Het gaat goed meissie :goedzo: !!
Heb je mijn ticker gezien :hihi: :hihi: Ik hoop dat ik mijn doel haal voor de Ramadan....
heey zie je wel lieverd dat het goed komt hihi!!!!!!!!! toppie hoor mm maar wat is je doel dan schatje nu nog 4.5 kilo verliezen voor de ramadan dat is onmogelijk toch??!! :confused:
Fennaaa toppie..!!! :goedzo:
LILOESH MELDEN...HET IS JE WEEGDAG HIHI :hihi:
Asalaaam aleykoum,
UIT JULLIE BED !! Vandaag nieuwe dag, moet vroeg begonnen worden ! Op staan, wat sporten, gezond eten en dan naar werk/school !! Get upp !! :hadj:
Heb net mijn Winsor pilates achter de rug, en moet eerlijk zeggen nu pas voel ik me buikspieren :D Dus ik hoop resultaat te zien binnen 2 weken of 1 maand Incha3Allah, ik doe de winsor 2 keer per dag, s morgens en s avonds, en nog wat met extra andere oefeningen die ik van mijn Dieetmama heb :hihi:
Ik ga zo ontbijten, en dan naar het werk vertrekken, mij zie je pas deze avond terug :o
Boussaaaaa :kus:
Wa3aleykoum salaam
ik ga in de ramadan met pilates beginnen vooral in de avond
maar laat ons weten heo het met jou en pilates gaat
ben je nog steeds aan de groentensoep wordt je die niet zat
de maand ramadan komt er ook nog aan meid dus let op
Modesty is de drijfveer van onze motivatie!!! Ik ben nu op msn dus voor de gene die effe willen kletsen je kunt me toevoegen fennabloem@hotmail.com :hihi:
hey meid is het goed als ik je toevoeg
en heo zit het er mee
je wilt wel veel kilo kwijt voor de ramadan of is dat een typfout
modesty
handen van de kipfilet af
liloesh[I]
weg van de groenten soep
modesty
liloesh[I]
weg van de groenten soep
:o hhihihi okeee ik zal der wel vanaf blijven..!! :o :hihi:
heey zie je wel lieverd dat het goed komt hihi!!!!!!!!! toppie hoor mm maar wat is je doel dan schatje nu nog 4.5 kilo verliezen voor de ramadan dat is onmogelijk toch??!! :confused:
Fennaaa toppie..!!! :goedzo:
LILOESH MELDEN...HET IS JE WEEGDAG HIHI :hihi:
Nee mijn doel is om nog een 0.5 kilo voor de Ramadan te verliezen..... :hihi:
hey meid is het goed als ik je toevoeg
en heo zit het er mee
je wilt wel veel kilo kwijt voor de ramadan of is dat een typfout
Hey meissie alles goed met je? En met de kids?
Tuurlijk is het goed dat je toevoegd. Ik ben niet vaak op msn maar ik ga proberen om in de avond even online te komen en in het weekend (heb namelijk geen msn op mijn werk).... En ja was idd een typefoute... mijn doel is om voor de ramadan op de helft te zitten dus nog een halve kilo te gaan
modesty
liloesh[I]
weg van de groenten soep
:hihi: :hihi: deze is goed!!
najlae_tanger
29-09-2005, 10:54
Okay...
ff weer een update, nieuw dagje:)
Lekker geslapen tot half 9
ontbijtje gehad om 9 uur: 2 sneetjes volkoren brood met heel dun laagje honing (fitniss instrecteur zegt dat het goed voor je is in de ochtend, honing/jam..)dus tjaah hij zal et wel weten.
Smaakte wel:goedzo:
Gedronken: 1 volle glas jus d'orange..
Nu naast me pc: spa blauw 0,5 liter
Voor de rest niets gegeten nog, het is nog vroeg.
In de avond voorgenomen om te trainen, 2 uurtjes..
Ik heb trouwens een tip voor iedereen. 1 grapefruit in de ochtend eten.
Dat trekt namelijk vetten uit andere dingen weg, scheid et en goed voor je metamobilisme of whatever:D
Geloof me, het is zooooo vies. Deed et vroeger weleens. Maar ik deed een uur lang over 1 grapefruit omdat ik et niet naar binnenkon werken. Daarom heb ik gister voor 2.80 ofzo zo een handmatige pers gekocht bij de blokker.
Net bij de groetenboer 4 stuks grapefruit gehaald, morgen begin ik ermee!
eerst dat dus eten,dan je ontbijt:)
Ps) Modesty, ik ging zomaar offline, omdat me zus me eraf gekicked had, ze moest zelfs iets op internet doen whahaha..sorry meid..I'll make up 2 you:)
najlae_tanger
29-09-2005, 10:56
oh ja, ik wil 1 kilo afvallen VOOR de ramadan...en dan in de ramadan 3 kilo afvallen. Hoop dat dat haalbaar is:)
oh ja, ik wil 1 kilo afvallen VOOR de ramadan...en dan in de ramadan 3 kilo afvallen. Hoop dat dat haalbaar is:)
Waar een wil is een weg meissie... ;)
Je kunt ook rode grapefruit pakken is minder zuur en een stuk lekkerder dan de gewone :D
najlae_tanger
29-09-2005, 11:18
Dankjewel meid!
Ik zie dat jij echt wilskracht hebt...keep on the good work..
uiteindelijk is het het allemaal waard:)
fenna[B]
je antwoord niet op
Dankjewel meid!
Ik zie dat jij echt wilskracht hebt...keep on the good work..
uiteindelijk is het het allemaal waard:)
Dankje.... vooral met de steun van de dames hier blijft mijn wilskracht op peil :D
Jou lukt het ook!! Meer zelfvertrouwen hebben!!
als je iets heel graag wilt dan lukt dat wel
dus meid komop
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.