je bezig was!! Komt goed :goedzo:
Bij mij is er ook nog niks veranderd, maar dat komt omdat ik pas begonnen ben. Ik moet zeggen dat ik het een moeilijke tijd vind om juist minder en gezonder te gaan eten. Het is een maand waarin lekkere dingen gekookt (en gebakken) worden. Een maand waarin ik me niet lijk te beheersen. Daarom ben ik van plan om deze maand het dieten te staken en na de ramadan opnieuw te beginnen. Wens jullie allemaal veel succes verder.
Ben je zeker je van je zaak? :o
Salaam aleykoum schatjes inoo!!!
Bij mij verloopt het niet zo goed, heb gezondigd..WEERAL :( :( :(
Ik zie er zo hard tegen op deze maand, zolang ik op gewicht kan blijven ben ik blij, dan herpak ik me na de Ramadhaan terug...maar het is zo moeilijk: chabakia, koffiekoeken, chocolade...:( :( :(
:huil:
ik kan me elke moment volproppen :huil:
pakje koekjes op :(
aaah liloesh 1 dagje in de week mag wel als het maar niet elke dag gebeurt hoor..!!!..:hadj:
Modesty owee als je junkfood gaat eten :hadj: Ik kom echt naar je toe..... spring direct in de auto...... het gaat ook om de cm je houdt gewoon meer vocht vast okee... blijf volhouden anders ga ik het ook opgeven :hihi:
Okee je mag best een dagje in de week zondigen maar dan niet te veel hé..... Ik denk dat ik morgen ga zondigen... heb mijn moeder beloofd dat ik morgen ga koken (zij hoeft alleen voor de soep te zorgen) en ik doe de rest
Ik ga morgen echt uitslapen... ben al hele de week vanaf 05.15 uur wakker en heb echt lange dagen gemaakt deze week en ook 2 keer gesport... ga vanavond weer joggen. Smakkelijk voor straks schatjes... ga mama even in de kijken helpen we hebben vanavond eters...
:o :o telaat modesty heeft al lekker gezondigt hihi.!! :hihi: maar het viel nog wel mee hoor tijdens ftor heb ik dus 1 kom harira gehad en 2broodjes gevuld met gehakt..kleine broodjes hoor soort van pita dun brood,! en 1 glas melk.!!..
Toenging ik naar de stad met me moeder en met me zusjes die patat bleef maar in me hoofd rondspoken en me kleine zusje van 5 is gek op patat vroeg al maanden wanneer gaan we patatjes samen eten dacht oke vandaag haal ik 2 puntzakken, ik me moeder en 2 zusjes, !! en vier kleine milkshakes,..ik had vanillie milkshake maar het vreemde was toen ik aan de patat begon na 10patatjes denk nog niet eens had ik er al genoeg van en geen zin in,zat nog vol natuurlijk van ftor ook al was het meer als 2.5uur geleden maar had geen zin meer denk dat ik gewoon even die smaak wou pakken maar me milkshake heb ik wel helemaal opgedronken :o zoo ik heb gezondigd nu weer een week keihard dieten.!!! :hihi:
najlae_tanger
08-10-2005, 00:15
Hallo allemaal!!!!
Zoals ik gister heb aangegeven kon ik die kipsate toch niet laten staan, dus heb ik 2 stukjes genomen zonder brood.
Shor: 1/8 marokkaans brood ( die je in een grote pan bakt) met smeerkaas + sla en 1 bruin bolletje met kipfilet. Verder veel gedronken.
Modesty jou probleem heb ik dus ook, ik ben in de laatste 2 weken geen 1 grammetje afgevallen en dat is zeerrrrr frustrerend. Je let telkens op wat je eet, je traint en drinkt veel water, maar alsnog weeg je hetzelfde.
Voor de rest dames eten jullie goed, dus het gaat wel oke!!!
Achtermijnpc ik denk dat je later in de avond denk aan rond 21 uur nog wel wat moet eten, denk daarbij aan een salade met komkommer, sla en tomaat, of 1tje met geroosterd paprika, tomaatjes, sperciboontjes etc. Je kan natuurlijk ook 2 beschuitjes/ crackers/ knakebrot ( wasa) nemen met jam of kaas. Er zijn meerdere mogelijkheden, maar ik noemde maar een paar voorbeelden.
Verder ben ik benieuwd hoe het met najlaetanger gaat, volgens mij heeft zij al een tijdje niet meer gereageerd hiero.
Over 3 uutjes mogen we weer eten, eet smakelijk alvast
Wahaha dankjewel dat je nog aan me dacht lieverd:kus:
Nou sinds de ramadan begonnen is, gaat het 1 en al slecht met het dieet, tis niet eens dieet te noemen, ja aankom-dieet ja!
Want kom alleen maar aan, prop me na maghreb letterlijk vol met alles en nog wat, alleen maar ongezonde dingen. Wilde er ook mee kappen, had et ook aangegeven..
Modesty heeft me gisteravond op msn een peptalk gegeven en wilde het vandaag nog proberen, ben 1,5 uur wezen sporten in de sportschool, iets wat ik sinds de ramadan al niet meer heb gedaan.
Shor: 2 sneetjes brood met la vach qui rit..
veel water..
en magreb: 1 kom 7arira..
2 grote punten pastilla met kipvulling. 1 glas thee en halve liter ranja en veel water voor de rest. na het sporten 1 magere yoghurt met zoetstof en nog beetje gesnoept van de bastilla..
nog steeds erg slecht, maar minder dan voorgaande dagen
KaNaFaKa
08-10-2005, 01:03
Suc6 dames en wel jullie best doen he :likje:
Suc6 dames en wel jullie best doen he :likje:
Mijn dames doen altijd hun best hihi maar bedankt.!! :o
Wahaha dankjewel dat je nog aan me dacht lieverd:kus:
Nou sinds de ramadan begonnen is, gaat het 1 en al slecht met het dieet, tis niet eens dieet te noemen, ja aankom-dieet ja!
Want kom alleen maar aan, prop me na maghreb letterlijk vol met alles en nog wat, alleen maar ongezonde dingen. Wilde er ook mee kappen, had et ook aangegeven..
Modesty heeft me gisteravond op msn een peptalk gegeven en wilde het vandaag nog proberen, ben 1,5 uur wezen sporten in de sportschool, iets wat ik sinds de ramadan al niet meer heb gedaan.
Shor: 2 sneetjes brood met la vach qui rit..
veel water..
en magreb: 1 kom 7arira..
2 grote punten pastilla met kipvulling. 1 glas thee en halve liter ranja en veel water voor de rest. na het sporten 1 magere yoghurt met zoetstof en nog beetje gesnoept van de bastilla..
nog steeds erg slecht, maar minder dan voorgaande dagen
Nou meid ik ben heel trots op je hoor het ging beter als de voorgaande dagen en je hebt ook nog een gesport straf jezelf niet je weet wat ik tegen je zei!! BLIJF POSTIEF DENKEN OKE...kuzzzz
KaNaFaKa
08-10-2005, 02:56
Mijn dames doen altijd hun best hihi maar bedankt.!! :o
'Mijn dames'? hahahahaha je lijkt Billy Banks wel.. Heb je ook een eigen sportschool dan :lekkerpuh
:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.