Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
NOU UMMMMMMM sinds 3 weken ben ik bezig met alleen meusli smorgens en de hele dag fruit en ben 7 kilo afgevallen en daarvoor at ik gewoon normaal GEZOND daar door ben ik 6 kilo afgevallen MAAR IK SPORTE WEL zwemmen joggen en dansen :D
NOU UMMMMMMM sinds 3 weken ben ik bezig met alleen meusli smorgens en de hele dag fruit en ben 7 kilo afgevallen en daarvoor at ik gewoon normaal GEZOND daar door ben ik 6 kilo afgevallen MAAR IK SPORTE WEL zwemmen joggen en dansen :D
Echjt heel erg goed van je hoor,!! heb respect voor je zeg..!!
Echjt heel erg goed van je hoor,!! heb respect voor je zeg..!!
ja maar het is uit de hand gelopen walla :traan1: me moeder schreeuwt tegen ME dat k niet goed eet .... ik ben bang om weer te gaan eten ik eet alleen FrUIT eN meusli smorgens echt niet goeddd ik ben wel blij dat ik afgevallen benm maar ik moet wel etennN MAAR lUkT niet :wow:
ja maar het is uit de hand gelopen walla :traan1: me moeder schreeuwt tegen ME dat k niet goed eet .... ik ben bang om weer te gaan eten ik eet alleen FrUIT eN meusli smorgens echt niet goeddd ik ben wel blij dat ik afgevallen benm maar ik moet wel etennN MAAR lUkT niet :wow:
Whallah kreeg ik het maar,! ik zou er niet mee zitten geschreeuw of niet weet je wel hoe erg het is als je een broek ziet die je wil hebben en hij past niet dan word je helemaaaaaal gek.!! :(
maar meid probeer vitamines te eten en zo.!
Whallah kreeg ik het maar,! ik zou er niet mee zitten geschreeuw of niet weet je wel hoe erg het is als je een broek ziet die je wil hebben en hij past niet dan word je helemaaaaaal gek.!! :(
maar meid probeer vitamines te eten en zo.!
ja ik eet wel fruit als ik geen fruit at was ik nu dood geweets echt
maar BESTE is gezond eten.....
maja we hebben geen geduld :moe:
weet je wat het nu ook bij mij is BIj me benen en Kont zitten broeken wijd en bij me buik ook maar niet zo erg als bij me benen dat is pas lelijk :D whUHuaHUOAhua
maatje 36 benedeb en 38 :S boven Bij me buik kan tog niet is echt lelijk
weet je wat het nu ook bij mij is BIj me benen en Kont zitten broeken wijd en bij me buik ook maar niet zo erg als bij me benen dat is pas lelijk :D whUHuaHUOAhua
maatje 36 benedeb en 38 :S boven Bij me buik kan tog niet is echt lelijk
dan moet je sit ups doen maar niet meer lijnen je maakt je lichaam zo kapot meid, pas op!!!
najlae_tanger
25-09-2005, 16:09
ik heb verschillende dieets geprobeerd...
ik hou et allemaal niet langer vol dan 3 dagen:(
ik weet niet wat er met me aan de hand is, geen discipline:( tfoee ik haat het echt.
ik ben ooit 5 kg kwijt geraakt, en nu sta ik al 2 maanden stil ofzo.
heb et ook helemaal gehad met lijnen.
alleen ik kreeg wel snelle resultaat erdoor, dat motiveert je om verder te gaan.
wat vinden jullie van dit:
ochtend: 2 sneetjes brood met jam(zitten goede suikers in die snel te verbranden zijn
lunch: 2 sneetjes brood met kipfilet (magerste beleg dat er is, omtrent vleeswaren)
of magere kaas, als je wilt varieren, want je word gek van alleen kipfilet, of alleen kaas iedere dag..varieren houd je langer vol.
avondeten: wat de pot schaft...alleen 2 glazen water voordat je begint met eten.
bewust 1 bordje eten maar, ookal vind je het heel lekker. Rond 6 uur is dit..
rond 9 uur als je nog heel honger heb, stuk fruit ofzo,of crackers..
sowieso tussendoor als je honger heb, altijd fruit, rauwkost enz...
Wat vinden jullie hiervan? tis niet echt een streng dieet...dus je zal denk ik ook niet zo snel resultaat zien:(
maar dit is et enige wat ik vol kan houden...
en heel af en toe mag je ook iets lekkers.
najlae_tanger
25-09-2005, 16:11
oh ja...
drinken: light dranken mag altijd...cristal clear ook...vooral heel veel water...liefst 2 liter per dag...maar ik ben geen water mens, dus na 1.5 liter geef ik mezelf al een schouderklopje..
in de ochtend: thee met zoetjes...
Asalaam aleykoum schatjes inoo !!
