Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
:huil: ik bedoel dat ik alleen die appelflappen heb gegeten en dat ik (wat ik dacht het ergste was) van de shebekia en snoep ben afgebleven.
ach ja :traan1: slaaplekker ik ga ook eens slapen
vandaag een nieuwe dag nieuwee kansen meissie.(K)>>>!!
Vanochtend een rode appel en twee glazen water op. :bril:
heel gezond hoor ik ben niet opgestaan ik heb hele nacht alweer last van slapen gehad ..pfff dus toen ik eindelijk sliep dacht ik daag nix opstaan hihi..!:hihi:
3 loempia's gevult met visvulling van een bestilla met chilliesaus..
1,5 kom harira..
heel veel chocolatjes,
heel veel pringles
cola light 3 glazen ofzo
Op de een of andere manier gaat het helemaaaaaaal fout sinds de ramadan is begonnen en dat terwijl het bij mij juist zo goed ging:S..
:hadj: :hadj: DIT GAAT HELEMAAL NIET GOED NAJ...NIET GOED GOED..:hadj: :hadj:
meid probeer voordat je begint met eten eerst met 2 glazen lauw water direct op je maag dit vult echt het is niet bepaald lekker maar goed voor je darmstoelgang en je raakt voller,! probeer van te voren al je eten klaar te leggen doe ik ook zodat ik niet meer kan pakken gewoon voor je neus zetten van dit mag ik en meer niet.!!..CHOCOLADE 1 EN AL VET...DAT SLAAT ZICH DIRECT OP...PRINGLES 1 EN AL CALORIEN MEID...en cola light is wel goed maar niet teveel innemen van voornamelijk niet savonds omdat het je buik opblaast door de koolzuur helemaal je nu overdag nix eet en dan je maag ineens belast met koolzuur...en vette happen en zo ....probeer het toch..meid.!!!:p
heel gezond hoor ik ben niet opgestaan ik heb hele nacht alweer last van slapen gehad ..pfff dus toen ik eindelijk sliep dacht ik daag nix opstaan hihi..!:hihi:
Haha je bent toch nog vroeg op! :D
salaam alaikum dames...
ik zie deze topic nu voor het eerst... en macha allah...
wow ik zie echt mooie resultaten hier... echt super van jullie...
ik zelf wil ook heeeel graag afvallen maar ik weet niet hoe ik moet beginnen, ik ben iemand die in een jojo effect zit....
dan weer doe ik mijzelf verhongeren tot ik het niet meer volhoud en dan ga ik weer eten... resultaat.. ik word alleen maar dikker snik snik...en dit gaat nu al 2 jaar zo.... ik word er soms zelfs verdrietig van...
ik wil terug naar mijn oude gewicht en dat is 60kg.. momenteel weeg ik 72.. dus 12 kilo moet eraf....
ik lees dat iedereen hier wel een dieet volgt... hoe komen jullie hierbij??
ik ga ook deze week naar de huisarts om te kijken of hij mij naar een dieetiste kan sturen of zo..
oke genoeg verteld zo.. insja allah dat jullie mij tips kunnen geven....
ojaaaa en hoe zet je zo een balkje onder met streefgewicht enz enz...
nou ik hoor van jullie...
ramadan moebarak nog en moge allah jullie helpen amien...
Marhaba meid,!!:D
NIeuwe leden zijn altijd welkom hoor, je wil 12kilo eraf en ik zie ook dat je al een ticker hebt aangemaakt heel erg goed van je, je zegt zelf al een beetje aan te geven wat je probleem is het ene moment honger jij je zelf uit het andere moment eet je juist weer gewoon of veel je lichaam staat continu op jojo effect en continu op het term SPAARSTAND..dus alles wat er binnenkomt slaat het direct op het weet niet wanneer het weer eten krijgt want het ene moment honger je uit het andere moment niet dus het pakt echt letterlijk alles op vanuit je voeding om in je reserves te plaatsen daardoor het effect niet afvallen of zelfs bijkomen>!!!
De dietiste kan je wel een dieet voorschrijven die heb ik hier ook als je wil kan ik hem vor je opzoeken en hier voor je op het i-net zetten staat niet veel bijzonders op hoor je moet gevarieeerd eten brood zuivel fruit..maar goed kijken naar de verzadigde vetten en de niet verzadigde..en dat soort dingen,! nu met de ramadan kan je daar toch strikt aan houden maar ls je er baat bij hebt meid plaats ik hem hier voor je,!!
