Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ach nee, die bezoekjes ook natuurlijk! Ik heb morgen een verjaardagsfeestje en ik HOOOOOOP dat ik mezelf niet volprop met snoepgoed en andere lekkernijen. Ik hoop dat mijn wilskracht het overwint.
Ik ben van de taart afgebleven :bril:
Ik hoop het ook voor je! Be strong bebeee :wijs:!
Ja de reden ervan weet ik wel :D
Zo een goeie reden is het niet, maar ik heb dat altijd bij bezoek with the whole family. Ik heb me nog ingehouden hoor als je gaat kijken naar wat er nog meer werd voorgeschoteld, maar tóch, ik voel me er hartstikke rot bij. Maar ach, life goes on! :maf:
Aah ik heb vandaag ook aardig gezondigd en voel me er ook rot over maar aan de andere kant denk ik safi..vandaag gezondigd hele weekend er weer tegenaan ..hihi..maar 1 ding ga morgen niet wegen dat weet ik wel haaha..
Aah ik heb vandaag ook aardig gezondigd en voel me er ook rot over maar aan de andere kant denk ik safi..vandaag gezondigd hele weekend er weer tegenaan ..hihi..maar 1 ding ga morgen niet wegen dat weet ik wel haaha..
Juist haha just like me. Niet alleen morgen, zondag ook niet! Tot maandag weer, mijn weegdag :o
Goed zo. Gewoon ervoor gaan, zo raak je die kilo's veel sneller kwijt!
Ik houd ook van fietsen, helaas heb ik geen fiets in mijn bezit anders ging ik wel een paar kilometer fietsen.
Ach nee, die bezoekjes ook natuurlijk! Ik heb morgen een verjaardagsfeestje en ik HOOOOOOP dat ik mezelf niet volprop met snoepgoed en andere lekkernijen. Ik hoop dat mijn wilskracht het overwint.
Jaah..het gaat best wel langzaam 1 maande lijnen 3kilo..pff.. :o vorig jaar meer als het dubbele eraf in een maand maar goed ik ga morgen die hard dieten hihi :o
Juist haha just like me. Niet alleen morgen, zondag ook niet! Tot maandag weer, mijn weegdag :o
Aaah hihi...nee mijn weegdag is gelukkig vrijdags.>! :maf: hahaha..maar jaa iks ta automatisch toch er wel op morgenochtend ken mezelf dan zie ik hem omhoog wijzen word ik :maf2: ga ik hele dag thee drinken soepje en beschuit haha.. :hihi:
najlae_tanger
30-09-2005, 23:36
Hallo dames,
heb effe bij gelezen.
Sommige van jullie hebben gezondigd.
Jammer, daar is nu niets meer aan te doen, komende dagen iets strenger zijn voor jezelf, beter opletten en jezelf in bedwang houden.
Voldoende GEZONDE dingen blijven eten, dat voorkomt trek naar lekkernij.
Mijn dag is uiteindelijk toch iets anders dan geplaned.
Ochtend: 1 geperste grapefruitsap en 2 sneetjs volkoren brood en kipfilet. 1 glas thee met zoetjes.
Maar dat was al best laat het, rond 11 ofzo?dus ik had bij mijn lunch echt geen honger, zat nog vol...en waarom eten als je nog vol zit?
Dus avondeten..(6 uur) was:bordje rode rijst, groenten en blokjes kiptandori...zo een kook en stoom maaltijd bij de AH was et. drinken: 0.5 L cola light..(flesje) toetje: verse fruit salade bakje, die van de ah, 2.99 denk ik..(druiven,ananas,mango,appel groen,appel rood)
in kleine stukjes,alles opgegeten,druiven iets van 5 stuks en rest van de druiven laten staan.
1,5 liter water gedronken..van 15 voor 9 tot 10 uur gesport bij de sportschool.
Na het sporten, glas appelsap, ff voor de suikergehalte, want die is altijd veel te laag na et sporten...dat was et:)
Na half 7 niets meer gegeten vandaag.
I am proud..
najlae_tanger
30-09-2005, 23:40
Oke ladies...
ik zit met een dilemma...
ik heb zondag een verjaardag van een hele goede vriendin.
Ik verheug me er heel erg op aan de ene kant, al me vrienden en vriendinnen bij elkaar, standaard supergezellig, het is de hele middag en avond tot heel erg laat.
We eten allemaal ook bij haar enzo.
Aan de ene kant zie ik er zoooooooo tegen op:(
want er zal taart zijn, gebakjes,cake, chips,roomijs zelfs, chocolade, slagroom soesjes, snacks... tralalallaaa....
alles wat maar lekker is, zal er zijn...
Plus ik ben ongesteld, extra gevoelig voor dat soort eten..alhoewel ik me vandaag heb kunnen inhouden..
