Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : diana 35

misss_nadoriaaa
09-07-2005, 22:47

salaam... Ik heb een vraagje?? Ik heb een paar maandne geleden diana 35 gehad voor acne. Maar ik stopte er mee omdat ik het onregelmatig innam. Ik vergat het vaak in te nemen. Maar omdat ik weer last krijg van acne, wil ik er weer aan beginnen. Ik vroeg aan mijn arts of ik er meteen mee kon beginnen en die zei van wel. Maar ik las op gebruiksaanwijzing dat je het vanaf je eerste dag van je menstruatie pas mag innemen..Is het een probleem als ik er eerder mee begin??? Heeft iemand hier ervaring mee?? Graag reacties!!! :zwaai:

chika23
10-07-2005, 01:00
ja ik zou wel effe wachten

meisj
10-07-2005, 10:30
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin wel. Zij is toen gewoon begonnen met de pil,ookal was niet ongesteld.. Succes ermee!! Xxxx

misss_nadoriaaa
10-07-2005, 19:16
soekran dames.... Verder geen andere dames die er ervaring mee hebben... Alle reacties welkom!

wipneusje
10-07-2005, 19:47

soekran dames.... Verder geen andere dames die er ervaring mee hebben... Alle reacties welkom! Het ligt eraan waarvoor je de diana pil gebruikt, als het alleen voor de acne gebruikt word, maakt het niet zoveel uit op welke dag je begint.. Is het voor anticonceptie dan moet je wel op de eerste dag van de menstruatie beginnen, anders kun je zwanger worden