Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
dank je wel
zo gaan we er allemaal nog wel komen er moetennog wat kilos af wat na de ramadan heb ik een trouwfeest vanmijn zus
maar meid tot morgen heb barstende hoofdpijn
dank je wel
zo gaan we er allemaal nog wel komen er moetennog wat kilos af wat na de ramadan heb ik een trouwfeest vanmijn zus
maar meid tot morgen heb barstende hoofdpijn
Inshallah dame drink wat water idd en ga lekker naar bed beterschap
Hee Lady's zo te zien is het met jullie ook allemaal goed gegaan tbarkellah. :goedzo:
Dit heb ik gisteren gegeten:
ontbijt: 2 sneetjes brood met kaas
tussendoortje:komkommer
lunch: optimel yoghurt ongeveer 300 ml
tussendoortje: manderijn en 5 honingdropjes (voor mijn keel :( )
avondeten: 3 gehakballetjes en een bordje groetensoep
tussendoortje: 1 groot glas cristal clear (geen suiker en geen koolydraten) en een plakje kaas
En natuurlijk veel water ongeveer 3,5 liter
En ik heb gesport!! :banana: Ben trots op mezelf!!! En op jullie natuurlijk!!! :goedzo:
Wanneer gaan we wegen dames??
Zes fabels met betrekking tot afslanken
Fabel 1 : U mag geen dieet volgen tijdens uw zwangerschap
De waarheid : U mag wel een dieet volgen tijdens uw zwangerschap, maar alleen op basis van een gezond voedingsprogramma. Gebruik dus nooit medicatie om af te slanken en volg nooit een hongerdieet.
Fabel 2 : Om af te slanken móet u sporten.
De waarheid : Sporten en bewegen houdt een mens vitaal en is dan ook voor iedereen aan te raden. Met uitgebalanceerde voeding zal men op een gezonde manier gewicht verliezen en is sporten niet beslist noodzakelijk.
Fabel 3 : Om uw gewicht te kunnen verliezen mag u niet meer eten wat u lekker vindt.
De waarheid : U mag alles eten wat u lekker vindt, als het maar gezond is.
Fabel 4 : Om te kunnen afslanken moet u veel kennis hebben op het gebied van voeding en gezondheid.
De waarheid : Het is altijd goed om kennis van zaken te hebben op gebied van voeding en gezondheid. Maar met een goede begeleiding is die kennis niet strikt noodzakelijk. Wel moet u gemotiveerd zijn om te willen afslanken en bereid zijn om uw eetgewoonten enigszins aan te passen.
Fabel 5 : U mag geen dieet volgen terwijl u borstvoeding geeft aan uw baby.
De waarheid : U moet zorgen dat u voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt met het dieet dat u volgt. Voedingsstoffen die belangrijk zijn voor u en uw baby. Diëten met een evenwichtig voedingsprogramma is dus geen probleem maar gebruik nooit medicatie om af te slanken en volg nooit een hongerdieet.
Fabel 6 : Met bepaalde diëten zal u wel gewicht verliezen, maar de kilo’s zullen er ook snel weer aankomen.
De waarheid :Na het gebruik van bepaalde afslankprogramma's zal u weer snel terugvallen in uw "oude eetpatroon". Diëten zijn vaak eenzijdig en moeilijk vol te houden. Om gewichtsverlies blijvend onder controle te kunnen houden zal u uw eetpatroon ook blijvend moeten veranderen. Ons uitgebalanceerde voedingsprogramma is smakelijk en eenvoudig om te volgen en is beslist geen hongerdieet.
marocgirlnador
14-07-2005, 10:16
ik heb gister de hele dag lopen shake...:D
Quercifia_lady
14-07-2005, 11:44
wat ik gister allemaal heb gegeten...
In de ochtend..:onbijt koek...met een kop koffie...was om 12 uur ong.
En tussen door gewoon water heb in totaal 175cl +175cl water gedronken...