EN ik ken mijn vrienden/vriendinnen....eet ik weinig/minder dan normaal dan is et al gauw van: Naj, doe normaal hoor...waarom doe je ongezellig, eet lekker mee...tis een verjaardag, dus nie stom doen enz enz...
Wat moet ik doen? :kwaad:
Oke ladies...
Ik verheug me er heel erg op aan de ene kant, al me vrienden en vriendinnen bij elkaar, standaard supergezellig, het is de hele middag en avond tot heel erg laat.
want er zal taart zijn, gebakjes,cake, chips,roomijs zelfs, chocolade, slagroom soesjes, snacks... tralalallaaa....
Plus ik ben ongesteld, extra gevoelig voor dat soort eten..alhoewel ik me vandaag heb kunnen inhouden..
EN ik ken mijn vrienden/vriendinnen....eet ik weinig/minder dan normaal dan is et al gauw van: Naj, doe normaal hoor...waarom doe je ongezellig, eet lekker mee...tis een verjaardag, dus nie stom doen enz enz...
VOlhouden want de aanhouder wint.!!! :D en je hebt goed gegeten meid..! ;)
GOedemorgen dames hoe is het met iedereen vandaag,!! mm ik heb gisteren gezondigd, en dat was te merken aan de weegschaal pff.maar vandaag heb ik echt een lange dag en morgen ook dus ga volledig aan de cup a soup en beschuitjes want moet toch energie hebben...maar hoe is het met de rest hier..?? posten dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salaam aleykoum meiden !!
Vandaag nieuwe dag, groentensoep is gekookt en gemixt, nu nog alleen eten :D :D Ik ga vandaag broodjes en chocohoorntjes maken voor de Ramadan, want wij steken alles in de diepvries, ik hoop er van af te blijven...ik heb deze morgend een aanval gehad op de koekjes die ik vorige week heb gemaakt :( :( Maar goed, ik hoop dat ze snel zullen opgaan, maar niemand eet ze :( :(
Fenna en Modesty thx voor jullie motivatie, ik durf nu niet meer wegen, ik ga er enkele dagen mee wachten...En daarbij ben ik gisteren avond nog ongesteld geworden, dan hou ik ook veel vocht vast, dat zal het geweest zijn dat de weegschaal 2kg meer aangaf :s
Salaam aleykoum meiden !!
Vandaag nieuwe dag, groentensoep is gekookt en gemixt, nu nog alleen eten :D :D Ik ga vandaag broodjes en chocohoorntjes maken voor de Ramadan, want wij steken alles in de diepvries, ik hoop er van af te blijven...ik heb deze morgend een aanval gehad op de koekjes die ik vorige week heb gemaakt :( :( Maar goed, ik hoop dat ze snel zullen opgaan, maar niemand eet ze :( :(
Fenna en Modesty thx voor jullie motivatie, ik durf nu niet meer wegen, ik ga er enkele dagen mee wachten...En daarbij ben ik gisteren avond nog ongesteld geworden, dan hou ik ook veel vocht vast, dat zal het geweest zijn dat de weegschaal 2kg meer aangaf :s
Ik durfde vanochtend er niet op te staan echt heb het gister avond nog vet laat bont gemaakt samen met me moeder.!! :hihi: maar jaa vandaag ga ik er weer tegenaan meid, niet zoveel zorgen hihi en je koekjes aanval komt doorda tje ongesteld bent gaat wel weer over met paar dagen.!! ;)
Hey lady's ik heb niet veel tijd om op al jullie berichten te reageren... moet mijn ma effe helpen in het huishouden en dan boodschappen gaan doen en met me zus gaan shoppen!
Lady's die gisteren gezondigd hebben :eek: ... kop op gewoon weer doorgaan :banana: !!!
En de lady's die zich goed hebben gedragen... ga zo door!! :goedzo:
Dit is wat ik gisteren heb gegeten:
's ochtends: 1 boterham met kaas
tussendoor: 1 tomaat en een 1/4 komkommer
lunch: salade met allerlei gezonde dingen en gehakt :hihi:
avondeten: gestoomde groeten en veel salade (ben met ene vriendin bij La Place gaan eten en heb me dus goed gedragen... zij had namelijk pasta en als toetje gebak....)
toen ik later thuis kwam heb ik nog effe een handje pinda's gehad
Heb gisteren niet gesport maar had 's ochtends voordat ik ging werken 100 sit ups gedaan!! I am so proud of myself... :banana:
L'dy's niet zondigen dit weekend effe er tegen aan... ramadan is in aantocht!!
Oke ladies...
Hey meissie voordat je naar je vriendin gaat veel water en groene thee drinken... zit je maag al lekker vol
fenna je hebt toppie gegeten gister wens je een fijne dag xxx modesty!!
Wat voor thee bedoelen jullie nou met GROENE THEE?? ik weet niet waarover jullei het hebben? :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.