Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : baby au de colonia, waar te koop?

asmasweetgirl
09-07-2005, 20:30

Hoi, ik heb bij iemand thuis een keer een baby au de colonia geroken en het rook heel lekker, alleen die persoon wist niet meer waar die het gekocht had! Het zat in een grote plastice fles, en zag er niet zo duur uit. Het had een spaans of portugeestalige tekst. Het rook een beetje fris en apart, niet zoals zwitsal. Weet iemand waar ik dit kopen kan? Ik wil het niet via internet bestellen.

ghizlane7
09-07-2005, 21:33
in marokko ik haal het ook altijd voor mij kindren het is heel goedkoop `2 euro ik doe het ook altijd vor me zelf

00laila00
09-07-2005, 21:36
in spanje kan je dat ook halen .................> was ook zo'n twee euro

ghizlane7
09-07-2005, 21:37
o en het heet ninico

asmasweetgirl
09-07-2005, 22:04

bedankt voor jullie reakties! Heten die je in spanje kunt halen en die je in marokko kunt halen hetzelfde?Zonee hoe heet die je in marokko halen kunt? Want ik wil aan iemand anders vagen of die het uit marokko meeneemt maar dan wil ik wel zeker weten da die de juiste meenemt, niet dat die opeens aankomt met een veel duurdere! En omgerekend is het dus nooit meer al een euro of 3-5 toch?

lady_syl
10-07-2005, 17:19
hallo, Toevallig was ik ook hiernaar op zoek, had er nl over gelezen. Ik heb pas een site gevonden, een nederlandse site, waar ze de eau de cologne van Nenuco (zo heet het, het komt uit spanje). je kan het bestellen op de site: http://www.leukkado.nl/index.html?target=p_260.html&lang=nl Dit is de link dat je meteen bij de produkten van nenuco komt. Je kunt dan klikken op nenuco de complete lijn, en dan zie je vanzelf de eau de cologne erbij staan. De goedkoopste is die van 200 ml , die kost 5,50 exclusief verzendkosten, verzendkosten is volgens de tarieven van Ptt. Hoop je zo ook geholpen te hebben!! Groetjes, Sylvia

___Yasmiina___
10-07-2005, 17:51
Me vriiendin dr Baby broertje doet het ook wel is op en k soms ook en het ruikt zoo zoet maar die heet Bon Bons... :)

nouhaila01
26-07-2005, 12:01
salam iedereen, Ik heb een dochtertje van 1 jaar en voor haar gebruik ik Tartine et Chocolat, van Ici Paris XL, een hele goeie parfum voor kleintjes en er is ook de douche-haargel. Haar huidje voelt superzacht en het ruikt dagenlang, zelfs wanneer het superheet is en ze heeft gezweet in dr slaap dan nog ruikt dr haar en huidje naar dat geurtje van die parfum. Ze krijgt veel complimentjes en iedereen vroeg waarom ze zo goed ruikt en ze staan verwonderd dat het zo lang kan blijven goed ruiken. Echt de waarheid, ik zit nu constant in dr haren te ruiken. Ik hoop je te hebben geholpen (het is wel een duur parfum, ik heb zelf zo'n -/+ 30€ betaald voor de beide) maar voor haar heb ik het ervoor over. Groetjes

asmasweetgirl
26-07-2005, 12:16
bij welke DA drogist koop je dat dan precies?

nouhaila01
26-07-2005, 12:58
je koopt het bij een parfumeriezaak zoals Ici Paris XL heet dat bij ons, maar ik weet niet of er Ici Paris XL is , maar je kunt het in iedere parfumeriezaak kopen, moet je echt doen het is het geld waard. beslama