Bekijk originele versie : Mijn Sluier en Ik zoekt: ex sluierdraagster
Salaam zusters,
Heb jij je sluier afgedaan? Wij willen je verhaal horen en wellicht ook in ons boek opnemen. Kijk voor meer info op http://www.mijnsluierenik.tk
Wa salaam,
Het team van 'Mijn Sluier en Ik'.
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Ben jij toevallig Ayaan Hirsi Ali?
sabria2000
21-03-2003, 18:20
JA IK HEB MET DE RAMADAN 2 WEKEN LANG EEN HOOFDDOEK GEDRAGEN MAAR HEB HET WEER AFGEDAAN IK WAS ER NIET GENOEG KLAAR VOOR MOGE GOD MIJ VERGEVEN!!
Jammer dat je hem hebt afgedaan, ik begrijp niet wanneer mensen zeggen ja ik ben er nog niet klaar voor, ik bedoel het is een plicht voor een muslimvrouw, hoe kan je dat ontkennen, maar ghair inshAllah zal je hem snel weer gaan dragen, maar onthuod wel dat het geen spelletje is.
wa salaam aleikum Dua
Boerinneke
21-03-2003, 22:42
Dua niet al te snel oordelen zuster. Je hebt waarschijnlijk niet eens op de site gekeken, doe dat inshaAllah even en vorm dan pas je mening met betrekking tot degene die dit gepost heeft. Gair InshaAllah
Wa Salaam ALeikoum Wr Wb
Assalaam aleikum,
Sorry dat ik misschien te snel heb geoordeelt, maar ik vindt het zonde als muslimzusters hin hijab afdoen.
ik heb 2jaar hijaab gedragen van mijn 15e tot mijn 17e nu ben ik 20, maar ik voelde mij er niet meer lekker bij werd nageperaat en gekeken en er word op je gelet en zo.
Weinig kleding keuze en dat vond ik belangrijk en ook zat me haar wonderbaarlijk altijd zo leuk als ik net mijn hijaab afdeed maar dat is shitaan. Ik zou het niet weer dragen tot dat ik ga trouwen inshallah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.