Bekijk originele versie : Ik ben echt super bang!!!
Lalla_jeblia
10-07-2005, 00:56
Hey Hey :)
Ik ga binnekort trouwen en ik kan al nachten gewoon niet meer slapen omdat ik heel erg bang/nerveus ben voor onze huwelijksnacht. Het is niet dat ik al ontmaagd ben of dat ik iets te verbergen heb hamdoellilah. maar ik ben gewoon bang voor de pijn die ik zal gaan voelen althans dat denk ik.
Nou is mijn vraag of het nou echt zo verschrikkelijk is als hoe ik denk of dat het allemaal wel reuze mee valt...? De meeste vrouwen zijn hier al wel getrouwd dus leek het me fijn om het aan jullie te vragen..
Xusjessss :)
Ik ga binnekort trouwen en ik kan al nachten gewoon niet meer slapen omdat ik heel erg bang/nerveus ben voor onze huwelijksnacht. Het is niet dat ik al ontmaagd ben of dat ik iets te verbergen heb hamdoellilah. maar ik ben gewoon bang voor de pijn die ik zal gaan voelen althans dat denk ik.
Nou is mijn vraag of het nou echt zo verschrikkelijk is als hoe ik denk of dat het allemaal wel reuze mee valt...? De meeste vrouwen zijn hier al wel getrouwd dus leek het me fijn om het aan jullie te vragen..
Niet bang zijn liefje, ik ben binnenkort ook aan de beurt en om eerlijk te zijn ik verlang super naar hem :Iluvu:
Het scheelt ook dat ik weet dat hij absoluut geen traditionele culturele mafkees is :maf:
Ik zou zeggen probeer er van te genieten, doe het op jou manier neem er je tijd voor en laat je verwennen :goedzo:
seloua18
10-07-2005, 11:18
beste zuster door wie heb jij je bang laten maken :( is nergens voor nodig
en neem de tijd :D is helemaal niet pijnlijk,kinderen krijgen wel :kus:
lilchakir
10-07-2005, 13:24
beste zuster door wie heb jij je bang laten maken :( is nergens voor nodig
en neem de tijd :D is helemaal niet pijnlijk,kinderen krijgen wel :kus: nou zeg gelukkig is het niet bij iedereen zo mijn ervaring was dus werkelijk vreselijk maar wil ik er niet over kwijt maar wens de zusters allemaal een gezegende huwlijk toe zonder pijn
UmmNaasiruddeen
10-07-2005, 13:47
Salaam alaykoem,
Nergens voor nodig meid het valt echt mee..
Wasalaam
nou bij viel het niet mee .ik wil je niet bang maken maar het is bij iedereen ANDERS
Bij mij was het ook heel erg. wens je sterkte :hihi:
Supererg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de pijn viel mee en voor de rest was het gewoon SUPER!
marocloubna
10-07-2005, 21:21
Zo zie je maar weer meid. Bij ieder is het anders. De een heeft nergens last van terwijl een ander er bijna dood aan gegaan is. In mijn omgeving zijn er vrouwen die zeggen dat het absoluut niet pijn doet terwijl er weer anderen zijn die zeggen dat het erg veeeel pijn doet.
Vertrouw op Allah en het komt heeeeeeeeeelemaal goed, inshallah................
Het is geweldig. We voelden ons helemaal samen 1. Een beetje pijn, maar ja...dat moet je maar voor lief nemen. veel succes en veel geluk....
het was echt een eitje...geen spatje bloed. Alleen had ik na afloop een beetje moeite met zitten maar meer niet hoor.
jij als man zijnde had moeite met zitten?
S_Sweety
11-07-2005, 09:42
Heyyyyy meid!!
Eindelijk iemand die me ook begrijpt! Ik ga ook binnekort trouwen..Ben ook wel erg bang. Maarja, zoals hier al is gezegd bij iedereen is het anders. Dus het wordt maar afwachten en volhouden! Ik wens je een gezegende Huwelijk Insha'Allah.. Allah ie kemel bel Ghir!
Sweety.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.