En om 5 uur pas had ik een klein beetje chips gegeten..een handje vol...en toen een spa blauw fles water gedronken...Ben gelijk er achter gaan dansen zo'n 15 min lang(shaken..marocmuziek)
En de avond 8 uur 2 broodjes shoarma(ik weet was niet de bedoeling maar ja...maar gelukkig ben ik pas om half 2 naar bed gegaan..does ja)Toen ik het op had gelijk nog een flesje water gedronken...en toen gelijk een half uurtje shaken die ass....tijdens het dansen voelde ik gewoon dat ik kapot veel begon te zweten....achter bij me rug...bij me nekk...me boven armen....een beetje bij me benen...het druppelde er gewoon af....:D
Maar vandaag wil ik het anders aanpakken inchallah...
Water minder en gezond gaan eten
koes I
Quercifia_lady
14-07-2005, 11:49
en ooh ja ik heb geen weegschaal thuis man...alle 2 zijn ze weg gegooid...
ze lagen in de kelder en in onze buurt hadde ze asbest gevonden...dus alles wat in de kelder lag moest zij weg gooien...
HaagseHafida
14-07-2005, 11:55
Heb het de laatste tijd een beetje laten versloffen maar hierbij meld ik me aan.
Vanavond zal ik wel een stukje schrijven...
marocgirlnador
14-07-2005, 11:56
En om 5 uur pas had ik een klein beetje chips gegeten..een handje vol...en toen een spa blauw fles water gedronken...Ben gelijk er achter gaan dansen zo'n 15 min lang(shaken..marocmuziek)
En de avond 8 uur 2 broodjes shoarma(ik weet was niet de bedoeling maar ja...maar gelukkig ben ik pas om half 2 naar bed gegaan..does ja)Toen ik het op had gelijk nog een flesje water gedronken...en toen gelijk een half uurtje shaken die ass....tijdens het dansen voelde ik gewoon dat ik kapot veel begon te zweten....achter bij me rug...bij me nekk...me boven armen....een beetje bij me benen...het druppelde er gewoon af....:D
koes I
hahaha ik shake ook altijd maar ik eet wat minder...Zoals gister ontbijt pap.tussendoortjes fruit en water avondeten vis.en dan weer flesjes water ik had nog wat honger ik paktte wat fruit en smeerde een plakje boterham THAT'S ITow ja tenslotte was het weer paar flesse water:D...hiihihih:$
en shake doe ik de hele dag door tijdens het sgoonmake na et eten als ik niks te doen heb samen met me zus we blijve maar shake!!!
koes I
:goedzo: Op zich heb je niet te veel gegeten, alleen de verkeerde koolydraten, keep up vandaag gaat het weer goed. Ik heb vanochtend 2 gekooktje eitjes gehad ipv brood, was wel effe wennen. De geur alleen al om 07.00 uur 's ochtends. Het vult wel erg goed, ik heb nu pas met mijn komkommer bezig en heb al voor de derde keer mijn flesje water gevuld...
Als lunch heb ik salade met gebakken kipfilet, ananas mhhhhh (heb ik gisteravond klaar gemaakt voor vandaag goed hé).
Smakelijk voor straks dames.
Ik lees wel verhalen van anderen die niet consequent eten dat moet je wel blijven doen. Probeer om de 2 tot 2,5 uur iets te eten. Al is het maar een stukje komkommer of fruit
marocgirlnador
14-07-2005, 11:57
Heb het de laatste tijd een beetje laten versloffen maar hierbij meld ik me aan.
OKey welkom meid:D!!
Welkom meissie met elkaars steun gaat het zeker lukken :banana:
meiden BEN TROTS OP JULLIE GAAT HARSTIKKE GOED HOOR HIER EN DAAR WORDT ER WAT GESMOKKELD MAAR HOU VOL HE DE ONTWENNINGSFASE HEBBEN WE NOU MEE TE MAKEN TRAIN EROP DAT JE DAT KAN WEERSTAAN LOVEESS MODESTY
De eerste dagen zijn echt het zwaarst.......... keep up the spirit
Modesty, hoeveel kilo's wil je verliezen (zie namelijk geen ondertekening van je)??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.