Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
De eerste dagen zijn echt het zwaarst.......... keep up the spirit
Vandaag heb ik het zo ontzettend druk dat een eetbui echt er in zit ik vecht er wel tegen pfff hele ochtend moest ik winkelen met me moeder omdat ze vandaag vertrekken naar maroc toen snel naar me zusje van school nog es telaat ook meskina stond ze bij een boom op me te wachten direct door naar huis spullen neergedropt en naar boven inloggen op me werk pff werken tot 5 dan even rust beginnen om kwart voor 8weer tot laat in de nacht bah....bah ...echt geen zin heb zulke zere voeten a jema haha!! :hihi: maarr we blijven volhouden..heb net maar halve liter gedronken had vanochtend geen tijd en had maar 1 glas thee gedronken...
Modesty, hoeveel kilo's wil je verliezen (zie namelijk geen ondertekening van je)??
Tien kilo is mijn hoofddoel op het moment als ik dan niet tevreden ben ga ik door ben ik tevreden stop ik.!
Vandaag heb ik het zo ontzettend druk dat een eetbui echt er in zit ik vecht er wel tegen pfff hele ochtend moest ik winkelen met me moeder omdat ze vandaag vertrekken naar maroc toen snel naar me zusje van school nog es telaat ook meskina stond ze bij een boom op me te wachten direct door naar huis spullen neergedropt en naar boven inloggen op me werk pff werken tot 5 dan even rust beginnen om kwart voor 8weer tot laat in de nacht bah....bah ...echt geen zin heb zulke zere voeten a jema haha!! :hihi: maarr we blijven volhouden..heb net maar halve liter gedronken had vanochtend geen tijd en had maar 1 glas thee gedronken...
Meissie je moet wel wat eten!! Anders krijg je echt een vreetbui.
Als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik je een lekkere salade komen brengen :banana:
f_mouslima2
14-07-2005, 12:24
gaat goed hier..!
mijn ontbijt vandaag: 2sneentjes bruinbrood en n hele barad d' atay..(pot thee) :D zonder suiker!
en al bijna n liter water weggewerkt.. ga zo boodschappen doen nu.. sinaasappels tomaat,magere yoghurt en kwark staan op t t lijstje :D
tot laters inshallah.. :kus:
Meissie je moet wel wat eten!! Anders krijg je echt een vreetbui.
Als ik bij je in de buurt zou wonen zou ik je een lekkere salade komen brengen :banana:
haai hihi jaa ik heb net even snel 2 broodjes gemaakt met kaas helaas wel witbrood er was geen bruin snik! en verder probeer ik veel te drinken vandaag hihi!! wel heel lief van je
Asalaam aleykoum Iederen !!! :D
Ik moet wat bekennen :o Ik kan niet afblijven van dadels , HELP ME !! Ze liggen bij ons in de koelkast, en elke keer als ik de koelkast opendoe dan moet ik zeker 1 dadel nemen...I need help :( :(
Dadels zijn toch niet heel slecht? Beperk je tot 1 dadel per dag zie het als een beloning
Asalaam aleykoum Iederen !!! :D
Ik moet wat bekennen :o Ik kan niet afblijven van dadels , HELP ME !! Ze liggen bij ons in de koelkast, en elke keer als ik de koelkast opendoe dan moet ik zeker 1 dadel nemen...I need help :( :(
gisteren had ik ook zoiets ik zag dat me moeder frikandellen klaar had gemaakt en zoo..en ik pakte 1 wou echt opeten er was nog maar 1 en niemand wou meer want hun hadden al gegeten maar ik wist dat ie slecht voor me zou zijn wat deed ik gooide hem in prullebak zag hem zo liggen tussen het vuil dacht gadverdamme hahaah
gaat goed hier..!
mijn ontbijt vandaag: 2sneentjes bruinbrood en n hele barad d' atay..(pot thee) :D zonder suiker!
