Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam Hussein aan t bluffen of gaat ie ons verbluffen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
21-03-2003, 11:59

Salaam alikoem luitjes. Wat denken jullie? De strijdlustige uitspraken van de Irakezen; fantasie of werkelijkheid? En Al- Qaeda...? Persoonlijk denk ik dat zij wel iets zullen doen, binnen een jaar... Thallaw :zwaai:.

Zelfkritiek
21-03-2003, 12:08
Laten we hopen dat de Iraki's zich snel overgeven, zodat er snel een einde kan komen aan de oorlog!

elhabiba
21-03-2003, 12:09
een harteloze mogolische irritante duivelachtige idiote stomme egoistische sukkel...dat is saddam...en niet te vergeten alle arabische "islamitische" (ze3ma) regeringen die meedoen ...:jammer:

salsabiel
21-03-2003, 12:18
DAT IS NOU HET PROBLEEM JE WEET NOOIT WAT SADDAM GAAT DOEN, HET KOMT ALTIJD VERRARST AAN, WE MOETEN GEWOON BIDDEN VOOR HET VOLK, WANT 1 DODE IS 1 MOSLIM MINDER EN DAT WILLEN WE NIET HEBBEN?????????? PEACE TO ALL OF US???????????

Zinelfessie
21-03-2003, 12:27

Ik vind wat Elhabiba zeg kant en klare onzin!! Wat verwcht je nou dat Saddam zich eigen zomaar moet overgeven voor je zionistische Amerika???? of moet hij Strijden volgens de Islamitische Jihad, want meid geloof me Na irak zijn er andere arabische landen aan de beurt want toe nu toe zijn de terroristen alleen maar moslims geweest. Bush wil gewoon onze ras uitroeien daar lijkt het heel erg op en daarbij nog profiteren van onze gift van ALLAH de Olie , daar kan meneer bush heel veel meedoen , Dank je voor het lezen!! Laten we maar hopen op een Snelle overwinning van de Irakezen en dat Amerika zich terugtrekt dat is het enigste goeie wat er kan gebeuren!!

elhabiba
21-03-2003, 12:31
Origineel gepost door Zinelfessie Ik vind wat Elhabiba zeg kant en klare onzin!! Wat verwcht je nou dat Saddam zich eigen zomaar moet overgeven voor je zionistische Amerika???? of moet hij Strijden volgens de Islamitische Jihad, want meid geloof me Na irak zijn er andere arabische landen aan de beurt want toe nu toe zijn de terroristen alleen maar moslims geweest. Bush wil gewoon onze ras uitroeien daar lijkt het heel erg op en daarbij nog profiteren van onze gift van ALLAH de Olie , daar kan meneer bush heel veel meedoen , Dank je voor het lezen!! Laten we maar hopen op een Snelle overwinning van de Irakezen en dat Amerika zich terugtrekt dat is het enigste goeie wat er kan gebeuren!! saddam is sowieso iemand die niet regeert volgens de islamitische regels, trouwens alle andere regeringen van de arabische landen....vind je het raar dat amerika dan steeds iemand aanvalt en gaat winnen ook nog.....wij hebben geen imaan meer, geen islaam...in de tijd van de profeet (vzmh) waren ze met weinige en elke oorlog wonnen ze, en weet je hoe dat kwam? door de imaan die ze hadden...7ob ALLAH en 7ob el islaam.... nou ik zie niet dat saddam dat heeft en ik zeg ook niet dat hij zich moest overgeven en ja inderdaad hij moet strijden volgens de islamitische jihaad...

elhabiba
21-03-2003, 12:34
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes! Dat je tegen Saddam Hussein bent, wil niet zeggen dat je voor Bush bent! Klinkt juist erg Amerikaans wat je zegt: "You're either with us, or against us"... Dit gaat niet altijd op... Thallaw :zwaai: En respecteer elkaars meningen... ik ben zeker niet voor saddam en al helemaal niet voor bush....allebei zijn ze even erg...helaas zijn onze moslimbroeders/zusters er de dupe van.....maar inshalah zal allah elke moslim belonen...

