Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan alle mensen die in Den Haag "Hamas" en "Jihad" riepen.

Pagina's : [1] 2

RodRambone
21-03-2003, 13:08

Jullie zijn echt dom. Je denkt zeker dat je hier in een arabisch land bent. Sukkeltjes... :giechel: Get a life... :jammer:

flowertje101
21-03-2003, 13:38
Rod Rambone jij moet echt een EEN HELE GROTE SUKKEL zijn om dat hier te plaatsen, had lekker op die mensen afgestapt en het ze rechtstreeks gezegd.. dan zou je wel anders piepen he?........

Guy
21-03-2003, 13:50
Dan kon die geen berichtje meer plaatsen, want dan was dit :auw: met hem gebeurd :zwaai: :hihi: :zwaai:

klonbyz
21-03-2003, 20:07
Origineel gepost door Rod Rambone Jullie zijn echt dom. Je denkt zeker dat je hier in een arabisch land bent. Sukkeltjes... :giechel: Get a life... :jammer: Nog een paar jaartjes en het is een islamitisch land,langzaam maar zeker nemen we het over.Wie zich dan niet bekeerd en de sharia volgt zal onthoofd of gestenigd worden.

sabryn
21-03-2003, 20:21

Origineel gepost door Rod Rambone Jullie zijn echt dom. Je denkt zeker dat je hier in een arabisch land bent. Sukkeltjes... :giechel: Get a life... :jammer: ja... en ondertussen liep jij voorop en was jij degene die het hardst gilde.. ;) geef maar toe

masrawy
21-03-2003, 20:29
hmmmmmmm.. ik zou `t ook zo zeggen.. Ik sta achter Hamas.. achter Jihad.. Of nee wacht.. we moeten zeker roepen.. Go Sharon.. Go Bush.. of niet :kwaad:

masrawy
21-03-2003, 20:32
Je moest dat even daar tegen ons zeggen.. niet hier van achter je pc`tje laffe ****

NoraNador
21-03-2003, 21:07
WIE IS ER NOU DOM???????????? MONGOOL!

Zelfkritiek
21-03-2003, 22:18
Origineel gepost door klonbyz Nog een paar jaartjes en het is een islamitisch land,langzaam maar zeker nemen we het over.Wie zich dan niet bekeerd en de sharia volgt zal onthoofd of gestenigd worden. hehe... hehehehehe.... hahahahahaha... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA nu doe ik het echt in mijn broek! van het lachen dus!! :giechel: :zwaai: :melig: :D :lol: :haha: :gniffel:

masrawy
21-03-2003, 22:23
Origineel gepost door Zelfkritiek hehe... hehehehehe.... hahahahahaha... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA WHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHA nu doe ik het echt in mijn broek! van het lachen dus!! :giechel: :zwaai: :melig: :D :lol: :haha: :gniffel: tegenwoordig kan je van die luiers kopen in grote maten.. Wallah.. ik weet alleen niet precies waar.. misschien oplossing voor jou :rolleyes:

sabryn
21-03-2003, 22:24
daar weet jij veel van hé masrawy????????? HAHAHA

sabryn
21-03-2003, 22:25
ik hou nog van je hoor.. niet slaan strax ok?

sabryn
21-03-2003, 22:27
Origineel gepost door AceChilla Q Als je maar genoeg neven en nichten importeerd om mee te trouwen gaat het vast wel lukken. Over 15 jaar zijn onze grote steden grotendeels moslim. Dan word het pas gezellig. Wazzup :cool: ja toch? wen er maar alvast aan :D

masrawy
21-03-2003, 22:38
Origineel gepost door sabryn ik hou nog van je hoor.. niet slaan strax ok? slijmen helpt niet meer :kwaad: begin alvast te bedenken waar je de eerste klap wil :D

masrawy
21-03-2003, 23:03

Origineel gepost door AceChilla Q Sorry maar.... Liever niet. Het lijkt me niet cool om in steden te wonen waar het meerendeel van de bevolking zich geen Nederlander voelt. En waar een groot deel geen Nederlands praat. Wazzup :cool: dan niet toch.. :D ik zit er niet mee ;)

Pagina's : [1] 2