en al bijna n liter water weggewerkt.. ga zo boodschappen doen nu.. sinaasappels tomaat,magere yoghurt en kwark staan op t t lijstje :D
tot laters inshallah.. :kus:
:D Heey doe jijhet ziekenhuisdieet??
gisteren had ik ook zoiets ik zag dat me moeder frikandellen klaar had gemaakt en zoo..en ik pakte 1 wou echt opeten er was nog maar 1 en niemand wou meer want hun hadden al gegeten maar ik wist dat ie slecht voor me zou zijn wat deed ik gooide hem in prullebak zag hem zo liggen tussen het vuil dacht gadverdamme hahaah
Echt goed van je :goedzo: . Ik ben trots op je!!
Echt goed van je :goedzo: . Ik ben trots op je!!
:o aaah was wel moeilijk hoor hahah!!
sommig dames eten echt te weinig en niet op regelmatige tijdstippen
dan kan je nog zo veel sporten als je wilt het helpt je toch niet
dus dames om de 2,5 of 3 uur iets eten, en als je voor het slapen gaan nog honger hebt
gewoon iets van groenten nemen
liloesh verstop die dadels goed in de koelkast dat je er niet bij kan
want te veel is ook niet goed voor je , RAmadan komt er aan en daar eten we er al genoeg van
vandaag hou ik een dagje fase 1 en dat gaat weer goed
heb om 9 uur een kopje thee op en een omelet met champingons,
en heel veel water tussen door gedronken
en nu heb ik een slaatje op met vis en erwten en komkommer heerlijk koud, en standaard een kopje nescafe
dus meiden kom op
sommig dames eten echt te weinig en niet op regelmatige tijdstippen
dan kan je nog zo veel sporten als je wilt het helpt je toch niet
dus dames om de 2,5 of 3 uur iets eten, en als je voor het slapen gaan nog honger hebt
gewoon iets van groenten nemen
liloesh verstop die dadels goed in de koelkast dat je er niet bij kan
want te veel is ook niet goed voor je , RAmadan komt er aan en daar eten we er al genoeg van
vandaag hou ik een dagje fase 1 en dat gaat weer goed
heb om 9 uur een kopje thee op en een omelet met champingons,
en heel veel water tussen door gedronken
en nu heb ik een slaatje op met vis en erwten en komkommer heerlijk koud, en standaard een kopje nescafe
dus meiden kom op
ja je hebt wel gelijk maar goed ik leef van de 24uur op een dag 20uur ben ik gewoon actief dus dan kan ik soms gewoon op de raarste momenten gaan eten vaak krijg ik ook snachts honger omdat ik overdag slecht gegeten heb of bijna niet dus dan zit ik om 1uur snaachts nog aan brood en weet ik ut maar dat probeer ik nu echt te veranderen ik pak zo nog even een grote sinaasappel heb dringend energie nodig en een redd bull!! :goedzo:
meid in plaats van brood in de nacht een groot glas water en je kan weer verder
voort het slapen gaan drink ik steeds een glas water en dan pas je bed in
mijn zwakke plek zijn echt dadels, het is een klein pakje die ik 2 weken geleden heb gekocht, het is nu bijna op...enne ik kan het toch moeilijk verstoppen in de koelkast, ik geraak er toch aan....
Heb net 2 naturel danoontjes en 2 tomaten gegeten. Mijn moeder was verder ook nog kaaskrokketten aan het bakken voor mijn broers...ik keek naar die kaaskrokketten, bleef kijken en zei tegen me zelf : NEEN !!! AFBLIJVEN !!...na dat iedereen gedaan was en de keuken uit was bleven er nog 4 stuks over. Ik kon er niets aan doen, maar ik nam 1 in mjn hand en wilde gewoon een klein stukje nemen, maar dan dacht ik: ZWAKKE MEID !! JE BENT STERKER DAN DITTTT !!! dus legde ik het terug zonder een stuk van te nemen :D :D :D En stapte trots de keuken uit :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.