Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
chainreaction
03-10-2005, 21:17
zijn jullie niet bang dat jullie aankomen tijdens de ramadan?
Nee wij zijn niet bang!! We gaan er gewoon 100% voor en dat gaat het zeker lukken :hadj:
Ik niet. Ik ben van plan te gaan joggen na etenstijd. I.p.v. aankomen ga ik juist afvallen hoop ik.
Ik niet. Ik ben van plan te gaan joggen na etenstijd. I.p.v. aankomen ga ik juist afvallen hoop ik.
Me too... maar ik ga echt niet joggen....... mij te eng.... er lopen te veel freaks :maf: op deze aarde rond... ga gewoon effe lekker power platen
Me too... maar ik ga echt niet joggen....... mij te eng.... er lopen te veel freaks :maf: op deze aarde rond... ga gewoon effe lekker power platen
Het is inderdaad eng om in de avond te joggen, maar het moet maar. Ik moet wat vet verbranden.
Weet jij trouwens of morgen de ramadan begint of overmorgen? Niemand lijkt het precies te weten! Omdat mijn ouders nog in Marokko zitten moet ik dus zelf uitzoeken wanneer de ramadan begint. :rolleyes:
Ramadan moubarek...ik post morgen lieffies ben echt zo moe gewoon...ga lekker slapen nix eten meer, gewoon slapen..dan maa rhonger morgen..haha..ik drink wel nog wat water ..
najlae_tanger
03-10-2005, 22:46
Ja morgen is het ramadan...
Mabrouk ramadan..
Modesty meskiena, je bent echt moe he:(
Ik zit propvol, gewoon propvol, misselijk gevoel, heb namelijk net een broodje gegeten net, met vulling erin die heel zwaar op je maag valt.
Omdat ik in de ochtend nooit op sta om te eten, dacht ik het nu ff te doen, voortaan dus nooit meer...ik verteer et nu niet meer, kutzooi!
Maar goed, ik heb mezelf beloofd om 1 dag voor de ramadan te wegen en 1 dag na de ramadan, zodat ik kan zien hoeveel ik ben afgevallen of aangekomen in de ramadan.
Ben nu een klein weekje bezig met lijnen en ben nu 1.2 kg afgevallen yippieeee!
Ik wist het helemaal niet hahaha..
Dus nu op naar de ramadan, insha allah lukt het me om sowieso 3 kg af te vallen die maand:D
Lieve dames, ik wens jullie allemaal een gezegende maand! Ramadan mubarak!
Ik heb niks meer gegeten/gedronken nadat ik gister gereageerd had op de topic. Ik heb een uurtje terug 2 gekookte eieren op, een pakje toastjes, glas thee en een beker water. Ik ben van plan om in de ramadan het constant wegen weg te laten. 1x in de week [nl de maandag] is genoeg!
Ook ik ben niet bang om aan te komen, m'n streven is deze ramadan minimaal 3 kg te verliezen. :o
Liefs,
La7biba.
Lieve dames, ik wens jullie allemaal een gezegende maand! Ramadan mubarak!
Ik heb niks meer gegeten/gedronken nadat ik gister gereageerd had op de topic. Ik heb een uurtje terug 2 gekookte eieren op, een pakje toastjes, glas thee en een beker water. Ik ben van plan om in de ramadan het constant wegen weg te laten. 1x in de week [nl de maandag] is genoeg!
Ook ik ben niet bang om aan te komen, m'n streven is deze ramadan minimaal 3 kg te verliezen. :o
Liefs,
La7biba.
Salaam aleykoum
Allahy Barkfiek!! Een gezegende Ramadan voor iedereen, Moge Allah onze vasten accepteren, onze zonden vergeven, en ons belonen met Al Jennah! Takabala Allahoe minna wa minkoem !
