Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
f_mouslima2
13-07-2005, 12:53
Sai77 overloopster :zweep: !!! :D
ik zie deze topic nu pas.. en natuurlijk doe ik ook mee.. ik zit ook bij afvalrace vn de Pos.vdMarok.vrouw
ik was net 3 a 4weken geleden begonnen met gezonder te eten.. dus wel alles mag, maar geen tussendoortjes en geen suiker enz.. maar nu zit ik bijna 2weken in een zware dip.. ik loop vast en t lukt gewoon niet meer :traan1:
dus heb ik vandaag besloten om iets anders te gaan doen en heb n dieet gevonden die ik even ga uitproberen voor n week inshallah.. als me dat lukt ga ik weer verder voor de 3weken.. dan moet ik zo'n 6 tot 10kilo kwijt zijn inshallah!
ik hou jullie op de hoogte..
liefs oem Zenjabiel..
Asalaam aleykoum meiden !!
Nieuwe dag is aangebroken, Ik hoop Incha3Allah dat deze dagen voor ons niet te zwaar worden, en dat we gemakkelijk kunnen afvallen zonder enige problemen. Heb een vraagje: Zitten jullie ook altijd vol als jullie 1 liter water hebben gedronken? Als ik 1 l in keer drink, dan kan ik niet meer eten.
Wa3aleykoum salaam
Classy.Lady
13-07-2005, 13:08
Nieuwe dag is aangebroken, Ik hoop Incha3Allah dat deze dagen voor ons niet te zwaar worden, en dat we gemakkelijk kunnen afvallen zonder enige problemen. Heb een vraagje: Zitten jullie ook altijd vol als jullie 1 liter water hebben gedronken? Als ik 1 l in keer drink, dan kan ik niet meer eten.
Wa3aleykoum salaam
1 liter water in 1 keer? :eek:
marocgirlnador
13-07-2005, 13:21
Wa3aleykoum salaam
ik wordt misselijk :confused:
Gisteren heb ik wel zeker meer dan 3 liter gedronken ik ben net opgestaan en heb een liter op nu moet ik weer een liter ikwil vandaag 5 liter op hebben :o
marocgirlnador
13-07-2005, 13:23
1 liter water in 1 keer? :eek:
Wat my is verteld dat het wel helpt dus ik drink wel 2 liter achter elkaar :hihi: !!!!
Classy.Lady
13-07-2005, 13:26
Wat my is verteld dat het wel helpt dus ik drink wel 2 liter achter elkaar :hihi: !!!!
Weyeew 3ela stelletje kamelen hier..:hihi:
Ik ga het ook proberen dan maar..:D
Neem alvast een volle tariefs abonnement op de wc.. :hihi:
Weyeew 3ela stelletje kamelen hier..:hihi:
Ik ga het ook proberen dan maar..:D
Neem alvast een volle tariefs abonnement op de wc.. :hihi:
Zwijg me over wc :maf:
En ja ik neem 1 liter water in 1 keer, moet wel kunnen. Als ik op het werk ben, dan drink ik ook zeker 1 liter water .
ik wordt misselijk :confused:
Gisteren heb ik wel zeker meer dan 3 liter gedronken ik ben net opgestaan en heb een liter op nu moet ik weer een liter ikwil vandaag 5 liter op hebben :o
Waarom jij worden misselijk? :o
Pff ik drink liters water op een dag, mijn moeder zegt altijd tegen me heb je een kikker in je buik ofzo. Ik drink ongeveer 4 liter water per dag en daarnaast ook nog eens thee zonder suiker. Ik heb ook een wc abbonement
hoi fenna
war heb jij probleem mee met die ticker wil je best wel helpen je zegt het maar
Sai77 overloopster :zweep: !!! :D
ik zie deze topic nu pas.. en natuurlijk doe ik ook mee.. ik zit ook bij afvalrace vn de Pos.vdMarok.vrouw
ik was net 3 a 4weken geleden begonnen met gezonder te eten.. dus wel alles mag, maar geen tussendoortjes en geen suiker enz.. maar nu zit ik bijna 2weken in een zware dip.. ik loop vast en t lukt gewoon niet meer :traan1:
dus heb ik vandaag besloten om iets anders te gaan doen en heb n dieet gevonden die ik even ga uitproberen voor n week inshallah.. als me dat lukt ga ik weer verder voor de 3weken.. dan moet ik zo'n 6 tot 10kilo kwijt zijn inshallah!
ik hou jullie op de hoogte..
liefs oem Zenjabiel..
jaja wie moet er hier :zweep: :zweep:
jij wilt maar niet verder kunnen
ja die andere topic die loopt een beetje doodt
dus kom ik hier maar de meiden aanmoedigen en ze helpen maar ik blijf op je schouder zitten
je bent niet van me af
hoi fenna
war heb jij probleem mee met die ticker wil je best wel helpen je zegt het maar
Ja het wil niet lukken ik ben naar de site gegaan meer weet vervolgens niet hoe ik een tricker moet aanmaken... I am confused... :confused:
Goedemiddag dames
Hoe is het met jullie ik zie dat de motivatie goed erin zit harstikke top zo moet het ook blijven he dames!! er voor gaan trouwens wil men niet al teveel water drinken dat is ook weer niet goed hou 2a 3 liter aan niet meer van te veel water kunnen je nieren ook overbelast raken doordat je zo vaak naar het toilet moet verder ochtend zouden jullie het beste 2 grote glazen lauw water drinken dit bevordert je darmen en reinigt het daardoor zal je ook geen last hebben van verstopping of dergelijke..!
Verder sorry dat ik soms weinig reageer of traag of telaat ben heel erg druk ga bijna op vakantie dus dan kennen jullie het wel me ouders gaan morgen dus druk hun hulpen ik vlieg volgende week maar ik verlaat jullie maar voor 16dagen hoor !! hihi..
We gaan met zijn allen gewoon door he deze topic loopt gewoon door ik wili het nieuwe jaar in met een slank gezond gewicht iets waar ik jaren van droom en iets waar ik goed voor ga vechten ga na me vakantie me hele leven omgooien ik werk veels te veel teveel dingen aan me hoofd en ja door stress word ik echt dikker de weegschaal gaf vanochtend halve kilo extra aan ik werd helemaal gek maar goed heb gisteren heel veel gedronken dus het zal wel vocht zijn...GOod luck everbody..
dus niet te veel water? Ok, I understand :o
Djazakka ALLAHoe ghayran !! ;)
marocgirlnador
13-07-2005, 14:20
Waarom jij worden misselijk? :o
Ik we nie ma ik krijg het egt met moeite na binne :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.