Bekijk originele versie : Denkt er iemand aan het volk van Irak???
Zelfkritiek
21-03-2003, 12:06
Ik snap het niet meer. Iedereen denkt alleen maar aan zijn haat voor de Amerikanen, Engelsen en Israeli. Niemand denkt aan het volk van Irak dat al 20 jaar wordt onderdrukt door een moordende dictator. Dat deze dictator opeens zich voordoet als een vroom moslims, is trouwens ook nog door niemand op dit forum opgevallen...
Waarom hoor ik hier niemand de hoop uitspreken dat men daar na al die zware jaren weer in vrijheid en vrede mogen leven? Is iedereen zo druk met het vervloeken van US/UK/Israel, dat niemand zich bezighoudt met de situatie na de val van Saddam?
Ik hoop dat iedereen het er met mij eens is dat de Irakezen zo snel mogelijk weer van de vrijheid mogen proeven en dat de laatste stuiptrekkingen van Saddam zo min mogelijk onschuldige Irakeze burgers het leven kosten... Ik hoop persoonlijk dat we heeeeel snel feestende Irakezen kunnen zien in de straten van Baghdad, blij dat ze weer in vrijheid kunnen leven!
saidaaatje
21-03-2003, 12:10
zelfkritiek..ik ben het volkomen met je eens...ik heb het er wel over thuis op school en met mijn vriendinnen.....tiss echt zo sad....:(
salsabiel
21-03-2003, 12:14
OKE STEL JE VOOR DAT SADDAM WEG GAAT, DAN HEBBEN DE AMERIKANEN GEWONNEN EN NEMEN ZIJ HET OVER......................
DAT IS OOK NIET WAT DE VOLK WILT, EN NATUURLIJK IS DE VRIJHEID HEEEEEELLLLL BELANGRIJK BEN IK VOLKOMEN MET JE EENS????????
Miss_Granny
21-03-2003, 12:41
ja ik wel all the time!!!
Origineel gepost door Dounia21
Dus zou het geoorloofd zijn om hierna 'THE COWBOYS' Marokko te laten bevrijden! yeeeeehaaaaa! :confused:
(Marokko is immers ook een on-democratisch corrupte staat!)
Denk 2 x na voordat je dit soort uitlatingen de wereld in helpt!
Natuuuuuuuuuurlijk bekommeren wij ons om de slachtoffers en juist daarom gaan we niet passief toekijken! Dit weiger ik en velen anderen met mij!
mvg
On Democracy's Progress in the Muslim World
"A number of countries with Muslim majorities attended the Community of Democracies meeting in Seoul, including Afghanistan, Algeria, Bangladesh, Indonesia, Jordan, Kuwait, Mali, Morocco, Nigeria, Qatar, Turkey and Yemen. These countries are either democracies or are on the road to becoming more democratic.
"The fact that so many Muslim countries were invited to Seoul either as mature democracies or as observers reflects the fact that there are promising developments taking place throughout the Muslim world….
"President Bush spoke to this point when he addressed graduating seniors at West Point on June 1, 2002: "When it comes to the common rights and needs of men and women, there is no clash of civilizations. The requirements of freedom apply fully to Africa and Latin America and the entire Islamic world. The peoples of the Islamic nations want and deserve the same freedoms and opportunities as people in every nation. And their governments should listen to their hopes.
"Dynamic reform experiments underway in many parts of the Muslim world demonstrate that democracy and Islam are compatible. I'd like to highlight a few, recognizing that this is hardly an exhaustive list.
"In Morocco this past September, citizens voted in the freest, fairest, and most transparent elections in the country's history, creating a diverse new parliament.
bron:www.newamericancentury.org
----
Met Marokko zit het volgens de Havikjes voorlopig wel goed :D
Origineel gepost door Dounia21
Jij en ik weten wel beter ;)
;) :D
:zwaai:
zodra saddam weg is uit irak
dan neemt amrika het over
en dat is toch waarover deze oorlog gaat
amerika wil de olievelden bezitten
dan zijn ze nog een machtigere land dan dat ze nu zijn
en is dat wat we willen?
is dat wat het iraakse volk wilt?
kan jij mij daarop antwoord geven zelfkritiek??
bousa
Origineel gepost door Zelfkritiek
Ik snap het niet meer. Iedereen denkt alleen maar aan zijn haat voor de Amerikanen, Engelsen en Israeli. Niemand denkt aan het volk van Irak dat al 20 jaar wordt onderdrukt door een moordende dictator. Dat deze dictator opeens zich voordoet als een vroom moslims, is trouwens ook nog door niemand op dit forum opgevallen...
Waarom hoor ik hier niemand de hoop uitspreken dat men daar na al die zware jaren weer in vrijheid en vrede mogen leven? Is iedereen zo druk met het vervloeken van US/UK/Israel, dat niemand zich bezighoudt met de situatie na de val van Saddam?
Ik hoop dat iedereen het er met mij eens is dat de Irakezen zo snel mogelijk weer van de vrijheid mogen proeven en dat de laatste stuiptrekkingen van Saddam zo min mogelijk onschuldige Irakeze burgers het leven kosten... Ik hoop persoonlijk dat we heeeeel snel feestende Irakezen kunnen zien in de straten van Baghdad, blij dat ze weer in vrijheid kunnen leven!
dit zijn echt typische tnouaias. he joodje het is wel lief en aardig gezegd
maar als amerika irak inneemt . en zo een sukkel op de troon zet
die alles zegt wat de amerikaanen hem opdragen. jaaaah dan is het vrij spel voor israel . wat weer in het balang is voor israel want die willen namelijjk een groot israel
ik vraag me nu echt af waarom doet de beste bondgenoot van amerika nu niet mee???
hij heeft zelfs geen politieke mening gegeven!!
-zou het dan opvallen dat dit een strijd is tegen de islam??
en nog eeen ding voor de NIET JOODEN
wisten jullie dat de jooden een munt hebben
waarop van af irak tot egypte staat afgebeeld.
ik vroeg aan een jood waarom dit zo is ?
weet je wat hij zij. zodat er genaraties gaan komen
en die gaan denken dat dat ook hun land is!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.