Ik streef ook om af te vallen in de Ramadan, hoewel dat moeilijk zal zijn :s,
Maar we gaan ervoor :$
Ik hoop me te kunnen inhouden deze avond :(
:kus:
http://dgreetings.com/newimages/ramadan/ramadan-cards4.jpg
achermijnpc
04-10-2005, 08:50
dames wat gaan jullie eten met magrab
dit is wat ik ga eten en ik wil raad of het wel goed is en gezond.
eerst 1 dadel om het vasten mee te verbeken en daarna 1/4 van een stokbrood gevuld met kefta,worsten of kip (gebakken in de oven in schaal besmeurd met lichte boter ipv olie) , tomaten, sla, komkommers, augurken, ei en wortelen en bij het drinken 1 glas thee.
in de loop van de avond ga ik 2 appels eten.
en dat is het.
en ook ga ik proberen 1 liter en half water in de avond te drinken na magrab.
en geen harira!!!!!
is dat niet te weinig en is dat wel gezond.
want ik heb geen enkele suiker ingenomen, behalve dan dat beetje in die glas thee en ook die dadel???
achermijnpc
04-10-2005, 08:50
ramadan mubarak voor iedereen :kus: , dat allah al jullie wensen mag vervullen
brrr...Goedemorgen dames, brr heb het zo koud niet normaal, nog steeds griep en veel hoesten droge keel...maar...jaa dames ik had gisteravond vroeg rond 6 uur al kip met citroen gegeten en toen hoorde ik rond tien uur dat het dus vandaag ramadan was en ik was doodop ik viel tijdens dat ik op bezoek was bij een vriendin gewoon bijna elke keer in slaap hihi, toen ik thuis kwam at ik een bakje vla snel en dronk ik 3glazen water achterover en ben ik gaan slapen!!.....ik hb echt geen idee wat k elke dag ga eten met maghreb dat verschilt nogal van wat er is wat ik pak waar ik zin in heb denk ik maar 1 ding is zeker sporten elke dag na het eten..!! ik ga nu zo even lekker buikoefeningen doen...dan hoef ik dat verder vandaag niet meer te doen alleen ff stevig wandelen vanavond tegen hardlopen aan...en dames...zet hem op JULLIE GAAN GOED HOOR..EN POSTEN VAVAVOND DAN MAAR....
Ik ben aangekomen rara snap er geen bal van maar goed woog toch echt wel 250gram weer hoor..pffff maar jaaa daar beginnen we dan,!! ik denk dat het vettt zwaar wordt om af te vallen dat wil je niet weten ...!!!...pff na het eten wil ik direct gaan sporten ff kwartier laten zakken en de deur uit anders heb ik er al geen puf meer voor ken mezelf krijg ik slaap en zo hahha!!..en meiden..wat gaan jullie voor sport doen goed alternatief voor thuis is touwtje springen!!! ..
achermijnpc
04-10-2005, 10:20
dames wat gaan jullie eten met magrab
dit is wat ik ga eten en ik wil raad of het wel goed is en gezond.
eerst 1 dadel om het vasten mee te verbeken en daarna 1/4 van een stokbrood gevuld met kefta,worsten of kip (gebakken in de oven in schaal besmeurd met lichte boter ipv olie) , tomaten, sla, komkommers, augurken, ei en wortelen en bij het drinken 1 glas thee.
in de loop van de avond ga ik 2 appels eten.
en dat is het.
en ook ga ik proberen 1 liter en half water in de avond te drinken na magrab.
en geen harira!!!!!
is dat niet te weinig en is dat wel gezond.
want ik heb geen enkele suiker ingenomen, behalve dan dat beetje in die glas thee en ook die dadel???
is dit goed :confused:
is dit goed :confused:
als je harira zonder smen (vieze boter) voorbereid is dat veeeeel gezonder dan die stokbrood gevuld met worst, kip etc.. Trouwens je kan beter olie dan boter nemen, omdat boter veeel verzadigd vet bevat:
Voor de gezondheid is het zaak producten te kiezen die zo min mogelijk verzadigd vet bevatten. Verzadigd (‘verkeerd’) vet verhoogt namelijk het cholesterolgehalte in het bloed en vergroot daarmee de kans op hart- en vaatziekten. Onverzadigd vet verlaagt juist het cholesterolgehalte. Transvet vormt hierop een uitzondering: het is zelfs nog slechter dan verzadigd vet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.