Zinelfessie
21-03-2003, 12:36
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Wat denken jullie? De strijdlustige uitspraken van de Irakezen; fantasie of werkelijkheid? En Al- Qaeda...? Persoonlijk denk ik dat zij wel iets zullen doen, binnen een jaar... Thallaw :zwaai: Wat goeds Zit eraan verbonden als De irakezen zich gaan overgeven !!! wie kan mij dat uitleggen!! Wat willen jullie nou dat de Zionisten onze mede moslims met rust laten of dat ze of blijven afslachten!! En al die praatjes van Bush ( de kleine crimineel) Over democratie enz enz er is al jaren geen Democratie in palestina in servie enz enz waarom opeens Irak??? Is het dan tog voor de Olie??? Mensen denk tog eens na hij geef nu al aan dat als hij klaar is dat hij naar IraN wil gaan komop zeg!! Komt Marokko en Algerije enz enz ook nog aan de beurt!! dan pas zullen jullie zeggen van Amerika moet gestopt worden maar dan is het te laat !! Laat saddam doen wat hij moet doen en op dit moment is dat de Amerikaanse en Britse leger uitschakelen en ik hoop met heel mijn hart dat het hem zal lukken, ALLAHOE AKBAR ALLAHOE AKBAR

elhabiba
21-03-2003, 12:41
Origineel gepost door Zinelfessie Wat goeds Zit eraan verbonden als De irakezen zich gaan overgeven !!! wie kan mij dat uitleggen!! Wat willen jullie nou dat de Zionisten onze mede moslims met rust laten of dat ze of blijven afslachten!! En al die praatjes van Bush ( de kleine crimineel) Over democratie enz enz er is al jaren geen Democratie in palestina in servie enz enz waarom opeens Irak??? Is het dan tog voor de Olie??? Mensen denk tog eens na hij geef nu al aan dat als hij klaar is dat hij naar IraN wil gaan komop zeg!! Komt Marokko en Algerije enz enz ook nog aan de beurt!! dan pas zullen jullie zeggen van Amerika moet gestopt worden maar dan is het te laat !! Laat saddam doen wat hij moet doen en op dit moment is dat de Amerikaanse en Britse leger uitschakelen en ik hoop met heel mijn hart dat het hem zal lukken, ALLAHOE AKBAR ALLAHOE AKBAR je hebt gelijk we moeten Amerika inderdaad stoppen....maar dat zal zeker lukken als we allemaal achter onze pctjes berichtjes plaatsen en alleen erover praten...soubhannallah...praatjes vullen geen gaatjes...waarom praten we altijd alleen maar.......waarom niet eens een keer doen...afghanistan, palestina,kashmir, tsjetjenie, bosnie, irak...enz...allemaal zijn ze de slacht offer geworden van Amerika en nog steeds zitten we hier..:jammer::jammer:

Zinelfessie
21-03-2003, 12:46
Origineel gepost door elhabiba saddam is sowieso iemand die niet regeert volgens de islamitische regels, trouwens alle andere regeringen van de arabische landen....vind je het raar dat amerika dan steeds iemand aanvalt en gaat winnen ook nog.....wij hebben geen imaan meer, geen islaam...in de tijd van de profeet (vzmh) waren ze met weinige en elke oorlog wonnen ze, en weet je hoe dat kwam? door de imaan die ze hadden...7ob ALLAH en 7ob el islaam.... nou ik zie niet dat saddam dat heeft en ik zeg ook niet dat hij zich moest overgeven en ja inderdaad hij moet strijden volgens de islamitische jihaad... Weetje waarom de Arabieren niets meer winnen omdat het geen eenheid vormt en Saddam is 1 van de weinigen die Imaan toont op dit gebied!! De hele wereld roept en schreeuwt maar niemand luistert!! waarom niet vraag ik me af we leven tog in een democratie waar de bushje het zovaak over heeft??? Saddam heeft de steun nodig en kijk wat er gebeurt de onderlinge verdeeltheid voor wat voor een paar dollartjes zie Koeweit, Turkije, Saudie Arabie Allemaal Honden!!! Syrie, Iran en Irak dat zijn de Enigste arabische landen die er nog zijn en die zich moslim kunnen noemen!! Wat een Arabische geleerde al zei: "van de Stad Qatar tot en met Marrakesch is er geen enkele Arabier of moslim Ik ben het er helemaal mee eens!!