Ik kom net van de buren en heb een HELE VOORRAAD VAN GROENTEN GEKREGEN !! dus de week die nu komt, ga ik goed besteden aan GROENTENSOEP !! ja wéééral, want ben het nog niet beu :hihi:
Morgen hou ik een fruitdag Incha3Allah, want mijn buik is echt niet normaal :s hij is te dik :s ben geen cm aan mijn buik vermagerd, en saii Ik wacht geduldig op die winsor pilates Incha3Allah !!
Ik ga nu de groenten schoonmaken en opbergen !!
Bousaaaaaaa :kus:
ik heb verschillende dieets geprobeerd...
ik hou et allemaal niet langer vol dan 3 dagen:(
ik weet niet wat er met me aan de hand is, geen discipline:( tfoee ik haat het echt.
ik ben ooit 5 kg kwijt geraakt, en nu sta ik al 2 maanden stil ofzo.
heb et ook helemaal gehad met lijnen.
alleen ik kreeg wel snelle resultaat erdoor, dat motiveert je om verder te gaan.
wat vinden jullie van dit:
ochtend: 2 sneetjes brood met jam(zitten goede suikers in die snel te verbranden zijn
lunch: 2 sneetjes brood met kipfilet (magerste beleg dat er is, omtrent vleeswaren)
of magere kaas, als je wilt varieren, want je word gek van alleen kipfilet, of alleen kaas iedere dag..varieren houd je langer vol.
avondeten: wat de pot schaft...alleen 2 glazen water voordat je begint met eten.
bewust 1 bordje eten maar, ookal vind je het heel lekker. Rond 6 uur is dit..
rond 9 uur als je nog heel honger heb, stuk fruit ofzo,of crackers..
sowieso tussendoor als je honger heb, altijd fruit, rauwkost enz...
Wat vinden jullie hiervan? tis niet echt een streng dieet...dus je zal denk ik ook niet zo snel resultaat zien:(
maar dit is et enige wat ik vol kan houden...
en heel af en toe mag je ook iets lekkers.
Ik vind het wel een goed dieet, ik zou het gewoon doen als ik jou was..!!
Asalaam aleykoum schatjes inoo !!
Ik kom net van de buren en heb een HELE VOORRAAD VAN GROENTEN GEKREGEN !! dus de week die nu komt, ga ik goed besteden aan GROENTENSOEP !! ja wéééral, want ben het nog niet beu :hihi:
Morgen hou ik een fruitdag Incha3Allah, want mijn buik is echt niet normaal :s hij is te dik :s ben geen cm aan mijn buik vermagerd, en saii Ik wacht geduldig op die winsor pilates Incha3Allah !!
Ik ga nu de groenten schoonmaken en opbergen !!
Bousaaaaaaa :kus:
Schat je moet geen kazaa downloaden is echt 1 en al commerciele troep veels te veel spam veels te veel onafgebroken nrs...en daarnaast aardig traag..!! ..je kan beter ares downloaden of lime wire ik heb zelf persoon ares en vind hem super hoor!!..hij heeft geen spam geen virussen alle nrs die ik download zijn goed hij heeft een goede geheugenbestand.!!
Ik heb vandaag gegeten ochtend 1 peer,..en een volkorenbiscuitje
Tussen de middag halve bord couscous met wortels en paprika..
Avond heb ik een waterijsje gegeten en 1boterham met kaas..waterijs voor me keel heb zo'n zere keel alles wat koud is vind ik nu super lekker!! en wat warm is ook haha..
Safi dat was het..mijn dagje voor vandaag..ik begin zo met werken tot 3uur vannacht.! :(
heeej!! :D
ooff lijnen is echt erg man...
ik ben vandaag wel netjes geweest...heb nie zoveel gegeten, maar ik had gister een feest en mn tante had van die heeerlijke soesjes met chocolade :D hahah nie goed he...maar jah...
he modesty..jij maakt echt veel uren man!
pfff dat je dat volhoud!
en voor de rest iedereen heel veel succes! ik wou dat ik net zo sterk was als jullie...vooral liloesh met je koekjes...offf ik had ze allemaal opgegeten :o
heeej!! :D
ooff lijnen is echt erg man...
ik ben vandaag wel netjes geweest...heb nie zoveel gegeten, maar ik had gister een feest en mn tante had van die heeerlijke soesjes met chocolade :D hahah nie goed he...maar jah...
he modesty..jij maakt echt veel uren man!
pfff dat je dat volhoud!
en voor de rest iedereen heel veel succes! ik wou dat ik net zo sterk was als jullie...vooral liloesh met je koekjes...offf ik had ze allemaal opgegeten :o
haha ja ik ben idd drukke lady maar afgelopen 2 dagen heb ik heel weinig gewrkt omdat ik heel ziek was en nog eigenlijk maar knap beetje voor beetje op heb net even 7km gefietst me zusje achterop gegooid zodat het mooi zwaarder trapt heb echt gezweet gewoon lekker gedoucht net...en nu werken:p
Sai en fenna morgen melden hoor haha heb jullie veels te veel gemist hierzoo??!!!xxxxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.