SPort je trouwens meid.??
salaam alaikum.....
Haha je bent toch nog vroeg op! :D
Jaa moet werken he meid, snik:traan1: dus ik moest om 06.30 op me moeder zei nog ach sta dan gewoon op 05.30 op ik zo jaa daag haha....als ik echt moe ben dan heb ik nergens zin in pff.. maar goed keek vandaag naar me buikje en die is zienbaar verminderd joepieee....maakt niet uit of de weegschaal aangeeft heb gemerkt dat centimeters afnemen broeken zitten beter ...:banana:
Ik heb vandaag echt party.:banana:
DOe je ook meee:banana:
IK weet wat je nu denkt hoor.. :o
DIe modesty is echt :maf:
:hihi: :hihi:
1,5 kom harira..
heel veel chocolatjes,
heel veel pringles
cola light 3 glazen ofzo
Op de een of andere manier gaat het helemaaaaaaal fout sinds de ramadan is begonnen en dat terwijl het bij mij juist zo goed ging:S..
Het is helemaal fout gegaan, maar vandaag ga je gewoon weer door zoals vanouds!! Laat je niet demotiveren door 2 verkeerde dagen..
Jaa moet werken he meid, snik:traan1: dus ik moest om 06.30 op me moeder zei nog ach sta dan gewoon op 05.30 op ik zo jaa daag haha....als ik echt moe ben dan heb ik nergens zin in pff.. maar goed keek vandaag naar me buikje en die is zienbaar verminderd joepieee....maakt niet uit of de weegschaal aangeeft heb gemerkt dat centimeters afnemen broeken zitten beter ...:banana:
:hihi:
Hahaha ik heb ook party hoor! :banana:
Gisteren zag ik ook dat mn buik wat kleiner is dan vorige week en dat voelt zo goed aan gewoon. :love: Dat maakt mn doorzettingsvermogen nog sterker!!!
Let's party baby!!! :banana:
Hahaha ik heb ook party hoor! :banana:
Gisteren zag ik ook dat mn buik wat kleiner is dan vorige week en dat voelt zo goed aan gewoon. :Ilovu: Dat maakt mn doorzettingsvermogen nog sterker!!!
Let's party baby!!! :banana:
hahah jij bent echt grappig.. let's party baby..!!! bsahtek dat je buikje wat minder is dat is altijd goed nieuws hihi waarom ben jij eigenlijk zo vroeg wakker dan>??:hihi:
hahah jij bent echt grappig.. let's party baby..!!! bsahtek dat je buikje wat minder is dat is altijd goed nieuws hihi waarom ben jij eigenlijk zo vroeg wakker dan>??:hihi:
Allah y3tak sa7a! :D
s7our he en elfadjr bidden :D
En ik kan niet terug gaan slapen want dan wordt k zo chagerijnig wakker :kwaad: + dats gewoon niet lekker, je bed induiken voor n uurtje. :moe:
Dus ja :hihi:
Allah y3tak sa7a! :D
s7our he en elfadjr bidden :D
En ik kan niet terug gaan slapen want dan wordt k zo chagerijnig wakker :kwaad: + dats gewoon niet lekker, je bed induiken voor n uurtje. :moe:
Dus ja :hihi:
Aah sorry had het ff druk kon ff niet op je reageren hihi maar zodoende nou ik zou nu maar al te graag nog een uur willen slapen pfff..hahha..:hihi:
Morgen dames!! Ik kan maar niet wennen aan het feit dat ik 's ochtends moet opstaan om te eten... kon vandaag weer niet in slaap komen.. op een gegeven moment ben ik maar uit mijn bed gegaan en heb tv gekeken... vanochtend heb ik een felsje water gedronken, klein stukje brood met gehakt en een wasa cracker met worst...
:hihi: :hihi:
Modesty waar is het feestje?? :banana:
Ben echt trots op je lieverd!!
1,5 kom harira..
heel veel chocolatjes,
heel veel pringles
cola light 3 glazen ofzo
Kom op meissie... nieuwe dag nieuwe kansen :hadj:
Vanochtend een rode appel en twee glazen water op. :bril:
Het gaat goed he meissie :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.