Zinelfessie
21-03-2003, 12:49
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes! Het enige goede aan het overgeven, is het sparen van duizenden Irakezen levens... Toch? Correct me if I'm wrong... Thallaw :zwaai: PS. Bush(kleine crimineel?). Ik zeg liever Bush(opper-crimineel) grootste terrorist op aarde, nog erger dan wie dan ook... Correct maar zie het niet op korte termijn mijn vriend en wat zal er daarna gebeuren??? er zal een Amerika ontstaan midden in de Arabische wereld dat kan nog vele problemen met zich meebrengen! P.s ik zie Bush als een Kruimeldief het is geen grote crimineel dat wil hij graag zijn ik kleineer hem het is niet meer dan honde poep wat soms onder me schoenzool zit!!

Zinelfessie
21-03-2003, 13:02
Hamdoelilah en dat niet alleen doe D'ua voor de irakezen die nu strijden en bid voor alle beetjes helpen !!

grendel
21-03-2003, 13:03
Origineel gepost door Zinelfessie Weetje waarom de Arabieren niets meer winnen omdat het geen eenheid vormt en Saddam is 1 van de weinigen die Imaan toont op dit gebied!! De hele wereld roept en schreeuwt maar niemand luistert!! waarom niet vraag ik me af we leven tog in een democratie waar de bushje het zovaak over heeft??? Saddam heeft de steun nodig en kijk wat er gebeurt de onderlinge verdeeltheid voor wat voor een paar dollartjes zie Koeweit, Turkije, Saudie Arabie Allemaal Honden!!! Syrie, Iran en Irak dat zijn de Enigste arabische landen die er nog zijn en die zich moslim kunnen noemen!! Wat een Arabische geleerde al zei: "van de Stad Qatar tot en met Marrakesch is er geen enkele Arabier of moslim Ik ben het er helemaal mee eens!! Saddam en Imaan..................gekker moet het nou toch niet gaan worden :D ---- “There was a machine designed for shredding plastic. Men were dropped into it and we were again made to watch. Sometimes they went in head first and died quickly. Sometimes they went in feet first and died screaming. It was horrible. I saw 30 people die like this. Their remains would be placed in plastic bags and we were told they would be used as fish food . . . on one occasion, I saw Qusay [President Saddam Hussein’s youngest son] personally supervise these murders.” Another witness told us about practices of the security services towards women: “Women were suspended by their hair as their families watched; men were forced to watch as their wives were raped . . . women were suspended by their legs while they were menstruating until their periods were over, a procedure designed to cause humiliation.” --- Het lijkt mij toch vreemd als mensen Saddam nu nog een Moslim noemen. :zwaai:

shaqir21
21-03-2003, 13:05
Origineel gepost door elhabiba je hebt gelijk we moeten Amerika inderdaad stoppen....maar dat zal zeker lukken als we allemaal achter onze pctjes berichtjes plaatsen en alleen erover praten...soubhannallah...praatjes vullen geen gaatjes...waarom praten we altijd alleen maar.......waarom niet eens een keer doen...afghanistan, palestina,kashmir, tsjetjenie, bosnie, irak...enz...allemaal zijn ze de slacht offer geworden van Amerika en nog steeds zitten we hier..:jammer::jammer: Salaam, Nee je hebt gelijk sister met praten bereiken we niet veel! Maar je moet eerst praten en dan doen! Jammer genoeg blijft het alleen bij praten en blijft dat doen zoek! Daarom is het minste wat we kunnen doen aan deze oorlog is je stem laten horen op zaterdag op de Dam! Ik vraag jullie om hier allemaal aanwezig te zijn en je stem te laten horen! Ook al zal dat niet veel effect hebben op de politiek van de jood bush :kwaad: Maar wat we moeten doen als moslims in dit land is om een eenheid te vormen zodat we sterk staan en vandaaruit zal de eenheid verder doorgroeien over de hele wereld! Het is een droom die inshalah ooit zal uitkomen! Wa salamoe alaikoem :zwaai:

freegirl
21-03-2003, 13:06

Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Wat denken jullie? De strijdlustige uitspraken van de Irakezen; fantasie of werkelijkheid? En Al- Qaeda...? Persoonlijk denk ik dat zij wel iets zullen doen, binnen een jaar... Thallaw :zwaai: nou, ik hoop dat de uitspraken geen fantasieen zijn, want ik weet dat saddam zo lang hij nog leeft , het er niet bij laat zitten....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7